Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: kondzio310 (PW) • link#1link#2komentarze (9) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2567)

Dodano 18 marca 2013
Marka i model:
Średnia ocena:
0 z 0 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
2532W
Rok produkcji:
1982
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
1,7KM (0.7kW)
Waga:
50kg (0.05T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Jak model wskazuje, biegi w nodze, rocznik 82. Silnik 023., troche zaniedbany, opony poprzecinane, chyba sie komuś nudziło, ale tanio go dostałęm bo 100 zł
Silnik:
023

Silnik zajechany totalnie, lecz nie jest tak źle :), Korba krzywa, łożyska zastane, jedynie ebonitowa tarcz sprzegła jest fajna :)
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
-
Tuning:
-
Plany:
-
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (9):
Miniaturka BizonekM06-1 Plus Minus 18 mar 2013, 18:58
Co planujesz z nim zrobić i jak z dokumentacją ?
Miałem kiedyś ten model ale zasadnicze części się sprzedały,
to co zostało tworzy obecnie starszego braciszka, typ 2351 :)

#

Miniaturka kondzio3100 Plus Minus 18 mar 2013, 20:05
Dokumentacja yhm niestety nie ma, starałem sie je odzyskać, ale niestety ich nie będzie, poszły z dymem chyba :F.

A co do planów, to zrobić na oryginał później zobaczę co się stanie, teraz zabrałem się za silnik, jest rozpołowiony jak na zdjęciu widać, Troche szkoda mi wału, bo naprawdę nie ma luzu a korba krzywa lekko, na gorąco wyprostowałem na próbę, ale to ja tego do silnika nie włożę, A jeśli chodzi o wierzch, to pasowało by to rozebrać i wymalować, ale to do malowania pierwszy idzie OGAR, jak go skończę, rozbieram komara, i maluje, tak się złożyło że komara i ogara mam w identycznym kolorze, to i pomaluje je obydwa tak samo, zresztą te cześci za komarem na zdjęciu to OGAR,

#

Miniaturka BizonekM06-1 Plus Minus 18 mar 2013, 20:54
Jeśli wał jest orginalny, bez luzu ale ma lekkie skrzywienie,
ja nie traktowałbym go palnikiem i nie prostował na oko.
To bardzo precyzyjny element i warto zainwestować w regenerację w profesjonalnym warsztacie, który ma sprzet do takich napraw. Domową partyzantką zyskasz tylko kawałek złomu.

#

Miniaturka kondzio3100 Plus Minus 18 mar 2013, 22:23
Znaczy przesadziłem z tym że lekko, bo dosyć mocno a lekko powinno być w "" cudzysłowie. Korba kręcąc sie ocierałą się o połówkę wału. zresztą wstawie zdjęcie, lecz na zdjęciu aż tak bardzo mocno tego nie widać w porównaniu do widoku na żywo

#

Miniaturka danielek6370 Plus Minus 19 mar 2013, 22:18
no... Krzywy to on jest. ale może jak byś dał jakiemuś Wiejskiemu mechanikowi może by cos z tego zrobił. z resztą mam kolegę który miał podobnie krzywy korbowód. i go młotkiem wyprostował.I jeździ do tej pory

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 20 mar 2013, 10:27
Danielku, wiejski mechanik to może z powodzeniem gwoździe młotkiem prostować, nawet na progu garażu.
W tym przypadku korbowód jest do wymiany ale wcześniej należy sprawdzić pomiarami osiowość wału, stan czopów, rowka na klin, gwintu. Może się okazać że ten wał już jest złomem. Traktowanie go młotkiem i wkładanie na testy do silnika, doprowadzi tylko do zniszczenia karterów, pękania ramy i wibracji kręgosłupa na wysokości tyłka.

#

Miniaturka kondzio3100 Plus Minus 20 mar 2013, 14:50
Jak pisałęm tego wału nie mam zamiaru tam pakować

#

Miniaturka romet5040 Plus Minus 18 mar 2013, 16:27
ile on stał nie odpalany?

#

Miniaturka kondzio3100 Plus Minus 18 mar 2013, 18:39
Koło 5 lat, w tym kilka lat na dworze, i woda sie dostała do silnika, Ale nawet jak by jej nie było taka rzecz sie z łożyskiem stanie, bo w ogarze miałem to samo.

#

Podobne:

brak podobnych pojazdów