
















Właściciel: BobekStunt (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (33) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 5514)
Dodano 23 września 2012
Dodano 23 września 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 7 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
Szport
Rok produkcji:
1984
Pojemność:
60cm³
Moc:
-KM (0kW)
Waga:
60kg (0.06T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:

Zużycie paliwa:
- l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Ogar 200 inaczej "jawasaki". Bardzo dobre przyspieszenie, biegi nie wyskakują. Zero problemów. Wymieniłem w nim:
- nowy łańcuch (japan)
- nowa tylna zębatka 55z
- zębatka zdawcza 11z/12z
- gaźnik AMAL 19mm na ssaniu ręcznym
- cylinder, tłok, pierścienie 60cm3 z powiększonymi kanałami by Chmielu
- kierownica simsonowska wraz z osprzętem
- gume od filtra powietrza
- wkład filtru powietrza
- tarczki sprzęgłowe
- olej lux
- kranik
- przednie zawieszenie simson s51
- tylny wahacz simson sr50
- wydech spawak 8500 obr
- kierownica z osprzętem simsonowska
- bak mz150( pójdzie w dół jeszcze bardziej tylko musze przenieść cewke)
Tylne zawieszenie zostanie zmienione na mz; )
- koła 16" simson
- tylne zawieszenie z regulowaną twardością (Mz)
- wahacz simson s51
- przednia owiewka UFO 2x halogenówki
- filtr powietrza gąbkowy malossi E5
Jak narazie brak foto :P
- nowy łańcuch (japan)
- nowa tylna zębatka 55z
- zębatka zdawcza 11z/12z
- gaźnik AMAL 19mm na ssaniu ręcznym
- cylinder, tłok, pierścienie 60cm3 z powiększonymi kanałami by Chmielu
- kierownica simsonowska wraz z osprzętem
- gume od filtra powietrza
- wkład filtru powietrza
- tarczki sprzęgłowe
- olej lux
- kranik
- przednie zawieszenie simson s51
- tylny wahacz simson sr50
- wydech spawak 8500 obr
- kierownica z osprzętem simsonowska
- bak mz150( pójdzie w dół jeszcze bardziej tylko musze przenieść cewke)
Tylne zawieszenie zostanie zmienione na mz; )
- koła 16" simson
- tylne zawieszenie z regulowaną twardością (Mz)
- wahacz simson s51
- przednia owiewka UFO 2x halogenówki
- filtr powietrza gąbkowy malossi E5
Jak narazie brak foto :P
Silnik:
- dwusuwowy
- chłodzony powietrzem
- trójstopniowa skrzynia biegów
- czeski
"budzik zamyka" :>
- chłodzony powietrzem
- trójstopniowa skrzynia biegów
- czeski
"budzik zamyka" :>
Nadwozie:
oryginalne
Zawieszenie:
-
Tuning:
- lusterko w carbonie
i nic po za tym .
i nic po za tym .
Plany:
- malowanie czerń-pomarańcz
- skrzynka narzędziowa simson
- nóżka boczna z stalkera
- siedzenie wraz z zadupkiem :D
- lampa przednia z simsona s51
- błotniki odpowiednio skrócone z simsona s51 lub też yamahy rd
- tylna lampa led
- sety z hondy ns1
- skrzynka narzędziowa simson
- nóżka boczna z stalkera
- siedzenie wraz z zadupkiem :D
- lampa przednia z simsona s51
- błotniki odpowiednio skrócone z simsona s51 lub też yamahy rd
- tylna lampa led
- sety z hondy ns1
Zalety:
- zwinny
- szybki :D
- szybki :D
Wady:
-
Pamiętna podróż:
Każda :D 30km bez przerwy z odkręcającą się kapą od strony zapłonu :P
Osiągnięcia:
Jak narazie jeżdżę nim na co dzień i nie mam z nim problemów :) pali od pierwszego kopnięcia.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
09 sty 2013, 10:17
09 sty 2013, 11:53
09 sty 2013, 13:04 Sorki za opinię, to tylko moje skrome zdanie ale do prawdziwego cafe racera to droga jeszcze daleka, narazie to wygląda jak druciarska, przypadkowa zbieranka części, bez jednolitego smaku.
09 sty 2013, 14:06
09 sty 2013, 20:00
13 sty 2013, 10:03
13 sty 2013, 11:26
13 sty 2013, 11:36
17 lis 2012, 15:39
25 lis 2012, 21:17 
Komentarze (




#