Ilość wpisów: 5, sumaryczny koszt utrzymania: 715 PLN
Ostatnia edycja: 9 czerwca 2011 , 00:49, data założenia: 5 czerwca 2011 , 19:21
Ostatnia edycja: 9 czerwca 2011 , 00:49, data założenia: 5 czerwca 2011 , 19:21
2011-05-02 | Wymiana części/Naprawa |
Spore zakupy. Lista zakupionych elementów: - łożyska kół; - koło przednie; - wieniec tylnego koła zębatego; - łożyska i simmeringi na silnik (łożyska FAG i KOYO); - używany czeski wał korbowy z łożyskiem korbowodu w stanie idealnym; - nowa tulejka sworznia, wciśnięta w korbowód i rozwiercona na miarę; - lakier w sprayu - podkład czarny połysk na malowanie dospawanego bagażnika z ogarka; - nowy tłumik "cygaro" oraz nowe kolanko; - nowa obejma tłumika z simsona; - wszystkie linki; - obejma zaciskowa kolanka z simsona; - elementy gumowe silnika (oringi, gumy na wajchy kopnika i zmiany biegów itp); - gaźnik 16n1-11 bvf z simka; - zestaw naprawczy gaźnika 16n1; - wąż igielitowy 1m; - filtr paliwa w metalowo-szklanej obudowie; - przerywacz zapłonu; - 2 kondensatory; - wspornik tłumika simson (okazał się niepotrzebny); - nowe opony - przód i tył 16x2.75; - nowe dętki; - nowe szczęki hamulcowe, na dwa koła; - nowe tuleje teflonowe przedniego zawieszenia; - żarówki; - olej do paliwa Castrol Power 1 Racing 2T - pełny syntetyk; - zębatka zdawcza na silnik; - nowy sworzeń zabezpieczenia; - nowy CZESKI tłok na IV szlif (chciałem na 1, ale tylko 4 udało mi się dostać) z pierścieniami; - usługa - szlif cylindra pod powyższy tłok - 60zł; - nowe tulejki skrzyni biegów; Część części pochodzą z Ogara 200, którego nie dawno jeszcze miałem. Np nowe tarcze sprzęgłowe, czy niektóre tryby skrzyni biegów (były w lepszym stanie); To samo tyczy się bagażnika. Koszta - strzelam, że z 500zł, może ciut mniej, może więcej, muszę odnaleźć rachunki - w każdym razie sporo ;) |
|
7 770 km | Koszt: 500 PLN |
2011-04-05 | Wymiana części/Naprawa |
Początek remontu Jawki. Zamówiony został nowy pokrowiec siedzenia, szyty u tapicera (można dostać na Allegro. Przynajmniej - można było). Dodatkowo remont przeszła metalowa blacha siedzenia, która była w kilku miejscach popękana (spawanie, konserwacja). |
|
7 770 km | Koszt: 45 PLN |
2010-11-01 | Inny |
Z powodu tragicznego stanu silnika, a konkretnie wału korbowego - zakończenie eksploatacji w celu przeprowadzenia remontu kapitalnego silnika i reszty pojazdu. Prace te zostały przeniesione na wiosnę 2011 roku ze względów głównie finansowych. Postanowiłem, że jak remont to remont i kasy żałował nie będę. | |
7 770 km | Koszt: 0 PLN |
2010-08-02 | Wymiana części/Naprawa |
Kupno i wymiana niezbędnych do uruchomienia części. Drobne naprawy - byle uruchomić i pojeździć. Przy okazji malowanie "na już", żeby nie odstraszała z promienia 1km. Wyszło całkiem ładnie :) Koszt to taki strzał, bo nigdzie nie odnotowałem wtedy ile na co poszło. Jawka dostała nowe tarcze, łożyska CX (tak najtańsze, dlaczego? Jest w opisie pojazdu), simmeringi CX i parę innych części. |
|
7 443 km | Koszt: 70 PLN |
2010-08-01 | Kupno |
Kupno starej Jawencji od pierwszego właściciela. Full oryginał - do remontu. 100zł z papierem ;] Rocznik 1978, co ciekawe działa elektryka i licznik! :) Przebieg w dniu zakupu: 4443km |
|
7 443 km | Koszt: 100 PLN |