Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Ilość wpisów: 5, sumaryczny koszt utrzymania: 715 PLN
Ostatnia edycja: 9 czerwca 2011 , 00:49, data założenia: 5 czerwca 2011 , 19:21
Wyszukaj wpisy Od: Do: Typ:
2011-05-02 Wymiana części/Naprawa
Spore zakupy.

Lista zakupionych elementów:
- łożyska kół;
- koło przednie;
- wieniec tylnego koła zębatego;
- łożyska i simmeringi na silnik (łożyska FAG i KOYO);
- używany czeski wał korbowy z łożyskiem korbowodu w stanie idealnym;
- nowa tulejka sworznia, wciśnięta w korbowód i rozwiercona na miarę;
- lakier w sprayu - podkład czarny połysk na malowanie dospawanego bagażnika z ogarka;
- nowy tłumik "cygaro" oraz nowe kolanko;
- nowa obejma tłumika z simsona;
- wszystkie linki;
- obejma zaciskowa kolanka z simsona;
- elementy gumowe silnika (oringi, gumy na wajchy kopnika i zmiany biegów itp);
- gaźnik 16n1-11 bvf z simka;
- zestaw naprawczy gaźnika 16n1;
- wąż igielitowy 1m;
- filtr paliwa w metalowo-szklanej obudowie;
- przerywacz zapłonu;
- 2 kondensatory;
- wspornik tłumika simson (okazał się niepotrzebny);
- nowe opony - przód i tył 16x2.75;
- nowe dętki;
- nowe szczęki hamulcowe, na dwa koła;
- nowe tuleje teflonowe przedniego zawieszenia;
- żarówki;
- olej do paliwa Castrol Power 1 Racing 2T - pełny syntetyk;
- zębatka zdawcza na silnik;
- nowy sworzeń zabezpieczenia;
- nowy CZESKI tłok na IV szlif (chciałem na 1, ale tylko 4 udało mi się dostać) z pierścieniami;
- usługa - szlif cylindra pod powyższy tłok - 60zł;
- nowe tulejki skrzyni biegów;

Część części pochodzą z Ogara 200, którego nie dawno jeszcze miałem. Np nowe tarcze sprzęgłowe, czy niektóre tryby skrzyni biegów (były w lepszym stanie); To samo tyczy się bagażnika.

Koszta - strzelam, że z 500zł, może ciut mniej, może więcej, muszę odnaleźć rachunki - w każdym razie sporo ;)
7 770 km Koszt: 500 PLN
2011-04-05 Wymiana części/Naprawa
Początek remontu Jawki.

Zamówiony został nowy pokrowiec siedzenia, szyty u tapicera (można dostać na Allegro. Przynajmniej - można było). Dodatkowo remont przeszła metalowa blacha siedzenia, która była w kilku miejscach popękana (spawanie, konserwacja).
7 770 km Koszt: 45 PLN
2010-11-01 Inny
Z powodu tragicznego stanu silnika, a konkretnie wału korbowego - zakończenie eksploatacji w celu przeprowadzenia remontu kapitalnego silnika i reszty pojazdu. Prace te zostały przeniesione na wiosnę 2011 roku ze względów głównie finansowych. Postanowiłem, że jak remont to remont i kasy żałował nie będę.
7 770 km Koszt: 0 PLN
2010-08-02 Wymiana części/Naprawa
Kupno i wymiana niezbędnych do uruchomienia części. Drobne naprawy - byle uruchomić i pojeździć. Przy okazji malowanie "na już", żeby nie odstraszała z promienia 1km. Wyszło całkiem ładnie :) Koszt to taki strzał, bo nigdzie nie odnotowałem wtedy ile na co poszło.

Jawka dostała nowe tarcze, łożyska CX (tak najtańsze, dlaczego? Jest w opisie pojazdu), simmeringi CX i parę innych części.
7 443 km Koszt: 70 PLN
2010-08-01 Kupno
Kupno starej Jawencji od pierwszego właściciela. Full oryginał - do remontu. 100zł z papierem ;]
Rocznik 1978, co ciekawe działa elektryka i licznik! :)

Przebieg w dniu zakupu: 4443km
7 443 km Koszt: 100 PLN