Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: xxxszefoxxx (PW) • link#1link#2komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3097)

Dodano 4 kwietnia 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 16 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1986
Pojemność:
50cm³
Moc:
3,5KM (2.2kW)
Waga:
60kg (0.06T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik  
Opis:
Romet został wyprodukowany w 1986 roku. Jeżdżę nim już przeszło 2 lata.Latem 2008 Ogar przeszedł kapitalny remont silnika. Od tego czasu przejechałem już ponad. 2000km, bez żadnych napraw.
Silnik:
Dwusuwowy, jednocylindrowy silnik 223 o mocy 3,5KM, odblokowany. Silnik jest bardzo zrywny i mocny. Świeca Iskra 95PS. Przebieg od remontu wynosi ok. 2300km. Po wymianie tłoka, pierścieni, simmeringu na wale, zębatki zdawczej oraz oleju w skrzyni. Obecnie na dotarciu. Przełożenie 12z/55z. Nowy tłumik.
Nadwozie:
Nadwozie w kolorze czerwonym, oryginalne,po polerce, bez przeróbek.Niektóre elementy czarne(tj. bagażnik, stopka, podnóżki oraz widły). Zrobione wyprawki lakieru. Dodatkowo została zamontowana stopka boczna. Nowa opona przednia. W tym roku planuje wymienić siedzenie na nowe oraz podświetlić licznik i tab. rejestracyjną. Pospawane mocowanie silnika(było ułamane).
Zawieszenie:
Oryginalne.

Wymienione całe przednie zawieszenie.
Tylne do regeneracji.
Tuning:
Brak.Tylko udoskonalenia tj: Stopka boczna, żarówki 12V, kołyskowy wyłącznik zapłonu poza tym oryginał.
Plany:
Przygotowanie Ogara w zimę do sezonu 2011!

(wymiana całego okablowania oraz przełącznika, nowe kolanko itd.)
Zalety:
Same plusy bo to przecież Romet.
Wady:
Brak.
Pamiętna podróż:
-Spotkania na motórach z kumplami,
-wymuszenie pierwszeństwa i ucieczka przed policją (niestety nie udana),
-Pierwszy wyjazd w sezonie 2010(tj. 25.03.10)
-Jazda Ogarem o godz. ok. 22.30 (fajne uczucie :D),
-Trasy po 50km dziennie,
-wpadnięcie w poślizg(ścigałem się ze skuterem ;p),
-holowanie Ogara przez kumpla(==maćko==),
-przejażdżka po ulicy bez tłumika ;p
Osiągnięcia:
V-max 65km/h na zębatce 12
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (6):
Miniaturka krzysiu5620 Plus Minus 23 sty 2011, 11:51
ładny ogar 5/5 zapraszam do mnie

#

Miniaturka xxdrago0 Plus Minus 22 cze 2010, 19:23
Super ogar :) 5 i zapraszam do mnie :)

#

Miniaturka michalsr50+1 Plus Minus 04 kwi 2010, 23:33
Ach te Ogarki-Jawki fajne są te maszynki i faktycznie silniki porządne :) daje 5 pozdrawiam!

#

Miniaturka Jejek+2 Plus Minus 04 kwi 2010, 20:12
Zacna maszyna ;D Te silniki są niezniszczalne! Ja na swoim już nie wiem ile zrobiłem ale on dalej jeździ ;) Widać że dbasz dlatego dam 5

#

Miniaturka bartek1996+1 Plus Minus 04 kwi 2010, 17:33
Bardzo ładny Ogarek daje 5. Widać że jest zadbany. Też kiedyś miałem Ogara 200. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

#

Miniaturka EaserVW+1 Plus Minus 04 kwi 2010, 16:56
No, fajny prosty romecik, widać od razu, że masz do niego sentyment ;) Gdybyś jeszcze jeździł w kasku z epoki a nie jakimś pokemonie, byłoby superowo :)5

#

Podobne:


więcej...