Właściciel: xxxszefoxxx (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3097)
Dodano 4 kwietnia 2010
Dodano 4 kwietnia 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 16 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1986
Pojemność:
50cm³
Moc:
3,5KM (2.2kW)
Waga:
60kg (0.06T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Romet został wyprodukowany w 1986 roku. Jeżdżę nim już przeszło 2 lata.Latem 2008 Ogar przeszedł kapitalny remont silnika. Od tego czasu przejechałem już ponad. 2000km, bez żadnych napraw.
Silnik:
Dwusuwowy, jednocylindrowy silnik 223 o mocy 3,5KM, odblokowany. Silnik jest bardzo zrywny i mocny. Świeca Iskra 95PS. Przebieg od remontu wynosi ok. 2300km. Po wymianie tłoka, pierścieni, simmeringu na wale, zębatki zdawczej oraz oleju w skrzyni. Obecnie na dotarciu. Przełożenie 12z/55z. Nowy tłumik.
Nadwozie:
Nadwozie w kolorze czerwonym, oryginalne,po polerce, bez przeróbek.Niektóre elementy czarne(tj. bagażnik, stopka, podnóżki oraz widły). Zrobione wyprawki lakieru. Dodatkowo została zamontowana stopka boczna. Nowa opona przednia. W tym roku planuje wymienić siedzenie na nowe oraz podświetlić licznik i tab. rejestracyjną. Pospawane mocowanie silnika(było ułamane).
Zawieszenie:
Oryginalne.
Wymienione całe przednie zawieszenie.
Tylne do regeneracji.
Wymienione całe przednie zawieszenie.
Tylne do regeneracji.
Tuning:
Brak.Tylko udoskonalenia tj: Stopka boczna, żarówki 12V, kołyskowy wyłącznik zapłonu poza tym oryginał.
Plany:
Przygotowanie Ogara w zimę do sezonu 2011!
(wymiana całego okablowania oraz przełącznika, nowe kolanko itd.)
(wymiana całego okablowania oraz przełącznika, nowe kolanko itd.)
Zalety:
Same plusy bo to przecież Romet.
Wady:
Brak.
Pamiętna podróż:
-Spotkania na motórach z kumplami,
-wymuszenie pierwszeństwa i ucieczka przed policją (niestety nie udana),
-Pierwszy wyjazd w sezonie 2010(tj. 25.03.10)
-Jazda Ogarem o godz. ok. 22.30 (fajne uczucie :D),
-Trasy po 50km dziennie,
-wpadnięcie w poślizg(ścigałem się ze skuterem ;p),
-holowanie Ogara przez kumpla(==maćko==),
-przejażdżka po ulicy bez tłumika ;p
-wymuszenie pierwszeństwa i ucieczka przed policją (niestety nie udana),
-Pierwszy wyjazd w sezonie 2010(tj. 25.03.10)
-Jazda Ogarem o godz. ok. 22.30 (fajne uczucie :D),
-Trasy po 50km dziennie,
-wpadnięcie w poślizg(ścigałem się ze skuterem ;p),
-holowanie Ogara przez kumpla(==maćko==),
-przejażdżka po ulicy bez tłumika ;p
Osiągnięcia:
V-max 65km/h na zębatce 12
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
michalsr50+1 04 kwi 2010, 23:33
Ach te Ogarki-Jawki fajne są te maszynki i faktycznie silniki porządne :) daje 5 pozdrawiam!
Jejek+2 04 kwi 2010, 20:12
Zacna maszyna ;D Te silniki są niezniszczalne! Ja na swoim już nie wiem ile zrobiłem ale on dalej jeździ ;) Widać że dbasz dlatego dam 5
bartek1996+1 04 kwi 2010, 17:33
Bardzo ładny Ogarek daje 5. Widać że jest zadbany. Też kiedyś miałem Ogara 200. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)
#