Właściciel: Piket (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3852)
Dodano 3 kwietnia 2010
Dodano 3 kwietnia 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
4.7 z 20 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
2003
Pojemność:
125cm³
Moc:
35KM (25.7kW)
Waga:
135kg (0.14T)
Przyspieszenie:
6 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
20 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
6 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Elektryczny rozrusznik
Opis:
-
Silnik:
(chłodzony ciecza, dwusuwowy, jednocylindrowy,
Cylinder pokryty Nikasil’em, płytkowy zawór ssacy,
Oddzielne smarowanie)
Pojemnosc: 125 ccm
Moc: 35 KM przy 11250 obr/min
Moment obr.: 20 Nm przy 10000 obr/min
Układ silnika: singiel, Ilosc cylindrów: 1
Wymiary tłoka: 54 x 55 mm
Stopien spre$ania: 12.5:1
Rozrusznik, zapłon: elektryczny, gaznik
Chłodzenie: ciecz
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Swieca: NGK BR10EG / irydowa: NGK BR10EIX
Cylinder pokryty Nikasil’em, płytkowy zawór ssacy,
Oddzielne smarowanie)
Pojemnosc: 125 ccm
Moc: 35 KM przy 11250 obr/min
Moment obr.: 20 Nm przy 10000 obr/min
Układ silnika: singiel, Ilosc cylindrów: 1
Wymiary tłoka: 54 x 55 mm
Stopien spre$ania: 12.5:1
Rozrusznik, zapłon: elektryczny, gaznik
Chłodzenie: ciecz
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Swieca: NGK BR10EG / irydowa: NGK BR10EIX
Nadwozie:
Wymiary opon (przód;tył): 110/70-17 ; 150/60-17 DUNLOP SPORT MAX (oryginalne)
Hamulce przednie: pojedynczy tarczowy, 320 mm
Hamulce tylne: pojedynczy tarczowy, 220 mm
Pojemnosc baku: 14 l,rezerwa 3,5l.
Hamulce przednie: pojedynczy tarczowy, 320 mm
Hamulce tylne: pojedynczy tarczowy, 220 mm
Pojemnosc baku: 14 l,rezerwa 3,5l.
Zawieszenie:
Dług x szer x wys: 1950 x 720 x 1135 mm
Wysokosc siedzenia: 805 mm
Rozstaw osi: 1345 mm
Zaw. przednie: widelec upside-down, skok 120 mm
Zaw. tylne: wahacz, 120 m
Wysokosc siedzenia: 805 mm
Rozstaw osi: 1345 mm
Zaw. przednie: widelec upside-down, skok 120 mm
Zaw. tylne: wahacz, 120 m
Tuning:
- WYDECH SHARK
- CZARNA SZYBA
- CRASH PADY
- DIODOWA LAMPA TYLNA
- STRZAŁKOWE KIERUNKOWSKAZY
- CZARNA SZYBA
- CRASH PADY
- DIODOWA LAMPA TYLNA
- STRZAŁKOWE KIERUNKOWSKAZY
Plany:
Do końca tego sezonu na APRILI RS 125!
Na następny sezon postaram się o SUZUKI GSX-R 600!
Na następny sezon postaram się o SUZUKI GSX-R 600!
Zalety:
-MOCNA
-SZYBKA
-PIĘKNA
-SZYBKA
-PIĘKNA
Wady:
- DUŻE SPALANIE
- DŹWIĘK
- TRUDNO DOSTĘPNE I DROGIE CZĘŚCI
- DŹWIĘK
- TRUDNO DOSTĘPNE I DROGIE CZĘŚCI
Pamiętna podróż:
MAŁO ICH BYŁO ALE SAME POZYTYWNE :)
Osiągnięcia:
SILNIK MUSI PRZEJŚĆ JESZCZE KILKA ZABIEGÓW ALE JAK JUŻ WSZYSTKO BĘDZIE GRAŁO TO MYŚLĘ ŻE V-MAX 180 I Z 38 KUCY! ;D
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
Shadow+1 09 kwi 2010, 16:09
Te Aprilie to niezłe maszyny, przekonałem się o tym, także gratuluję maszyny :) pozdrawiam!
michalsr50+1 04 kwi 2010, 23:27
O kurde jaka moc! I to z 125ccm... rządzisz :) pewnie jazda sprawia dużo radości dostajesz 5 ode mnie i licze na rewanż :)
bartek19960 04 kwi 2010, 17:29
Bardzo ładna Aprilka daje 5. Widać że właściciel dba o maszynę. Dzięki za komentarz. Pozdrawiam
#