Właściciel: mateuszek0088 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (4) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3068)
Dodano 1 marca 2010
Dodano 1 marca 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 18 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
B1-4
Rok produkcji:
1982
Pojemność:
50cm³
Moc:
3,7KM (2.2kW)
Waga:
80kg (0.08T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
__________________________________
Zapraszam na najlepsze forum o motorowerach!
www.motorowerowo.pl
__________________________________
__________________________________
Simsona kupiłem 23.08.08r.
Silnik stan bdb, rama odświeżony lakier. Instalacja w pełni sprawna, poczyszczone styki dzięki temu o wiele lepiej i szybciej działa.Wyłącznik zapłonu na przycisku obok klaksonu.
Zapraszam na najlepsze forum o motorowerach!
www.motorowerowo.pl
__________________________________
__________________________________
Simsona kupiłem 23.08.08r.
Silnik stan bdb, rama odświeżony lakier. Instalacja w pełni sprawna, poczyszczone styki dzięki temu o wiele lepiej i szybciej działa.Wyłącznik zapłonu na przycisku obok klaksonu.
Silnik:
M 541 KF-41
4 biegowy.
Po remoncie ;)
4 biegowy.
Po remoncie ;)
Nadwozie:
Odświeżony lakier na ramie i błotnikach. Oryginalny lakier na baku i boczkach. Niestety ma on już swoje lata świetności za sobą i będzie trzeba go kiedyś zmienić :)
Przerobione na enduro.
Przerobione na enduro.
Zawieszenie:
Miękkie i komfortowe. Przód po regeneracji, tył MZ.
Tuning:
Wizualnie preferuje oryginały...
Tuningiem można nazwać przerobieniem go na enduro :)
Silnik w większości DDR, tłok MZA.
Tuningiem można nazwać przerobieniem go na enduro :)
Silnik w większości DDR, tłok MZA.
Plany:
Cylinder DDR 60/4 + Spawak.
Zamiana łożysk w silniku.
Pomalować.
Zamiana łożysk w silniku.
Pomalować.
Zalety:
+ mocny
+ 4 biegi
+ mało awaryjny
+ oryginał
+ mało pali
+ jest mój
+ prosta instalacja
+ koszty utrzymania nie są wysokie :)
+ 4 biegi
+ mało awaryjny
+ oryginał
+ mało pali
+ jest mój
+ prosta instalacja
+ koszty utrzymania nie są wysokie :)
Wady:
- ciulata osłona na łańcuch (Gdy pęknie Ci spinka powodzenia w naprawianiu :P)
Pamiętna podróż:
Kupno go i powrót do domu 80km. Prawie mnie nie zawiódł lecz
gdy wróciłem do domu skończył się gwint na głowicy. Następnego dnia już załatwiłem nową głowicę i śmigałem.
Robiło się już ciemno, schowałem simsona do garażu i poszedłem do domu. Byłem już pod klatką gdy zadzwonił do mnie kumpel żebym przyjechał go podholować ponieważ popsuł mu się simson 10km od domu. Dojechałem na miejsce było już ciemno, gdy wracałem miałem jednego kumpla z tyłu a drugiego holowałem nogą za podnóżek. Jakoś dotarliśmy do domu :)
gdy wróciłem do domu skończył się gwint na głowicy. Następnego dnia już załatwiłem nową głowicę i śmigałem.
Robiło się już ciemno, schowałem simsona do garażu i poszedłem do domu. Byłem już pod klatką gdy zadzwonił do mnie kumpel żebym przyjechał go podholować ponieważ popsuł mu się simson 10km od domu. Dojechałem na miejsce było już ciemno, gdy wracałem miałem jednego kumpla z tyłu a drugiego holowałem nogą za podnóżek. Jakoś dotarliśmy do domu :)
Osiągnięcia:
Bezawaryjny dupowóz ;)
19.04.09r. Zlot na Jasnej Górze.. Ponad 200km w jeden dzień :) Oraz przejechane ok 100km bez zatrzymywania się :P
Około 8000km od kupna, z jedną drobną awarią :) (odlutowała się masa od cewki zapłonowej)
19.04.09r. Zlot na Jasnej Górze.. Ponad 200km w jeden dzień :) Oraz przejechane ok 100km bez zatrzymywania się :P
Około 8000km od kupna, z jedną drobną awarią :) (odlutowała się masa od cewki zapłonowej)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
michalsr50+1 01 mar 2010, 21:45
Super Simek z fajnego forum kurde dawno tam nie byłem :D za sima 5 pozdro
kolor fajny :p
#