Właściciel: gawec (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (7) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3892)
Dodano 17 lutego 2010
Dodano 17 lutego 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
4.8 z 10 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
756.2
Rok produkcji:
1992
Pojemność:
50cm³
Moc:
-KM (0kW)
Waga:
42kg (0.04T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
2,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Stelle zakupiłem od kolegi w stanie średnim obecnie przechodzi remont mechaniczny jak i wizualny
Silnik:
W remoncie
Nadwozie:
w remoncie
Zawieszenie:
Przód twady tył miekki
Tuning:
Obecnie nie ma i raczej nie będzie
Plany:
Kierunki
Zapłon CDI 12v
I ogólnie odrestaurowanie tak jak by wyjechała z fabryki
Zapłon CDI 12v
I ogólnie odrestaurowanie tak jak by wyjechała z fabryki
Zalety:
-Unikatowa
-Spalanie
-Papiery
-Spalanie
-Papiery
Wady:
-Ma swoje humory
Pamiętna podróż:
Siemianowice Śląskie
Osiągnięcia:
55-60km/h
Filmy:
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
bigsoft+1 19 mar 2010, 18:37
A co to zmienia? To, że sterowanie jest zrealizowane bez popularnych platynek, nie wyklucza tego, że jest to zapłon CDI, równie dobrze mógłby być TCI. Tak się składa, że jestem elektronikiem i wiem co mówię. Romet Chart 210 Elektronik posiada fabrycznie bezstykowy układ zapłonowy CDI, a konkretnie AC-CDI.
Znam ten układ zapłonowy od A do Z, chętnie wytłumaczę jakiekolwiek niejasności.
Pozdrawiam.
bigsoft0 19 mar 2010, 18:45
Zapomniałem dodać, że wspomniałem o Romecie Charcie 210, gdyż zapłon taki będzie do tej stelli montowany.
bigsoft0 21 lut 2010, 16:12
Wszystko ok, ale zapłon, który Ci będę montował, nie pracuje przy 12V :) Popraw to.
michalsr500 17 lut 2010, 21:18
Stella spoko tylko ją wyczyść i skądś ją znam :) pozdro i wpadnij do mnie
#