Właściciel: pupuszkin (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (7) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3337)
Dodano 9 grudnia 2009
Dodano 9 grudnia 2009
Marka i model:
Średnia ocena:
4.88 z 8 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
2007
Pojemność:
49cm³
Moc:
3,2KM (2.2kW)
Waga:
118kg (0.12T)
Przyspieszenie:
??? s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
??? l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Elektryczny rozrusznik
Opis:
Pierwszy jakoś jeżdżący sprzęcik.
Zdecydowanie za ciężki w stosunku do mocy.
Wygląd niezły, wydaje się solidny, plastiki niezłe, ogumienie słabe.
Pozycja na motku zmusza do aktywności.
Jeżdżę nim głównie w lesie i lekkim terenie.
Zdecydowanie za ciężki w stosunku do mocy.
Wygląd niezły, wydaje się solidny, plastiki niezłe, ogumienie słabe.
Pozycja na motku zmusza do aktywności.
Jeżdżę nim głównie w lesie i lekkim terenie.
Silnik:
4T Zdecydowanie za słaby, ale jak dotąd bezawaryjny. Od pewnego czasu pojawiły się trudności z odpalaniem.
4 biegi wystarczają - napęd pozwala jechać realnie 65km/h.
4 biegi wystarczają - napęd pozwala jechać realnie 65km/h.
Nadwozie:
Wygląda nieźle choć nie powala.
Oberwałem większość naklejek i logo.
Lusterka mało sztywne,ciągle wymagają regulacji.
Kanapa twarda ale odpowiednia.
Oberwałem większość naklejek i logo.
Lusterka mało sztywne,ciągle wymagają regulacji.
Kanapa twarda ale odpowiednia.
Zawieszenie:
Jak na sprzęcik z niby crossowym zacięciem za miękkie (szczególnie tył).
Hamulce działają nie najgorzej.
Hamulce działają nie najgorzej.
Tuning:
Zmodyfikowałem przedni błotnik.
Zmodyfikowałem druciane mocowanie linki prędkościomierza.
Uszczelniłem owiewkę (światło z lampy nie przebija do zegarów).
Zmodyfikowałem druciane mocowanie linki prędkościomierza.
Uszczelniłem owiewkę (światło z lampy nie przebija do zegarów).
Plany:
Wymienić silnik? ewentualnie wzmocnić silnik, usztywnić zawieszenie (do jazdy w terenie) wymienić opony.
Doskonalić technikę jazdy w terenie.
Przy okazji proszę wszystkich, którzy jakoś wzmocnili moc swoich CRS-ów o kontakt i informacje!!!!
Doskonalić technikę jazdy w terenie.
Przy okazji proszę wszystkich, którzy jakoś wzmocnili moc swoich CRS-ów o kontakt i informacje!!!!
Zalety:
Ogólnie da się lubić
Wady:
Brak ze 3KM, reszta ujdzie.
Pamiętna podróż:
Nie było szczególnie pamiętnej podróży, każda jazda ma coś w sobie i cieszy.
Miło wspominam pierwsze prawdziwe harce po leśnych dróżkach.
Miło wspominam pierwsze prawdziwe harce po leśnych dróżkach.
Osiągnięcia:
Mimo szaleństw ja i CRS ciągle cali!!!:-)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
SIEWKA0 19 gru 2009, 21:22
a już jak tylko zobaczyłem zdjęci spodobał mi się , a tu taki negatyw na temat jego mocy ... ;[ może śilnik od HONDY HM CRE SIX ( 20 km ) trza wstawić :D ?
krzychufmx0 15 gru 2009, 20:55
Hehe. Mój motorek wygląda jak nowoczesny romet kadet, a ma około 7KM. Ty masz enduro, ale tylko z wyglądu ;) Dam 5 za wygląd, nie chcę oceniać silnika bo była by to słaba ocenka ;)
karnoch150 15 gru 2009, 19:12
nawet fajny powiem szczerze ale nie ma co sie jarać jezeli ma tylko 3km ale to norma wiec zbytnio sie nie martw i wierze ze ten sprzet bedzie ci troche służył dlatego daje dobra ocene :) 5 "gdyby miał jak tu ponizej pisza wiecej koni to byłby lepszy zbyt na too" :) pozdrawiam
michalsr500 15 gru 2009, 19:08
no przydała by się większe moc.... ładny crossik widać że o niego dbasz :) pozdro daję 5
Marcin0 15 gru 2009, 13:31
No mogli już zwiększyć trochę moc tego silnika, jak na wersję terenową 3KM to praktycznie nic. Może jakiś tuning mechaniczny da się zastosować?
Fakt gdyby mial troche wiecej mocy to by bylo ok ;DDD
#