Właściciel: JGNZM (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2311)
Dodano 18 sierpnia 2016
Dodano 18 sierpnia 2016
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 4 głosów
Ten tydzień:
5 z 4 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
2,8KM (1.5kW)
Waga:
76kg (0.08T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
3,5 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
2,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Kupiony 24 lipca 2015, w stanie agonalnym, przez zimę 2015/2016 wyremontowałem go własnoręcznie. 95% oryginalny, do ideału wizualnego brakuje mi tylko oryginalnych tylnych kierunkowskazów.
Silnik:
Dezamet 027, najnowsza jednostka z tej firmy, która była zastosowana w motorowerze. V maks to około 65 km/h.
Wyremontowany, nowe łożyska i wał. Cylinder niestety ALMOT ale poddany przeróbce w postaci dodania 2 kanałów płuczących (50/4), tłok ZMD.
Wyremontowany, nowe łożyska i wał. Cylinder niestety ALMOT ale poddany przeróbce w postaci dodania 2 kanałów płuczących (50/4), tłok ZMD.
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
Tył Simson (360mm), przód oryginalny, ale ciut twardszy, bo zalałem go olejem Amortyzol 15W zamiast 5W.
Tuning:
Cylinder 50/4 (wykonany przez PORTING STUDIO - POLECAM!)
Plany:
Znaleźć oryginalne kierunkowskazy.
Zalety:
+ wygodny
+dosyć szybki w porównaniu do innych motorowerów Romet
+mało pali
+bezawaryjny (ponad 3500 km na nowym module)
+miękkie zawieszenie
+dopasowany stylistycznie do reszty elementów (jako całość)
+światło STOP i kierunkowskazy
+bardzo dobre przyspieszenie
+prosta konstrukcja silnika
+ZAPŁON ELEKTRONICZNY
+dosyć szybki w porównaniu do innych motorowerów Romet
+mało pali
+bezawaryjny (ponad 3500 km na nowym module)
+miękkie zawieszenie
+dopasowany stylistycznie do reszty elementów (jako całość)
+światło STOP i kierunkowskazy
+bardzo dobre przyspieszenie
+prosta konstrukcja silnika
+ZAPŁON ELEKTRONICZNY
Wady:
-słabe ładowanie (po wymianie org. prostownika na mostek gretza problem znika)
-mógłby mieć 4b, bo szybko się kończy (pragnie na 3b by wrzucono wyższy bieg)
-mógłby mieć 4b, bo szybko się kończy (pragnie na 3b by wrzucono wyższy bieg)
Pamiętna podróż:
Na zlot do Łagowa Lubuskiego, 200km w jedną stronę, około 4h jazdy, jeden postój 15minut, na dotarciu. Na Charcie nie zrobiło to żadnego wrażenia, jedyną awarią było padnięcie świecy w trasie powrotnej :)
Osiągnięcia:
-
Filmy:
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
JGNZM0 04 paź 2016, 20:05
Oj nie będzie, włożyłem w niego dużo pieniędzy, znaczy dla mnie za dużo. Jest to moje marzenie a tych się nie sprzedaje. I jest to rzadki pojazd więc tym bardziej go nie sprzedam.
BizonekM06+1 04 paź 2016, 20:00
Będzie kiedyś sprzedany, to tylko kwestia czasu :) Rany Julek ! Ile to ja już miałem pojazdów co na początku nie były na sprzedaż ? :)
Wszystkie z czasem się nudzą. To normalne że przychodzi pora na nowe pomysły, nowe potrzeby.
Człowiek się rozwija, zmienia zainteresowania, czasami trafia się kupiec oferujący naprawdę solidne pieniążki, robi się zimną kalkulację i bęc, motorek sprzedany, bo niby czemu nie ?
Sam bym chętnie sprzedał swoje złomki, tak jak stoją i zapewne zaraz coś bym innego zakupił.
#