Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: dave123q (PW) • link#1link#2komentarze (5) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2312)

Dodano 24 października 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 4 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
Kraj
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
2,8KM (1.5kW)
Waga:
80kgkg (0.08T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
3,5 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
2,5-3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Był wtedy 15 sierpnia, środa.Kupiłem go od rolnika, (można powiedzieć że za darmo bo za 100zł)u którego charcik stał ponad dwa lata pod dachem.Był strasznie zaniedbany, w dolnej części ramy i silnika, był oblepiony piachem z mieszanką jakiegoś oleju, błota.Cały był pokryty dość gruba warstwą kurzu pod którym był zaschnięty olej, dosłownie wszędzie, nie mogło zabraknąć także rdzy.Z rozerwaną tylną dętką w szerz, odpadającym boczkiem po stronie stacyjki poprowadziłem go do domu około 3km.Nie było mowy nawet o żadnym rozpalaniu.Charciwo zostało od razu rozebrane na części, poodkręcane dekle po obu stronach, wyczyszczone na błysk, i z powrotem złożone. Na wystających kablach i wiszacej elektryce, pośmigałem jakieś 4-5 dni, po czym, postanowiłem wziąć się za niego lepiej.Silnik został rozpołowiony, wyczyszczony, zostały wkręcone nowe śruby imbusowe, nowe uszczelki,simeringi, tylnia dętka naprawiona, simering z cieknącego amortyzatora także wymieniony, odświeżyłem błotniki, pomalowałem go na oryginał(wczesniej był czarny z różnymi domieszkami innych farb w spary'u) wypolerowałem chromy itp itp. Dużo by mówić ;) Sprawdzajcie zdjęcia.Zdjęcia są już zaktualizowane i widać na nich stan faktyczny.
Silnik:
Jak dla mnie ideał;) Jak na taki silniczek, całkiem zrywny, w miarę szybki, czasami może przydałby się 4 bieg, ale i tak go lubię.Porównując do innych 50-tek jest naprawdę fest.
Nadwozie:
Rama została pomalowana pistoletem z farbą z utwardzaczem, tak samo bak.Boczki, korpusy manetek, półka górna, tłumik, zostały pomalowane proszkowo.Błotniki zostały obdarte ze starej farby, i pomalowane metodą szprejową, tak samo jak inne plastiki w motorze.Siedzienie dostało nowy pokrowiec, chromy wypolerowane.
Zawieszenie:
Fabryczne, przednie jest całkiem niezłe, ale musze wymienić olej na taki do amortyzatorów, bo mam jakiegoś no name'a i trochę się "duszą"
Tuning:
Najlepszym tuningiem dla Rometa jest oryginalny wygląd.
Plany:
Dokończyć go na cacy, pokupować brakujące części itp itp;)
Zalety:
-Wygląd
-Zrywny
-dość cichy
-naprawdę małe spalanie
-jest jedynym w mojej okolicy
Wady:
nie ma
Pamiętna podróż:
Jak napisze, że każda jest pamiętna to nie będe oryginalny ;) Ale tak jest! każda wyprawa nim to jest coś.
Osiągnięcia:
Licznikowe "60" oraz doprowadzenie go do stanu używalności;)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (5):
Miniaturka szymon7030 Plus Minus 01 mar 2013, 17:39
bardzo ładny charcik

#

Miniaturka bartnow900R0 Plus Minus 28 paź 2012, 09:06
No widać że trafił w dobre ręce :) ,zakup jeszcze tylko niezbędne detale których brakuje i będzie kolejny pięknie zrobiony Chart :) Pozdrawiam :)

#

Miniaturka leszekminsk0 Plus Minus 27 paź 2012, 21:08
Ładny .
Jeszcze by się przydały naklejki.

#

Miniaturka danielek6370 Plus Minus 26 paź 2012, 10:46
Super :) Ładnie prezentuje sie :D5

#

Miniaturka BizonekM06+4 Plus Minus 25 paź 2012, 08:00
Wszystko tak jak lubię :)
Normalny, ludzki opis, bez zbędnego kalkowania podręcznków.
Normalne foty, na których widać pojazd.
Normalne, zdrowe podejście do antyka na kołach,
bez wieś-tuningu, nełonków, koralików na szprychach i innych
dymionych kloszów czy antenek na wydechu :)
Tak trzymaj, dopracuj go na cacy i niech cieszy oko i duszę.
Powodzenia :)

#

Podobne:


więcej...