Właściciel: wojcio160 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (7) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2490)
Dodano 4 lipca 2012
Dodano 4 lipca 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 5 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
Five Stars
Rok produkcji:
1995
Pojemność:
487cm³
Moc:
46KM (33.8kW)
Waga:
197kg (0.2T)
Przyspieszenie:
5,3 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
40 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Otóż Suzuki kupiłem nie dawno (25-04) przywieziony
z Niemiec , stan motocykla oceniam na bardzo dobry jak na Motor który ma 17 lat. Suzuki jest wyposażone w owiewki Five Stars. Motocykl pali na dotyk czy to ciepły czy zimny. Mam nadzieje ze będzie mi wiernie służył :)
z Niemiec , stan motocykla oceniam na bardzo dobry jak na Motor który ma 17 lat. Suzuki jest wyposażone w owiewki Five Stars. Motocykl pali na dotyk czy to ciepły czy zimny. Mam nadzieje ze będzie mi wiernie służył :)
Silnik:
Silnik to klasyczna dwucylindrowa rzędówka chłodzona powietrzem z przeciwbieżnie pracującymi tłokami. Głowica silnika mieści dwa wałki rozrządu napędzające po dwa zawory na każdy cylinder. Dobrze wyregulowany i utrzymany silnik odpala bez problemu, niezależnie od tego czy jest ciepły czy zimny. W czasie jazdy wyczuć da się dwoisty charakter jednostki napędowej. Do 7000 obr/min silnik jest delikatny i pozwala na bardzo spokojną i relaksacyjną jazdę, natomiast powyżej tej granicy wyczuwalny jest wyraźny wzrost dynamiki. Silnik osiąga 46KM przy 9200 obr/min i 40Nm momentu obrotowego przy 7800obr/min.
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
-
Tuning:
NIGDY W ŻYCIU - FABRYKI NIKT NIE POPRAWI
Plany:
Dbać i zachować w jak najlepszym stanie
Zalety:
Tani w utrzymaniu
Mało pali
Dobry na dalekie trasy
Niezawodny trwały silnik
Małe koszty eksploatacji
Mało pali
Dobry na dalekie trasy
Niezawodny trwały silnik
Małe koszty eksploatacji
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
drifciak+1 05 lip 2012, 11:09
Bardzo dobry stan motocykla, jednak moim zdaniem lepiej się prezentuje jako naked. Niech ci słuzy, bo zadbany nigdy nie zawiedzie:)
BizonekM06+3 05 lip 2012, 10:04
Sympatyczny motorek, dobry na początek, ma sporo zalet. Sam brałem go na celownik, szukając czegoś dla siebie. Jak dla mnie zbyt mały gabarytowo - padło na CB500 :) Jak to jest u ciebie z tym tuningiem ? W opisie Suzuki deklarujesz pełen orginał że niby fabryki się nie poprawia a przy swojej drugiej maszynie pełna fantazja. Na swoim profilu, podobne.
Czy to ewolucja poglądów, czy jednak dalsze poszukiwania stylu i upodobań motocyklowych ?
wojcio1600 05 lip 2012, 21:31
Powiem ci tak że jeśli chodzi o motory typu r1 , czy 50cc tj tzr czy aerox to wole tuningowe jeśli chodzi o motory typu GS czy Mz'ty to wole tj fabryka wypuściła :)
kuba2111+1 04 lip 2012, 22:28
Fajny sprzęt oczywiście leci do ciebie 5 wpadnij do mojego moto i jedno pytanie jakie ma osiągi te moto
Podobne:
brak podobnych pojazdów
brak podobnych pojazdów
#