Właściciel: maciek23 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (12) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2360)
Dodano 25 czerwca 2012
Dodano 25 czerwca 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4.28 z 18 głosów
Ten tydzień:
2 z 3 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1981
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
1,4KM (0.7kW)
Waga:
45-50kg (0.05T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
2,8Nm przy 2750obr./min. Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
1,8 do 2,0 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Jest to mój szósty pojazd.Jak to niektórzy mówią legenda polskich dróg.Kupiłem go pół roku temu za 200zł.
Silnik:
-Silnik o cyklu pracy dwusuwowym z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
-Średnica cylindra: 38 mm
- Skok tłoka: 44 mm
- Pojemność skokowa: 49,8 cm³
- Stopień sprężania: 6,5
- Sprzęgło: dwutarczowe mokre
- Ilość biegów: 2
-Gaźniki: serii GM-12 (średnica gardzieli 12mm)
-Przełożenia w skrzyni: I-3,08, II-1,68
-Świeca zapłonowa: F80
-Stosunek mieszanki olej-benzyna (wg instrukcji obsługi): 1:25 (w czasie docierania 1:20)
-Średnica cylindra: 38 mm
- Skok tłoka: 44 mm
- Pojemność skokowa: 49,8 cm³
- Stopień sprężania: 6,5
- Sprzęgło: dwutarczowe mokre
- Ilość biegów: 2
-Gaźniki: serii GM-12 (średnica gardzieli 12mm)
-Przełożenia w skrzyni: I-3,08, II-1,68
-Świeca zapłonowa: F80
-Stosunek mieszanki olej-benzyna (wg instrukcji obsługi): 1:25 (w czasie docierania 1:20)
Nadwozie:
Orginalne.
Zawieszenie:
Teleskopowy widelec przedni,oraz przednia lampa wykonana z tworzywa sztucznego.
Nowsze w przypadku modelu 2350.
Nowsze w przypadku modelu 2350.
Tuning:
O tuningu nie ma mowy Chce żeby była jak najbardziej orginalna.
Plany:
Planuje go przerejestrować na siebie.
Zalety:
+Podoba mi się.
+Szybki.
+Mało pali.
+Kupiłem go.
+Przejechane 2300km.
+Szybki.
+Mało pali.
+Kupiłem go.
+Przejechane 2300km.
Wady:
Nieposiada.
Pamiętna podróż:
Każda jest pamiętna.
Osiągnięcia:
V-max 55km/h
Plany,zostały zrealizowane;]
Plany,zostały zrealizowane;]
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
maciek230 17 sty 2013, 11:20
Dobrze powiedziałeś bartnow900R że tłumik nie pasuje.Planuje zakup nowego,orginalnego.Silnik to tylko tymczasowe rozwiązanie,iż orginalny nie nadawał się do eksploatacji.Zbyt szybko się grzał,gasł itp.Więc postanowiłem zmienić silnik na 023.
BizonekM06+1 17 sty 2013, 13:37
Jak się grzeje i gaśnie to pewnie cylinderek się zaciera. Trzeba kupić dobry jakościowo tłok z pierścieniami i do tego zrobić szlif, najlepiej orginalnego cylindra, te sprzedawane obecnie to loteria. Najczęściej lipa robiona z sórowej marchewki - potem są takie objawy.
Oczywiście na nic dobry cylinder z tłokiem jeśli mieszanka paliwowa jest zła lub olej niewłaściwy.
bartnow900R0 18 sty 2013, 12:10
To też prawda :) jak w ogóle jest sprawny to trza przejrzeć i defekty eliminować ,ewentualnie zrobić generalny remont , wtedy już nie ma prawa się nic dziać.
bartnow900R0 15 sty 2013, 21:39
Dokładnie dla mnie tłumik wieś zrobił :/ ,a silnik nie oryginalny i do osłon nie pasuje ;)
BizonekM06+1 15 sty 2013, 11:53
No proszę malowanko wykonane :) Kolorek nawet sympatyczny, zbliżony do orginalnych. Deklarowałeś brak tuningu, czemu więc zmiana silnika i ten pocieszny tłumik ? czy to tylko tymczasowo ?
Blacha0 14 sty 2013, 21:02
Trochę śmiesznie wygląda z kuferkiem, ale na pewno jest przydatny i praktyczny :)
michalsr500 30 cze 2012, 00:06
Elegancki Komarek w oryginalnym malowaniu- takie mi się najbardziej podobają, nawet bardziej od pięknych i odrestarurowanych, dlatego moje są tylko w oryginalnym malowaniu :) Dbaj o Owada!
BizonekM060 25 cze 2012, 14:14
No ładniutki, klasyczny 2351 w orginalnym malowaniu :) Kupiony z papierkami za 200 - dobra cena !
Daj większy opis, tylko nie przepisuj podręcznika, to można poczytać
gdzie indziej :)
Mam ten model w kolekcji - i kilka innych staroci :)
Pozdrowionka i niech Mixol będzie z tobą :)
Podobne:
brak podobnych pojazdów
brak podobnych pojazdów
#