Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: bartnow900R (PW) • link#1link#2komentarze (7) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2914)

Dodano 26 maja 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 5 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
487
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
172cm³
Moc:
13KM (9.6kW)
Waga:
125kg (0.13T)
Przyspieszenie:
25 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
16 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
4,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Tak w zasadzie to tego sprzętu nie miało być ,nigdy wcześniej nie myślałem o kupnie Czecha,no z wyjątkiem starych kivaczek i 350-Twin Sport. Przeglądaliśmy na lekcji informatyki ,serwisy otomoto.pl i motoallegro szukając okazji ,no i natknęliśmy się z kumplem na ten oto sprzęt ,stał za 400zł i był niedaleko nas ,co najlepsze był w pełni sprawny i miał komplet dokumentów ,ale z ciętym dowodem ,to co odrzucało od niej to jej lakier i ogólny stan wizualny. No nic ,telefon i motor zaklepany i jeszcze tego samego dnia dostarczony ,kupiłem go na spółkę ze wspomnianym znajomym ,co prawda był w pełni sprawny ,ale akumulator nie wytrzymał kilku dni i trzeba było wymienić na nowy ,następnie była wymiana tylnej opony z dętką ,ponieważ miała kilka jajek i w ostateczności pękła.Przez całą zimę CZ stała pod kocem ,na wiosnę miał ją zabrać sobie kolega bo jak już wspomniałem nie była w moim guście ,jednak i kolega nie był nią zainteresowany ,więc zapadła decyzja ,że zostanie u mnie skoro już stoi... No nic pomimo ,że wygląd i sylwetka mnie nie jeszcze nie przekonują , to jednak walory tej maszyny bardzo sobie zacząłem cenić, po obejrzeniu "Legend PRL-u" ze zlotu na Górze Kamieńsk przyznaję absolutną rację Panu Pawłowi Holkowi ,Jawy i CZ, które są w dobrych rękach i nie były poprzednio niszczone ,to jeśli tylko mają benzynę to odpalą wszędzie i zawsze i dojadą i wrócą. Dynamika tego sprzętu jest bardzo dobra ,prowadzenie również, po zdaniu prawka zamierzam ją zarejestrować i pojechać na jakiś zlot ,podobny do tego na górze Kamieńsk ,ale mam pytanie czy da się zarejestrować ją z tym obciętym dowodem ,słyszałem że jeśli przejdzie przegląd ,to bez problemów ale może są tu bardziej obeznani.

27.05.2012 Cezia dostała lusterka z epoki ,to upiększenie szczerze powiedziawszy sprawiło ,że coraz bardziej mi się ona podoba, dodaję zdjęcie z samotnej wycieczki ,troszkę kiepska fotka bo robiona w półmroku.Jeśli po swojej 18stce uda mi się ją zarejestrować ,to w przyszłym roku mam nadzieję na spotkanie w Częstochowie na rozpoczęciu i innymi motonitami tego portalu :)
Silnik:
2suw 58mm śt/65mm st ,zasilany Jikovem 2926 SBD
Dysza główna - Solex 93
Dysza biegu jałowego Solex 50
Prądnica 6V/75W
Co dziwi mnie w tej sprawie to to ,że ma przebieg nie przekraczający 4tys. km i fabryczne ustawienia silnika.
Nadwozie:
Nadgryzione zębem czasu. Bardziej turystyczna sylwetka ,rama kołyskowa rurowa
Zawieszenie:
Przód z kiepskim tłumieniem.
Tył twardy z regulacją.
Tuning:
-
Plany:
Odnowić ,zarejestrować jeździć.
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
28.09.2012:
Cezet dostała nowy lepszy widelec przedni zakupiony za złomie za 30zł ,nie cieknie i nie jest przerdzewiały jak poprzedni od razu poprawiła się praca przodu.Został założony również nowy błotnik w chromie wywodzący się z Jawy typ 634 de luxe. W nastepnych planach jest zastąpienie dolnych metalowych osłon widelca gumami, nowe koła oraz malowanie konsoli i uporządkowanie elektryki . Zdjęcia aktualizujące już są.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (7):
Miniaturka BizonekM06+1 Plus Minus 27 paź 2012, 09:19
No proszę, jednak Czeszka nabiera blasku :)
Czasami wystarczy drobna kosmetyka, błyszczący detal czy nowa część by polubić moto.
Powodzenia w robieniu prawka i rejestracji maszyny - do zobaczenia gdzieś na trasie :)

#

Miniaturka Mares0 Plus Minus 28 maj 2012, 16:19
Warto ją było kupić za taką cenę. W złym stanie nie jest ;) Za Cezetkę daję 5/5 ;) Pozdrawiam.

#

Miniaturka BizonekM06+2 Plus Minus 26 maj 2012, 20:33
Świetny zakup, w dobrej cenie :) Z czasem docenisz ją za umiarkowany apetyt na paliwo oraz prostsze serwisowanie zapłonu. Większe, 350-ki są bardziej kłopotliwe. Wygląd i sylwetka to kwestia gustu ale takie poprostu kiedyś produkowano. Dziś mają swój urok i warto je posiadać.
Co do rejestracji, nie powinno być problemu. Podstawa to komplet dokumentów, musisz mieć umowę oraz dowodzik rejestracyjny, nawet z uciętym rogiem. W takim przypadku możesz zarejestrować Jawę jako pojazd unikatowy - nie mylić z zabytkowym. Unikat rejestrujesz na zwykłą tablicę, bez wpisu do rejestru zabytków. Poszukaj w swojej okolicy, uprawnionego biegłego, który wydaje opinie o pojazdach unikatowych, potem robisz tzw. pełny przegląd diagnostyczny i normalnie składasz wniosek o zwykłą rejestrację. Nie powinno być problemu, poszukaj w necie, znajdziesz sporo wskazówek o rejestracji pojazdu unikatowego.

#

Miniaturka bartnow900R+1 Plus Minus 28 maj 2012, 12:08
No to już wiem ,że to się uda :) dowód jest i umowy oraz ciągłość są.Bardzo ci dziękuje Bizonek teraz po założeniu lusterek ,coraz bardziej mnie sylwetka przekonuje, niedługo może wykombinuję zamki kierownicy i siodła i ogarnę trochę przedni widelec bo trochę trzepocze przy wyższych prędkościach obrotowych.

#

Miniaturka danielek6370 Plus Minus 26 maj 2012, 19:08
Kolejny człowiek dbający o Sprzęt PRL :D 5 za Motorek.

#

Miniaturka Ogi20000 Plus Minus 26 maj 2012, 12:33
Cezeta to wszystko mówi. - szkoda że niema 2 cyli.

#

Miniaturka bartnow900R0 Plus Minus 28 maj 2012, 12:15
Taa, ciekawe czy ty umiał byś ten jeden cyl wyżywić i naprawiać ;) ,jak przyjdzie pora to i dwugarową sobie sprawie ,na razie to mi w zupełności wystarcza :). Mniej pali niż 350 i jest prostsza i lżejsza ,zapewnia tym samym podobną dynamikę i przyspieszenia co 350.

#

Podobne:


więcej...