Właściciel: bananoff (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (20) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2672)
Dodano 12 maja 2012
Dodano 12 maja 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4.83 z 6 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1981
Pojemność:
50cm³
Moc:
2,4KM (1.5kW)
Waga:
63kg (0.06T)
Przyspieszenie:
Brakło skali s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
Brakło skali Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
2 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Bagażnik Elektryczny rozrusznik Kufry Podgrzewane manetki
Opis:
Siemka :) Posiadam Rometa 50 T-1 kupionego za 320zł i z papierami. Przy zakupie był w pełni sprawny. Był jeszcze na dotarciu, były w nim wymienione: wał, cylinder, tłok z pierścieniami, przednie koło wraz z oponą, automat zmiany biegów, żarówki. Dodatkowo dostałem do niego cały worek części :)
Silnik:
Dezamet 023 2-biegowy, chłodzony powietrzem.
Nadwozie:
Oryginalnie.
Zawieszenie:
Oryginalnie. Z przodu trochę za twarde ale tył jest dobrze :) Idealny na polskie drogi
Tuning:
Niema i nie będzie!
Plany:
-Odmalować chromy i wypolerować silnik.
-Zrobić go na seryjkę (100% oryginalności)
-Kupić gaźnik K60b
-Zrobić go na seryjkę (100% oryginalności)
-Kupić gaźnik K60b
Zalety:
-Mało pali
-Idealny na pierwsze moto
-Dobry V-MAX
-Dobra moc
-Łatwo dostępnie częsci
-Łatwość naprawy
-Brak takich dupereli jak np. rozrusznik, akumulator itd.
-Idealny na pierwsze moto
-Dobry V-MAX
-Dobra moc
-Łatwo dostępnie częsci
-Łatwość naprawy
-Brak takich dupereli jak np. rozrusznik, akumulator itd.
Wady:
-Brak kierunków
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-Wygranie wyścigu z WSK 125 :0
-Wielokrotnie wyprzedzanie chińskich kiblów (skuterów)
-Wielokrotnie wyprzedzanie chińskich kiblów (skuterów)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
BizonekM060 08 paź 2012, 12:42
Zapewne po przeczytaniu opisu palenia opony, obejrzeniu dokumentacji foto, obrazującej profesjonalne przygotowanie do lakierowania, szybko znajdziesz kupca, który sypnie odpowiednim groszem :) EaserVW0 22 lip 2012, 13:03
Fota z kranikiem bardzo mi się podoba ;) - fajnie, że się bawisz fotografią! 5
bananoff0 02 cze 2012, 08:30
Za dużo roboty a tak też się fajnie omaluje. Wszystko papierem ściernym a zakamarki karszerem i poco go całego rozbierać? :)
BizonekM060 02 cze 2012, 10:25
Myśląc takimi kategoriami to w zasadzie by umyć jajka nie trzeba zdejmować gaci :) Danielek ma rację, po rozmontowaniu dokładniej usuniesz starą farbę, pozatym podczas malowania nie upaprzesz śrubek i połączeń, co w efekcie końcowym wygląda na robotę partacza. Jak już się robi kapitalkę, warto się postarać i nie robić po łepkach. Ja bym nie stosował opalania starej farby, lepiej usuwać mechanicznie lub piaskować. Przy opalaniu metal się przegrzewa i jest wtedy bardziej podatny na korozję, raczej nie bedziesz inwestował w dobry podkład, więc szkoda lakieru. Pozatym bez rozmontowania ramy możesz uszkodzić elementy gumowe.
To oczywiście moje skromne zdanie ale zabierając się za renowację zabytka, nie można robić na połowę gwizdka.
danielek6370 13 maj 2012, 21:25
cudeńko :D odmalować i będzie git :D 5 czego nie można wyjeżdżać w dalekie trasy ???? nie są awaryjne :D
danielek6370 13 maj 2012, 21:56
no mój nie jest awaryjny :D lecz zrobiłem dziś 10 km :D rometkiem :D
BizonekM060 12 maj 2012, 20:03
Kolego Mares, to nie jest ogarek :) mamy tu do czynienia z Rometem 50 T-1, modele te mają wiele wspólnego lecz są zarazem bardzo odmienne. Komentując pojazd wypada wiedzieć co się ogląda na zdjęciach. A wracając do właściwego tematu, sympatyczny zabytek :) Sam powoli takiego odbudowuję. Powodzenia w dalszych pracach :)
BizonekM060 12 maj 2012, 20:11
Owszem są podobne ale mają zupełnie inne konstrukcje ram. 50 T-1 ma ramę bezpośrednio pochodzacą z Komarów. Ogar 205 to nowsza konstrukcja, są jeszcze inne detale: zmieniony rozmiar kół, inny typ silnika.
#