Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: michalsr50 (PW) • link#1link#2komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3030)

Dodano 22 kwietnia 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4.86 z 14 głosów
Ten tydzień:
5 z 2 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
49cm³
Moc:
1,8KM (0.7kW)
Waga:
58kg (0.06T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
2 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik  
Opis:
Ogara kupiłem w kwietniu 2012 za 120 zł. Miał uszkodzony silnik (skrzywiony wał), którego składały niepowołane ręce, lecz wizualnie było nieco lepiej. Lakier wyglądał na oryginalny, jednak zaczął nieco odchodzić. Za to stan ramy oceniam na więcej niż zadowalający, jest prościutki i go nie znosi. Zdecydowałem się na odświeżenie lakieru, ale o tym później
Silnik:
Miał skrzywiony wał i poskładali go gówniarze, co zaowocowało niedokręconymi śrubami i brakującymi zawleczkami. Wymieniłem wał i bez problemu odpalił. Wtedy na liczniku widniał przebieg 900 km i może być oryginalny, gdyż kartery nie są zużyte. Obecnie bez problemów dobił do ponad 1500 km.
Nadwozie:
Rama była prościutka i bez skaz, oprócz pozdzieranego oryginalnego lakieru. Postanowiłem go odnowić i pomalowałem na kolor zbliżony do L61 Morelowego. Dobierałem na oko i jest dość podobny. Malowałem swoim pistoletem, a tłumik żaroodporną, a następnie czarnym sprejem. Efekt jest widoczny na zdjęciach :) Remont trwał od 5 do 14 czerwca, kosztem nieco ponad 100 zł.
Zawieszenie:
Działa, tylne amorki pomalowane na szaro.
Tuning:
E tam :D
Plany:
Teraz tylko dopieszczać, czyli zmiana tylnej obręczy i polerka silnika.
Zalety:
+kolor
+nie dwuślad
+stan
+żadnych luzów
+tanio kupiony
+bezawaryjny
Wady:
-pordzewiała tylna obręcz
-na silniku nie można się przyglądać
Pamiętna podróż:
Każda, a nigdy mi nie odmówił posłuszeństwa.
Osiągnięcia:
Odnowienie go :)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (6):
Miniaturka Semmao0 Plus Minus 13 mar 2014, 21:44
Już to pisałem - Rewelka! :D kolor wyszedł super !:)

#

Miniaturka BizonekM06+1 Plus Minus 17 cze 2013, 22:53
Kolorek wyszedł sympatycznie, tylko ta "motorynkowa" nakładka na tłumiku,
jakoś mi tu nie pasuje.

#

Miniaturka drbartek960 Plus Minus 16 sie 2012, 07:15
Ładnie zachowany 5/5 :)

#

Miniaturka bartnow900R0 Plus Minus 27 kwi 2012, 22:31
Michał ,dotknął mnie ten sam przypadek ,tyle że u mnie był Ogar 205 z 1990 i dostałem go za darmo :) ,ustawiłem zapłon odpaliłem ,a po chwili okazało się że wszystko się sypie w środku ;(. Plany mam takie same jak ty :) ,powodzenia ;).

#

Miniaturka krzychufmx0 Plus Minus 23 kwi 2012, 10:46
Faktycznie bardzo ładnie zachowany, no i za takie pieniądze. Szkoda tylko że nie ma papierów.

#

Miniaturka danielek6370 Plus Minus 22 kwi 2012, 22:53
no to ci się ładnie trafiło :P i ładnie zachowany , lecz szkoda że wał do dupy... ale zrób go to będzie jeździł :D 5

#

Podobne:


więcej...