Właściciel: grzechu12x (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 1826)
Dodano 17 kwietnia 2012
Dodano 17 kwietnia 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4 z 4 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1988
Pojemność:
49,9cm³
Moc:
-KM (0kW)
Waga:
50-60-70- nie ważyłem kg (0.05T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
2,5-3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Mój ogarek 200 w stanie oryginalnym ;D.
Silnik:
Czeski .
Nadwozie:
Oryginalne.
Zawieszenie:
oryginalne.
Tuning:
Nigdy.
Plany:
Wszystko jest dobre, lecz już stare. Dokupić 2 opony, dźwignie zmiany biegów, kopkę, naklejki i coś jeszcze zawsze się znajdzie :P
Zalety:
-Zrywny
-Szybki
-Ładny
-Oryginalny
-On cały jest plusem :D
-Szybki
-Ładny
-Oryginalny
-On cały jest plusem :D
Wady:
Nie ma
Pamiętna podróż:
Hmmm, jest co dziennie gdy jadę pośmigać ;P
Osiągnięcia:
Mam go i będę miał.
Filmy:
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
BizonekM060 18 kwi 2012, 14:07
Ładnie zachowany Ogar, masz plusa za brak agrotuningu, oby służył kolejne lata :) Podsyłam ci dane do uzupełnienia profilu:
Romet Ogar 200, lata produkcji 1983-1990.
Silnik typu JAWA 223, na rynek polski posiadał moc 1,47 kW ( 2 KM ) przy 4500 obr/min,
było to spowodowane ograniczeniami z Kodeksu Drogowego.
Czeski orginał był mocniejszy, miał 3,5 KM przy 6500 obr/min, montowano go w Jawach 50 typu 20P i 23P Mustang oraz pochodnych.
Spalanie książkowe wersji polskiej to 3 l/100km, masa pojazdu bez płynów 60 kg, w tym sam silnik na sucho ważył 12 kg.
grzechu12x0 17 kwi 2012, 22:32
Na filmik nie zwracajcie już uwagi bo jest jeszcze na starych częściach ( ogar ) Nie długo nowy film ;)
#