Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: girondins (PW) • link#1link#2komentarze (8) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2572)

Dodano 9 kwietnia 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4.64 z 11 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
B1-4
Rok produkcji:
1987
Pojemność:
50cm³
Moc:
3,7KM (2.2kW)
Waga:
84kg (0.08T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
Dopiero sprawdzam l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Kupiony w 2011r na jesień za 1800zł, był w kolorze żółtym. W zimie zrobiłem kapitalny remont silnika (wał, tłok, łożyska, simeringi, cylinder, głowica, tłumik, zębatka zdawcza 15z, zębatka koła, łańcuch - to tylko te najważniejsze), wymieniłem prawie wszystkie części które były uszkodzone lub nie za dobrze wyglądały oraz dokupiłem to co brakowało. Wszystkie stare łożyska były jeszcze ddr, ale silnik wyglądał jakby był już kiedyś otwierany. Zmieniłem kolor na mój ulubiony zielony. Kupiłem części za łączną kwotę ok 3500zł. Prawie wszystko oryginalne. Sprzedałem go w 2014r. za 3600zł. Potem żałowałem.
Silnik:
Po kapitalnym remoncie bez tuningu 50cm3. Jedynie gaźnik nie oryginalny bo BING 17.
Nadwozie:
Wybrałem dla niego kolor zielony metalic, rama malowana przez poprzedniego właściciela. Nie montowałem zbędnych bajerów, chciałem żeby był zachowany w wersji oryginalnej.
Elektrykę 6v wykonałem sam wg oryginalnego schematu dla tej wersji simsona, musiałem to zrobić bo było namieszane.
Zawieszenie:
Oryginalne, nic narazie nie zmieniałem bo chodzi dobrze.
Tuning:
Bez tuningu, jedynie zamontowałem gaźnik BING17, ale to chyba nie tuning.
Plany:


Zalety:
Cenię go za całokształt.
Wady:
Dla mnie nie ma minusów.
Pamiętna podróż:
Każda w niedzielę po obiedzie :)
Osiągnięcia:
Samodzielne wykonanie całego remontu silnika i elektryki. Po złożeniu, wyregulowaniu, odpaleniu i kilku jazdach różnica w mocy i dźwięku silnika była kolosalna. Po przejechaniu 1000km silnik działał jak zegarek. Byłem w 100% zadowolony z remontu.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (8):
Miniaturka Piotrek0 Plus Minus 13 maj 2012, 00:51
Piekny simek widac ze wlozyles w niego duzo serca ^_^

#

Miniaturka danielek6370 Plus Minus 11 maj 2012, 23:23
Bardzo ładny simek :D jak parząc na twój wiek to będziesz go szanował :D bardzo mi sie on podoba :) bez wahania :D5

#

Miniaturka michalsr500 Plus Minus 10 kwi 2012, 21:20
Simek po prostu idealny, nawet przed remontem był bardzo ładny, no ale teraz jest jeszcze ładniejszy. Oby tak się uchował. Pozdrawiam :)

#

Miniaturka Mares0 Plus Minus 10 kwi 2012, 09:06
Piękny simson. Włożyłeś w niego dużo kasy, serca i pewnie dużo nerwów :D 5/5. Oby Ci służył jak najdłużej. Zajrzyj do mnie. Pozdrawiam ;)

#

Miniaturka bartnow900R0 Plus Minus 09 kwi 2012, 21:53
Widzę że naprawdę została w niego włożona kupa kasy i serca. Życzę bezawaryjnej eksploatacji :).

#

Miniaturka girondins0 Plus Minus 09 kwi 2012, 15:34
Kolor w słońcu wygląda jeszcze lepiej, ale czekam aż się przyroda zazieleni wtedy dodam na pewno lepsze zdjęcia.

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 09 kwi 2012, 14:09
Bardzo ładnie wygląda, kolorek i cała reszta dobrana do orginału, świetnie całość wykonana. Lubię motorki klasyczne, odnowione zgodnie z orginałem fabrycznym, dopieszczone i szanowane, ten spełnia wszystkie te cechy. Pozdrawiam i bezawaryjności winszuję, naprawdę dobra robota :) Nowszy gaźnik czy delikatne usprawnienia orginału - to nie problem. A odcień starego lakieru był ciekawy :)

#

Miniaturka Radekhn0 Plus Minus 09 kwi 2012, 13:57
Bardzo ładny simson :) daję 5/5 oczywiście i zapraszam do mnie :)
pozdrawiam

#

Podobne:


więcej...