Właściciel: dannyy216 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (16) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3612)
Dodano 6 kwietnia 2012
Dodano 6 kwietnia 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4.25 z 4 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
2011
Pojemność:
80cm³
Moc:
7KM (5.1kW)
Waga:
120kg (0.12T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
11 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
3-4 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Elektryczny rozrusznik
Opis:
Jest to mój drugi motor .Kupiłem go nówkę w salonie w Łomży . Szef (spoko gosciu) powiedział mi ze na 50 to muł i odrazu mi zmienił cylek na 80ccm za free . Jak na razie sprawuje się dobrze . Wygodnie się na nim jeździ .Na predkośc max. nie narzekam . Lipne sa te drgajace liczniki .
Silnik:
Silnik na licencji Hondy dax jak narazie jest dobrze.Cylinder i głowica 80ccm .
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
-
Tuning:
Tuning. hmm... no to bedzie narazie cylinder 80ccm myśle nad 110ccm .W przyszłosci stożek i moze 125 ccm. Założona jest teraz chłodnica oleju która bardzo pomaga przy dłuższych trasach, ponieważ się nie przegrzewa silnik.
Plany:
-
Zalety:
+szybki
+wygląd
+spalanie
+wygląd
+spalanie
Wady:
-chińczyk
-wibracje
-wibracje
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
Osiągnąłem nim 86km/h
Filmy:
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
dannyy2160 07 kwi 2012, 09:00
Nie powiem ci ile zrobiłem w zeszłym sezonie bo dopiero w 2012 zaczynam sezon(kupiułem go w styczniu) . Wieksza pojemnośc wg mnie robi swoje w miarę szybko się rozpędza na przełożeniu 12/46 osiąga na pewno powyżej 70km/h. Dzisiaj założę zębatkę zdawczą 14z i sie zobaczy jak będzie śmigał. Z olejem jest problem ubywa go i trochę dymi ,ale przy najbliższym przeglądzie (na 1000km) powiem im to . A co do gwarancji jest taka jak na oryginalnym cylindrze . To co sie zmieniło w tym moto to tylko pojemnośc a gwarancje dalej mam na cały sprzęt .
BizonekM060 07 kwi 2012, 10:08
A wiec moto jest nowe, kupione w styczniu, sprzedawca zaproponował nowy, wiekszy cylinder, przebiegu praktycznie jeszcze nie ma lecz z olejem jest problem bo go ubywa i troszkę dymi. Na samym poczatku przygody z nowym sprzetem - na gwarancji, taki kwiatek ? Powiem ci że ja nie byłbym zachwycony i taki optymistyczny. Proponuję kontakt z dobrym mechanikiem motocyklowym ale nie tym z serwisu co zakładał cylinderek. Powodzonka i bezawaryjności winszuję i nie zapominaj o dolewaniu oleju.
dannyy2160 07 kwi 2012, 11:57
Poczekam do przeglądu zostało mi juz nie wiele jak nic na to nie poradzą tak jak mówisz udam się do lepszego mechanika .
BizonekM060 07 kwi 2012, 18:25
Po zobaczeniu filmika, uważam że lepszy mechanik jest zbędny - szkoda jego fatygi. Przy przebiegu 150km, z nowym, tuningowym cylindrem, zamykasz szafę - nie dziw się że oleju ubywa, to dopiero początek niespodzianek. Przy takiej technice jazdy to normalne. Zapytaj bardziej doświadczonych motonitów, na czym polega docieranie silnika i jaki jest jego cel.
dannyy2160 07 kwi 2012, 19:13
Rozumiem cię ,ten filmik był nagrywany na odległości nie większej niż 300m a docierałem go normalnie nie jeździłem cały czas na full tylko stosowałem się do zaleceń . A z tym braniem oleju to już z kilkoma osobami rozmawiałem że im też bierze . Może to byc wina pierścieni . A może ty mi powiesz jaki olej powinienem lac do niego może to wina złego oleju.Teraz juz mniej bierze prawdopodobne że jeszcze się nie dotarł .
BizonekM06+2 07 kwi 2012, 19:37
Olej lej taki jaki zaleca instrukcja pojazdu, lub innej marki ale o tych samych parametrach. Wątpię by wina leżała po stronie oleju. Przyczyna jest bardziej prozaiczna, motorki z dalekiego wschodu sa znacznie tańsze od tych markowych z Japoni czy Włoch, by sprzedać taniej i wyjść na swoje, na czymś trzeba oszczędzić - to chyba logiczne. Więc oszczędności są na jakości materiałów, jakości wykonania, technologi produkcji itp. Miedzy bajki można wetknąć te kity sprzedawców o licencji Hondy na silnikach. Skośnoocy kopiują wszystko na świecie i gdzieś maja prawa autorskie, licencje i takie tam bzdety, poprostu i tak im nikt nie podskoczy. To tak jakby stwierdzić że ruskie M72 czy K750 jest tej samej jakości co oryginał z BMW. Sam widzisz że inne osoby mają te same problemy z jakością wykonania - chyba nie jest to bez powodu. Sam przerabiałem już zakup nowego chinolka, dbałem o niego, lałem dobry olej, docierałem jak należy i co ? Sprzedałem z przebiegiem około 5000km, ciesząc się jak dziecko że trafił się kupiec na tą kupę złomu. Teraz już wiem że za pieniądze wydane na zakup nowego chinolka, śmiało można kupić kilkuletni, markowy sprzęt, z którym na pewno długo nie będziesz musiał odwiedzać serwisów. To oczywiście tylko moje skromne zdanie na temat dalekowschodniej myśli technicznej, są zapewne szczęśliwi jej posiadacze, nie dający złego słowa o niej powiedzieć.
BizonekM060 07 kwi 2012, 19:54
Poczytaj co jeszcze może cię zaskoczyć. http://www.scigacz.pl/Zipp,Neken,8211,,opinia,ZAKUP,Kupilem,pod,komentarz,72694,12861,cs.html Nie odbieraj tego jako złośliwość z mojej strony.
dannyy2160 07 kwi 2012, 20:32
Jak na razie jeszcze nic z opisanych w linku rzeczach mi się nie stało te wibracje to prawda ale to kwestia przyzwyczajenia . Rozumiem chińczyk ale tanie części do wymiany (ew tuningu) . Tak naprawdę przejeżdżę nim jeszcze 2 sezony a później prawko na kat. B . Motor zostanie do takiej zabawy w tuning .
BizonekM06+1 07 kwi 2012, 20:58
Twoja kasa, twoja sprawa, mnie nic do tego. Oby tylko wytrzymał te dwa sezony. Ale naprawdę za kwotę około 3tys. złociszy można przebierać w kilkuletnich, markowych 50-kach, zadbanych i serwisowanych. A ceny części są całkiem niewysokie, do tego sporo zamienników. O możliwościach tuningu np. włoskich silników chyba nie trzeba nawet wspominać. Sam kupiłem w ubiegłym roku paroletnią Gilerę, bez specjalnego proszenia gania prawie 80 i poza dolewaniem paliwa, nie muszę w nią więcej inwestować. Nie zamieniłbym jej na nowego chińczyka. Tak jak napisałem wcześniej, twoja kasa, twoja sprawa ale myślę że z czasem, skalkulujesz sobie wszystko i dojdziesz do własnych wniosków i przemyśleń na temat zasadności inwestowania pieniążków.
BizonekM060 06 kwi 2012, 20:20
Napisz ile zrobiłeś km w zeszłym sezonie, jak się sprawuje silniczek z większym cylindrem, co z olejem - nie ubywa go zbyt szybko ? Zastanawiam się czy ten spoko gość - szef z salonu, dał na silnik normalną gwarancję po wymianie cylindra ?
EaserVW0 06 kwi 2012, 19:52
Danny- nie spamuj, w nowej odsłonie mm, już niebawem, będą warny i dla najbardziej spamujących banan.. jesteś nominowany! Jak masz coś napisać w komentarzu do czyjejś maszyny, to napisz, a wklejaj 10razy tego samego nie mówiącego nic komentarza...to bez sensu!
danielek6370 06 kwi 2012, 16:23
ładny neken :D i cylek 80 jaK u mnie :D a i 5 :D wpadnij do mnie ;p
#