Właściciel: bartnow900R (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2604)
Dodano 1 marca 2012
Dodano 1 marca 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 6 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1988
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
2,8KM (1.5kW)
Waga:
80kg (0.08T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
3,7 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Czas na przedstawienie kolejnego klejnotu w mojej koronie :).
Chart fascynował mnie od czasu kiedy się o nim dowiedziałem i oczywiście był jednym z moich marzeń, w najgłębszych snach miałem właśnie, nie białą z 1989 czy 1990 tylko srebrną 210 z wczesnego okresu produkcji czyli z roku 1988, szczęście walnęło mnie jak grom z jasnego nieba kiedy dowiedziałem się że mój kumpel taką kupił ,ale chce sprzedać bo nie ma kasy i chęci aby ją zrobić jeszcze tego samego dnia zatelefonowałem do niego: Cena 350zł z papierami, silnik do remontu, braki w nadwoziu ,zniszczone błotniki, brak prędkościomierza,brak przełączników na kierownicy ,elektryka wyjęta i spakowana do torby,brak kierunków, ogólny stan do głębszej roboty i napraw.Ale nie zrezygnowałem :) zaklepałem go i za kilka dni pojechałem odebrać ,na miejscu... no tak jak mówił kumpel ,może trochę gorzej wynegocjowałem 300zł spisanie umowy i sprzęt na hol Ogara 900R. Już w domu okazało się że tak jak stało w dowodzie rocznik 88 numer ramy 000368 o_O ,368 Chart jaki zjechał z linii w Bydgoszczy jak dla mnie piękny cukierek :))). No cóż ale stan był adekwatny do ceny, ale to nie zniechęcało ;) Do tej pory zrobione jest już:
-Elektryka założona
-Silnik już prawie złożony
-Kupienie drugiego silnika
-Nowe opony
-Nowe przełączniki na kierownicy (Jedne z najpiękniejszych ;) )
-Nowe błotniki (Idealne)
-Nowe kierunkowskazy (jeszcze nie założone)
-Nowy akumulator
-Nowy wał korbowy
-Nowe hamulce
-Nowe linki
Chart fascynował mnie od czasu kiedy się o nim dowiedziałem i oczywiście był jednym z moich marzeń, w najgłębszych snach miałem właśnie, nie białą z 1989 czy 1990 tylko srebrną 210 z wczesnego okresu produkcji czyli z roku 1988, szczęście walnęło mnie jak grom z jasnego nieba kiedy dowiedziałem się że mój kumpel taką kupił ,ale chce sprzedać bo nie ma kasy i chęci aby ją zrobić jeszcze tego samego dnia zatelefonowałem do niego: Cena 350zł z papierami, silnik do remontu, braki w nadwoziu ,zniszczone błotniki, brak prędkościomierza,brak przełączników na kierownicy ,elektryka wyjęta i spakowana do torby,brak kierunków, ogólny stan do głębszej roboty i napraw.Ale nie zrezygnowałem :) zaklepałem go i za kilka dni pojechałem odebrać ,na miejscu... no tak jak mówił kumpel ,może trochę gorzej wynegocjowałem 300zł spisanie umowy i sprzęt na hol Ogara 900R. Już w domu okazało się że tak jak stało w dowodzie rocznik 88 numer ramy 000368 o_O ,368 Chart jaki zjechał z linii w Bydgoszczy jak dla mnie piękny cukierek :))). No cóż ale stan był adekwatny do ceny, ale to nie zniechęcało ;) Do tej pory zrobione jest już:
-Elektryka założona
-Silnik już prawie złożony
-Kupienie drugiego silnika
-Nowe opony
-Nowe przełączniki na kierownicy (Jedne z najpiękniejszych ;) )
-Nowe błotniki (Idealne)
-Nowe kierunkowskazy (jeszcze nie założone)
-Nowy akumulator
-Nowy wał korbowy
-Nowe hamulce
-Nowe linki
Silnik:
Dezamet typ 027 ,nowoczesna i trwała jednostka napędowa z 3 biegową skrzynką biegów ,solidnym sprzęgłem,nowoczesnym zapłonem bezstykowym, wydajnym alternatorem.
07.05.2012
Aktualnie złożyłem z dwóch silników ,jedno cudo na oryginalnych karterach, które po skończeniu będzie jeździć dzieci po dzieciach ,już niedługo ślub silnika z ramą. Do opisu dokładam dokumentację zdjęciową.Zamierzam go wyposażyć w gaźnik k60b.
07.05.2012
Aktualnie złożyłem z dwóch silników ,jedno cudo na oryginalnych karterach, które po skończeniu będzie jeździć dzieci po dzieciach ,już niedługo ślub silnika z ramą. Do opisu dokładam dokumentację zdjęciową.Zamierzam go wyposażyć w gaźnik k60b.
Nadwozie:
Oryginalny lakier z ubytkami co do chromów na kołach i tylnych amortyzatorach to idealny.
Nastąpiła zmiana koncepcji ,kupiłem drugi komplet (bak i boki) ,które będą pomalowane pod oryginał na srebrno i zostaną zakupione naklejki od duboisi ,i ten komplet zostanie założony, oryginały pójdą na półkę.
Nastąpiła zmiana koncepcji ,kupiłem drugi komplet (bak i boki) ,które będą pomalowane pod oryginał na srebrno i zostaną zakupione naklejki od duboisi ,i ten komplet zostanie założony, oryginały pójdą na półkę.
Zawieszenie:
Przednie z tłumieniem olejowym ,skok 140mm
Tylne z tłumieniem olejowym ,skok 80mm
Zawieszenie jest rewelacyjne ,zarówno pod względem technologi jak i działania.
Tylne z tłumieniem olejowym ,skok 80mm
Zawieszenie jest rewelacyjne ,zarówno pod względem technologi jak i działania.
Tuning:
-
Plany:
Dalsza odbudowa.
Zalety:
+Chart
+1988
+Srebrny
+Komfort jazdy
+Bezpieczeństwo
+Dobry silnik
+Dobre osiągi
+Dokumenty
+1988
+Srebrny
+Komfort jazdy
+Bezpieczeństwo
+Dobry silnik
+Dobre osiągi
+Dokumenty
Wady:
-
Pamiętna podróż:
Holowanie z kumplem
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
router0 01 mar 2012, 19:42
życzę powodzenia w odbudowie :) ładna maszynka ładna :)
Dbaj ;)
5/5 wpadnij do mnie ;)
pawlak20100 01 mar 2012, 18:57
Miałem Rometa 50 T-1 z silnikiem Charta był dobry tylko gaźnik nie oryginalny był i bardzo głośny był jak mi go przywieźli to nie wierzyłem że mam silnik od Charta żałuje że go sprzedałęm ;/
BizonekM06+1 01 mar 2012, 18:29
Ostatni prawdziwy Romet :) Miał być alternatywą dla Simsona. Nowocześniejszy od poprzednich konstrukcji rodem z Bydgoszczy. Powodzenia w dalszych pracach :)
bartnow900R0 01 mar 2012, 19:57
Tak to prawda ,Chart powstał jako motorower wyższej klasy i za głównego konkurenta miał Simsona ,z resztą pod kilkoma względami go wyprzedzał ,ale niestety według mnie został za późno wypuszczony ,aby jeszcze zawojować rynek...
#