Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: Pablo (PW) • link#1link#2komentarze (11) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2596)

Dodano 6 listopada 2011
Marka i model:
Średnia ocena:
4.43 z 14 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
Yamaha XJ 600S Diversion
Rok produkcji:
1998
Pojemność:
598cm³
Moc:
61KM (44.9kW)
Waga:
208kg (0.21T)
Przyspieszenie:
5 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
53 MN przy 7000 obr/min Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
5,5 do 6,5 l l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik Elektryczny rozrusznik  
Opis:
Motocykl sprowadzony z BELGII w 2011 roku.
Silnik:
Dane techniczne:Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd: DOHC dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 598 cm3
Średnica cylindra / skok tłoka: 58,5 / 55,7
Stopień sprężania: 10:1
Moc maksymalna: 61 KM / 45,5KW przy 8500 obr/min
Moment obrotowy: 53 MN przy 7000 obr/min
Zasilanie: 4 gaźniki podciśnieniowe
Smarowanie: Z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Zapłon: CDI
Przeniesienia napędu .
Napęd pierwotny: koła zębate
Sprzęgło: mokre wielotarczowe
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch
Nadwozie:
Podwozie: .
Rama: stalowa, zamknięta, podwójna
Zawieszenie przednie: teleskopowe 38 (41) mm, skok 140 mm

Wymiary i masy:
Rozstaw osi : 1445 mm
Długość, szerokość, wysokość: 2140 / 750 / 1210
Wysokość siedzenia: 770 mm
Masa gotowy do jazdy 208 kg
Zbiornik paliwa : 17 l
Prędkość maksymalna (dane fabryczne) 180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5 s
Spalanie: 5,5 do 6,5 l/100 km
Zawieszenie:
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, centralny element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 110 mm
Hamulce: przedni: tarcza stała, 320 mm, zacisk dwutłoczkowy(2 tarcze pływające 300 mm, zaciski dwutłoczkowe), tylny: tarcza 245 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opony: Przód 110/80/17 Tył 130/70/18
Tuning:
Niestety w zakresie tuningu nie przewiduję żadnych przedsięwzięć wręcz przeciwnie tylko i wyłącznie orginał w pełnym tego słowa znaczeniu .
Plany:
PROCES TECHNOLOGICZNY ODNOWY MOTOCYKLA.

1 Całkowity kompleksowy demontaż motocykla jak i ocena stanu technicznego.
2 Przygotowanie elementów do malowanie poprzez oczyszczenie z zanieczyszczeń komunikacyjnych w tym piachu, kurzu , smaru .
3 Odtłuszczenie elementów wymagających ingerencji .
4 Usunięcia ,,starej" powłoki lakierniczej poprzez piaskowanie.
5 Odnowienie według potrzeb powłoki lakierniczej poprzez malowanie jak i wypolerowanie elementów konstrukcyjnych.
6 Montaż motocykla.
7 Wymiana materiałów eksploatacyjnych.
8 Jazda próbna.
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
Niestety ostatnia podróż wspomnianego motocykla odbyła się na przyczepce w dniu zakupu ale mam nadzieję ze niebawem to się zmieni . haha.
Osiągnięcia:
-
Koszty związane z wymianą materiałów eksploatacyjnych.:
Olej Yamalube 20 W50 90
Filtr ojeju 10
losterka YA 100
Manetki YA 65
Łańcuch napęd 250
Zębatka zdawcza 55
Zestwa śrub i nakr owiewki 35
Łożysko zabieraka 58,17
Nakretka zdawcza YA 30
Podkł. Pod nakr. Zdawczą 11
Płyn hamulciwy DOT 4 19
Sprail wysokotemp.do tłumików 35
Czarna farba do wahacza 12
Baza do ovievki oraz baku 35
Sprail wysokotemp.do silnika 30
Uszczelka kosza sprz. 28
Ramka pod rejestracje Yamaha 10
Naklejka na zbiornik Tank pad 30




R A Z E M 903,17

Koszty związane z rejestracją.:
KOSZT REJESTRACJI

przygotowanie dokumentacji 60
urząd miasta w III US 160
przegląd 60
Urząd miasta ( rejestracja) 197


Razem 477

Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (11):
Miniaturka obelix0 Plus Minus 26 lut 2012, 18:21
Brawo. Widać, że masz do tego serce. Życzę Ci, aby motorek nigdy Cię nie zawiódł. Zapraszam do Augustowa na Augustowskie Motonoce 15-17 czerwca. Lewa w górę!

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 05 sty 2012, 21:33
Witam ponownie, przyznam że efekt końcowy bardzo mi się podoba. Powodzenia i rychłego powrotu wiosny :)

#

Miniaturka Pablo0 Plus Minus 05 sty 2012, 21:49
Witaj BizonekM06.
Witaj , to mówisz że renowacja przyniosła pożądany efekt , cieszę się że pozytywnie to wygląda .
Generalnie przedsięwzięcie związane z odnową motocykli jak i zresztą innych pojazdów wymagają posiadania odpowiednich warunków technicznych a efekt na pewno będzie widoczny tylko kwesta czasu.
A jak tam Twoja CB 500 przygotowana może do sezonu? bo wiosna przez śnieg biegnie wielkimi krokami .
Pozdrawiam .

#

Miniaturka danielek6370 Plus Minus 05 sty 2012, 23:16
em wiosna jest cały czas :D (żarcik) ładny motorek. pozdrawiam. 5/5

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 06 sty 2012, 10:00
Tak, podstawa to zaplecze techniczne, jeśli go nie ma, wychodzi drożej :)
"Cebulka"czeka na cieplejsze dni, wymieniłem płyny, filtry, dokupiłem gmole, do rozpoczęcia sezonu pozostała jeszcze wymiana poszycia siedzenia. Jest w bardzo dobrym stanie ale chcę zmienić kolorystykę i profil tylnej części na bardziej wygodny dla pasażerki :)

#

Miniaturka norecoil000 Plus Minus 14 lis 2011, 09:52
Mam nadzieje :D że też tak podejdę do remontu w następnym roku :) 5/5 Ładny motorek i co najważniejsze pięknie zrobiony

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 11 lis 2011, 15:53
Wzorowe podejście do remontu, powodzenia :)
Diversionkę brałem pod uwagę przy poszukiwaniach moto, kolega namawiał mnie na CB500
i tak wypadło że kupiłem Hondę. Do zobaczenia gdzieś na trasie - w przyszłym sezonie.
Teraz śmigam do garażu, dopieszczać moją moto - gromadkę :)

#

Miniaturka zumiaczek0 Plus Minus 10 lis 2011, 23:13
Bardzo ladny motor daje 5/5 zapraszam do mnie.

#

Miniaturka Pablo0 Plus Minus 11 lis 2011, 23:06
Witaj zumiaczek
Imponujący wynik prędkości przy wyprzedzaniu wspomnianego fiata 96/h. widzę że motorek daje rade .
Pozdrawiam.

#

Miniaturka MarcinO190 Plus Minus 10 lis 2011, 22:12
Dobre moto na początek, oszczędne, niezawodne i części multum :P
Powodzenia w renowacji :)

#

Miniaturka FreeHouse0 Plus Minus 07 lis 2011, 16:28
Wszystko ładnie, pięknie, ale przednia owiewka jest okropna :P

#

Podobne:

brak podobnych pojazdów