Właściciel: wojcio160 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (20) (w ulubionych: 1 razy, wyświetleń: 4938)
Dodano 9 września 2011
Dodano 9 września 2011
Marka i model:
Średnia ocena:
4.17 z 18 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
N/C
Rok produkcji:
2005
Pojemność:
70,5cm³
Moc:
nie wiem KM (0kW)
Waga:
128kg (0.13T)
Przyspieszenie:
moment s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
12 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
3,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Kilka słów o wyglądzie otóż dałem naklejki od Yamahy YZF R1 z myślą o tym aby moja TzR wyróżniała się spośród innych
Silnik:
Minarelli am6
Chłodzony cieczą, 2-suwowy silnik z zaworem membranowym
Cylinder Kit Airsal Sport 70 cc (7,5KM-9KM) - aluminiowy cylinder z dzielonym kanałem wydechowym, charakteryzuje się dużą mocą w dolnym zakresie obrotów.
Układ Wydechowy( Sport ) Tecnigas
Przełożenia 13/46
Wzmacniany łańcuch D.I.D
*** i reszta seria ;) ***
Chłodzony cieczą, 2-suwowy silnik z zaworem membranowym
Cylinder Kit Airsal Sport 70 cc (7,5KM-9KM) - aluminiowy cylinder z dzielonym kanałem wydechowym, charakteryzuje się dużą mocą w dolnym zakresie obrotów.
Układ Wydechowy( Sport ) Tecnigas
Przełożenia 13/46
Wzmacniany łańcuch D.I.D
*** i reszta seria ;) ***
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
-
Tuning:
Optyczny: Klasy light
-czarna szybka tuningowa
-sportowy tyłek ;)lampa i mocowanie wg własnego pomysłu
-Wygieta tablica rejestracyjna
-gumy na podnóżkach
-tankpad
-carbonowe kierunki
-czarna lotka
-neony
-tarcza obrotomierza sportowa z logiem Yamaha
(skala do 13 tys)
-Naklejki od R1
-Usuniecie odblasków z przednich lag
-czarna szybka tuningowa
-sportowy tyłek ;)lampa i mocowanie wg własnego pomysłu
-Wygieta tablica rejestracyjna
-gumy na podnóżkach
-tankpad
-carbonowe kierunki
-czarna lotka
-neony
-tarcza obrotomierza sportowa z logiem Yamaha
(skala do 13 tys)
-Naklejki od R1
-Usuniecie odblasków z przednich lag
Plany:
- dokończyć do końca tuning optyczny
- i coś z mechaniki ale jeszcze nie wiem co :)
- nowa tablica rejestracyjna bo tą mam lekko uszkodzoną
- i coś z mechaniki ale jeszcze nie wiem co :)
- nowa tablica rejestracyjna bo tą mam lekko uszkodzoną
Zalety:
+ Przyspieszenie
+ Mało pali
+ Yamaha
+ Szybki jak na swoja pojemność
+ Atrakcyjny wygląd
+ Silnik AM6 który jest łatwy w tuningu
+ Chłodzony cieczą
+ Wygodny
+ Mocny
+ Bardzo dobrze daje rady sobie na dalszych trasach w 2 osoby
+ Duży bak
+ Cyfrowy licznik
+ Bardzo ciekawie wykonane zegary
+ Wygląda na motor o większej pojemności niż w rzeczywistości jest :)
+ Bardzo dobre chłodzenie nawet na wysokich obrotach można jechać w upał
+ Mało pali
+ Yamaha
+ Szybki jak na swoja pojemność
+ Atrakcyjny wygląd
+ Silnik AM6 który jest łatwy w tuningu
+ Chłodzony cieczą
+ Wygodny
+ Mocny
+ Bardzo dobrze daje rady sobie na dalszych trasach w 2 osoby
+ Duży bak
+ Cyfrowy licznik
+ Bardzo ciekawie wykonane zegary
+ Wygląda na motor o większej pojemności niż w rzeczywistości jest :)
+ Bardzo dobre chłodzenie nawet na wysokich obrotach można jechać w upał
Wady:
-
Pamiętna podróż:
- 29-07-2010 Twardogóra 56 Km w jedna stronę , z dwoma kumplami Romet Crs i Honda Dylan
- 31-07-2010 Twardogóra 56 Km w jedna stronę , z dwoma kumplami Romet Crs i Honda Dylan ,z powrotem jechałem sam
i wiele innych nie chce mi się rozpisywać po za tym każda podróż TzR jest pamiętana
- 31-07-2010 Twardogóra 56 Km w jedna stronę , z dwoma kumplami Romet Crs i Honda Dylan ,z powrotem jechałem sam
i wiele innych nie chce mi się rozpisywać po za tym każda podróż TzR jest pamiętana
Osiągnięcia:
Nie rozumiem kolesi którzy mówią:
ZE 50-TKA LECI IM 120 BEZ TUNINGU
LICZĘ NA POZYTYWNE KOMENTARZE
ZE 50-TKA LECI IM 120 BEZ TUNINGU
LICZĘ NA POZYTYWNE KOMENTARZE
TzR'ka na trasie :
Tzr'ka można się wybierać w dalsze trasy , jednak należy pamiętać żeby poruszać się w zakresie obrotów 8-9 tyś czyli na moim przełożeniu ok. 85-95 km/h , co do chłodzenia silnika to jest na najwyższym poziomie i śmiało można pokonywać długie dystanse.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
switus0 09 paź 2011, 12:32
dzieki wielkie za komenta ale to jeszcze nie koniec :D a twoja tzr bardzo ladnie sie prezentuje :) pozdro LWG
djtobi20+1 21 wrz 2011, 13:19
jakie masz osiągi? Fajnie wygląda z tymi naklejkami :) zapraszam do mnie 5
Refik+1 19 wrz 2011, 09:21
Piękna tzr :) Ile leci ? Ile obrotów wykręca ? 2t więc jest potencjał :) Zapraszam do siebie !!
wojcio1600 19 wrz 2011, 19:39
narazie mam orginał gaznik wiec do 12 tylko ale planuje większy gaźnik wstawić więc napewno będzie lepiej a v-max w granicach 110-120 dokładnie nie wiem bo licznik mam nie sprawny ale wg kolegi mierzone samochodem 116
Kamil+1 15 wrz 2011, 08:21
Fajny motorek tylko troche prostacko zagięta ta rejestracja :D Ale i tak 5/5
wojcio1600 15 wrz 2011, 20:37
kolego rejestracje mam uszkodzona ale postaram się coś z tym zadziałać wiec będzie lepiej :)
FreeHouse0 09 wrz 2011, 20:55
5/5 za super ściga ;) Osobiście nie wierzę, że z 70ccm da się wycisnąć ponad 100km/h, no ale czego to się nie słyszało :)
Kamil210+3 09 wrz 2011, 21:33
To świadczy o tym że masz małą wiedzę na temat tuningu itp. To nie jest 4t co w tej pojemności 70cm3 to jest totalny muł tylko to jest 2t. Nie chodzi tu oto, że mam cyla 70cm3 na ful osprzęcie itd. i będę zapierdzielał 120km/h, 50cm3 możne tyle zapierdzielać z palcem w tyłku, tylko chodzi tu o przełożenia i obroty jakie silnik wykręci, im wyższe tym więcej jedziemy. Dla przykładu Simson 77cm3 przy wysokim strojeniu bez problemu osiągał 120, 130 km/h, więc nadal nie wierzysz, że 70cm3 może tyle lecieć bez problemu. A i nie porównuj 4t do 2t bo to dwa inne światy. PS. A moto fajne, tylko jaki masz tam gaźnik ?
wojcio1600 09 wrz 2011, 21:46
aktualnie seria brak funduszy ale mam w planach 19 lub 21 i do tego wał firmowy i tarcze sprzęgła tuningowe
Kamil210+1 09 wrz 2011, 21:57
Na większym gaźniku tzn. 19, 21 jak piszesz to różnica w mocy, przyspieszeniu będzie duża ale w spalaniu także :P Więc zbieraj kase, zakładaj i nagraj jakiegoś filma :)
wojcio1600 09 wrz 2011, 22:30
Aktualnie mi kreci do ok 12 tyś obr. i przyspieszenie też jest mega 125 nie które zostają w tyle myślę ze chyba założę 19 żeby spalanie nie było duże i nie wiem co jeszcze wał to muszę kupić i sprzęgło też sportowe jakieś zależy wszystko od kasy . Motoru główne używam żeby dojechać do szkoły lub w tasy 70 - 100 km. od domu a tak na marginesie Seryjna kręciła mi do 10 tyś obr. w super stanie i v max 95-100 km/g litwinmoto1300 17 lis 2011, 18:53
Ja miałem simka 90cm3 i mi leciał na prostej 115km/h wiec nie wiem jak może 77cm3 lecieć 120-130km/h a silnik tam sie dobrze wkrecal na obroty i wogule
Kamil2100 17 lis 2011, 20:38
I co z tego, że to było 90cm3, co z tego, że się dobrze wkręcał na obroty a pewnie strojenie nie więcej jak 9500rpm. Tak dla przykładu to był sim Jamesa i jego przed ostatni set gdzie to obroty kręciło wysokie jak dobrze pamiętam to strojenie gdzieś w granicach 12000, 13000rpm. Więc nie należy kierować się pojemnością a strojeniem i oborami jakie silnik wykręca. Tu masz nawet link: http://www.youtube.com/watch?v=j3knT4Bnz1E.
ładna tzr byłem chwilę w posiadaniu :D
Tylko ta tablica tylna :/ masakra :/
Ale 5 :)
#