Właściciel: switus (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (15) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3097)
Dodano 2 stycznia 2011
Dodano 2 stycznia 2011
Marka i model:
Średnia ocena:
4.67 z 18 głosów
Ten tydzień:
4 z 1 głosów
Wersja:
Sport
Rok produkcji:
2010
Pojemność:
60cm³
Moc:
6KM (4.4kW)
Waga:
80kg (0.08T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
8 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Mieszanka rometa ogara 200 z kadetem.
Przód od Kadeta a reszta od Ogara 200.
Przód od Kadeta a reszta od Ogara 200.
Silnik:
opisany poniżej
Nadwozie:
Po tuningu i modyfikacjach :
RAMA:
+ pomalowana na czarny mat
+ nowa instalacjia
+ kierunkowskazy wraz z akumulatorem
+ owiewka stunt
+ nowa lampa tylnia
+ skrucone chromowane błotniki
+ podniesione zawiesznie o jeden zwój
+ tylne amory wypolerowane
+ bak od etz 150
+ sprtowy tłumik
+ wiele innych części
RAMA:
+ pomalowana na czarny mat
+ nowa instalacjia
+ kierunkowskazy wraz z akumulatorem
+ owiewka stunt
+ nowa lampa tylnia
+ skrucone chromowane błotniki
+ podniesione zawiesznie o jeden zwój
+ tylne amory wypolerowane
+ bak od etz 150
+ sprtowy tłumik
+ wiele innych części
Zawieszenie:
sportowe wzmacniane
Tuning:
wszystko
SILNIK:
+ nowe łożyska
+ nowa zębatka zdawcza
+ nowe uszczeli
+ 60ccm
+ nowe pierścienie tłok
+ nowe tarcze sprzęgla
+ nowy zapłon
+ nowy kruciec gaźnika
+ wypolerowane kanały doltowe
+ sportowy stożkowy filtr powietrza
+ sportowy filtr paliwa
+ 98 % silnika nowe oprócz wału i zebatki 1 biegu
SILNIK:
+ nowe łożyska
+ nowa zębatka zdawcza
+ nowe uszczeli
+ 60ccm
+ nowe pierścienie tłok
+ nowe tarcze sprzęgla
+ nowy zapłon
+ nowy kruciec gaźnika
+ wypolerowane kanały doltowe
+ sportowy stożkowy filtr powietrza
+ sportowy filtr paliwa
+ 98 % silnika nowe oprócz wału i zebatki 1 biegu
Plany:
skończone już
Zalety:
Cały motor jest plusem
Wady:
Nie ma
Pamiętna podróż:
Wszystkie przejaźdzki nim to podróże
Osiągnięcia:
wyprzedzanie chińskich skuterów i niektórych Simsonów ;D a zwłaszcza inne motorowery
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
wojcio1600 08 paź 2011, 21:56
Normalnie rakieta... najlepszy ogar jakiego widziałem w życiu ... powodzenia i pozdrawiam L.W.G
Shadow+1 07 paź 2011, 21:39
Bak od MZ nadaje mu szatańskiego charakteru, masakra! Wygląda świetnie moim zdaniem! Pewnie potrafi nieźle przykuć uwagę, takie rzeczy się docenia :)
Kubalessini+1 06 paź 2011, 22:57
Każdy ma swoje gusta, mnie on nie przekonuje.Ja jestem zbyt "Konserwatywny" . Ale i tak piona za to że nie siedziałeś na dupie, tylko zrobiłeś coś twórczego, na co inni nie mogą się zebrać. Pozdro :D
switus0 07 paź 2011, 15:04
ja nad nim pracowałem okolo 4 miesięcy a ogólnie napoczątku wygladał jak normalny kadet najzwyklejszy ale mi sie znudził i go przerobiłem
krzychufmx+1 06 paź 2011, 17:37
A skąd ty wiesz czy ten romet był taki piękny przed jego przeróbką? Może nie każdy chcę zrobić rometa na full orginał, nie wiem może jeszcze zacznijcie je w gablotki wstawiać... A jak masz takie komentarze pisać, to lepiej się w ogóle nie odzywaj...
bartek1996+1 06 paź 2011, 21:31
Masz rację. Może ten romet to był szrot. Zresztą dużo jest oryginalnych rometów. Jak jeden został przerobiony to się jeszcze nic nie stało. Wg. mnie każdy motor robi pod siebie.
Kamil0 11 paź 2011, 10:27
Jak był szrot to mógł go odremontować na oryginał bo z częściami nie ma problemu żeby je dostać.
krzychufmx0 11 paź 2011, 23:07
Ty chyba mnie nie zrozumiałeś, może NIE KAŻDY chcę mieć Rometa w orginale, uszanuj to...
bartek19960 05 paź 2011, 20:27
Błotniki pewnie z kadeta de lux. Troszkę szkoda ale ogólnie podoba mi się on. Nie jest zły jedynie dałbym spawaka a nie pseudo sporta. Daję 5
mati0 10 sty 2011, 20:06
świetna przeróbka ładnie wykonana i bardzo fajne te chromowane błotniki wyglądają oczywiście 5 i zgadzam się z kolegą jak chodzi o tą klątwe:0
krzychufmx0 02 sty 2011, 19:28
Ciekawy sprzęcik i do tego dość schludnie wykonany. Daję 5. A, wiesz że zaraz możesz spodziewać się tutaj obrońców rometów, którzy rzucą na ciebie klątwę :D
zapraszam do mnie ; )
#