Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: nanga (PW) • link#1link#2komentarze (12) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3597)

Dodano 6 października 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
4.73 z 15 głosów
Ten tydzień:
5 z 2 głosów
Wersja:
M06B3
Rok produkcji:
1980
Pojemność:
125cm³
Moc:
7,3KM (5.1kW)
Waga:
100kg (0.1T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
9,8 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Po 3 miesiącach walki z zdezelowaną po wypadkową WSK ukazało się oczom te cudo :D
Silnik:
Po generalnym remoncie na częściach nowych jak i używanych starałem się by były oryginalne.
Nadwozie:
Piaskowane pokryte twardym podkładem epoksydowym. Następnie malowany akrylem czarnym i ciemną wiśnią. Plastyki lakier strukturalny a kolanko lakierem wytrzymałym na 650C. Siodło u tapicera zamki siedzenia i blokady kierownicy podebrane z czeskiej jawki TS- oryginalne. (nie ma co wypisywać tutaj danych z książki- lepiej napisać co zostało zrobione)
Zawieszenie:
Amortyzatory przednie po dotarciu papierem 2000 wraz z sprawdzeniem wkładek z tworzywa sztucznego i dokładnym wyczyszczeniu i sprawdzeniu geometrii (bdb stan). Zmiana oleju oraz simeringów.
Tuning:
Brak i nie będzie chyba, że wliczymy w to kierunkowskazy :D i pokrycie bocznych uchwytów pasażera specjalną gumą w oryginale chrom.
Plany:
Związane z nią to wybrać się na zloty a z innymi pojazdami to wyremontować motorower komar na pedała :D
Zalety:
Wartość sentymentalna oraz naprawdę piękna polska myśl konstrukcyjna :D
Wady:
Minusy WSK hmmm jest ich wiele acz jest to już stary sprzęt i to PRL więc nie ma co się rozwodzić. Ważne, że ładnie wygląda i się toczy a podstawowy minus w tej chwili jest problem z dostępnością niektórych części :/.
Pamiętna podróż:
Przejechanie po remoncie od mojego domu do Dolin (dzielnica mojego miasta) i powrót :D niezapomniane i warte mojej ciężkiej pracy no i pieniędzy, które zostały włożone.
Osiągnięcia:
Z całą pewnością zakończony remont :D jej mości WSK.
Zdjęcia:
Będą nowe i ładniejsze ale nie miałem czasu ich zrobić, gdyż remont zakończyłem tylko co tylko przed wyjazdem na studia a to naprawdę daleko :)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (12):
Miniaturka fiuro0 Plus Minus 02 lut 2013, 17:56
swietna robota tez taka odremontowalem ale do Twojej troche jej brak..pozdro

#

Miniaturka witer940 Plus Minus 20 sty 2011, 16:12
miałem taką tylko ze czarna cos pięknego 5

#

Miniaturka Blacha0 Plus Minus 27 lis 2010, 16:18
no z dostępnością części to prawda, ja w mojej okolicy nie mogłem dostać durnej linki gazu :/
mam nadzieje że kiedyś uda mi się moją WSKę doprowadzić do tego stanu ;)
5

#

Miniaturka DanielGP0 Plus Minus 08 paź 2010, 14:32
O kurde, super WSk, ładna i w ogóle. Lakier zawalisty, kierunki też fajnie że masz :D Zostawiam 5 i zapraszam do mnie :D

#

Miniaturka Krzys0 Plus Minus 07 paź 2010, 21:29
nie ma co się rozpisywać. Po prostu 5 Piękna ;)

#

Miniaturka djtobi200 Plus Minus 07 paź 2010, 15:23
5 odemnie. ładna wsk :)

#

Miniaturka bartek19960 Plus Minus 07 paź 2010, 14:35
Śliczna WSK-a daje 5/5 Mam do ciebie pytanie czy rafki dawałeś do chromowania czy je polerowałeś czy miałeś oryginalne? Bo ja też się przymierzam do odpicowania WSK-i. Ładnie ją zrobiłeś. Pzdr

#

Miniaturka nanga0 Plus Minus 07 paź 2010, 16:26
Dzięki za komentarz miło mi bardzo, że się podoba. Dałem coś koło 50zł za jedną no i zestaw szprych 35zł do jednego koła "szprychowanie" z centrowaniem 30zł. Moim skromnym zdaniem nie robiłem tak bo nie mogłem bo nie miałem, ale jeśli masz dobre koła opiaskuj je i pomaluj dobrym podkładem i lakierem. Kup nowe szprychy a bębny wyczyść lub wyszkiełkuj :) pozdrawiam Ps. Załatw sobie dobrego gościa od "szprychowania" bo bidok ci zrobi kiszkę lepiej dopłacić i mieć dobrze zrobione... Chromy na zimę i w formie pielęgnacji smaruj naftą :D

#

Miniaturka bartek19960 Plus Minus 07 paź 2010, 17:39
Aha. A ja mam jeszcze pytanie. Jak mogę zakonserwować swoje chromy. A WSK-ę mam u wujka więc w wakacje może się za nią zabiorę. Na razie to Ogarek jest na pierwszym miejscu. A i mam jeszcze kadeta do remontu , silnik ma pękniętą połówkę od strony olejowej.

#

Miniaturka nanga0 Plus Minus 07 paź 2010, 18:30
Jak pisałem naftą ale wcześniej wyczyścić z błota i innych zanieczyszczeń tak by wiadomo chromu nie porysować i nafta dawaj- tanio i działa.

#

Miniaturka bartek19960 Plus Minus 07 paź 2010, 18:53
Dziękuję za odpowiedź. Tak się zastanawiałem czym mam je zabezpieczyc

#

Miniaturka Marcin0 Plus Minus 07 paź 2010, 06:49
O kurcze, świetna! Ode mnie 5, uzupełnij opisy.

#

Podobne:


więcej...