piotr84 | 02 paź 2013, 18:46 • # |
Witam jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych proszę o podpowiedz porady jak mogę troszkę podkręcić swojego Leone Diavolo aby szedł chociaż te 65-70km/h Jakie blokady mogą być w tym motorowerze ktoś na pewno z was ma temat obyty proszę o odpowiedz na forum lub gg 6799640 |
|
#do góry | piecia |
danielek637 | 02 paź 2013, 21:42 • # |
Słuchaj. powiem ci,ze odblokujesz moduł, wstawisz mu jakiś cylinderek 72ccm, wyjmiesz przegrodę z wydechu i będziesz sobie te 65,70 jechał elegancko bez piłowania. |
|
#do góry | danielek637 |
piotr84 | 03 paź 2013, 10:56 • # |
czesc wstawiłem moduł bez zabezpieczeń i nic to nie dało w tłumiku jest tyłu w środku okrągły dekielek czy jak go przewierce to nic się nie stanie a da jakąś moc z cylindrem chce się wstrxymac na razie |
|
#do góry | piecia |
piotr84 | 06 paź 2013, 18:25 • # |
zamykam temat pozdrawiam |
|
#do góry | piecia |
BizonekM06 | 08 paź 2013, 11:08 • # |
Czas i pora na to I tak pozostało jeszcze 2, dotyczące tego samego |
|
#do góry | |
piotr84 | 15 paź 2013, 00:25 • # |
wracam do tematu proszę ov pomoc w /w/w sprawie |
|
#do góry | piecia |
EaserVW | 15 paź 2013, 18:49 • # |
kolego, robisz burdel na forum a Twoje posty nic nie wnoszą. Mnożysz tematy, zamykasz je i otwierasz, nie do wiary to jest, zero sensu i logiki. jedyne co może pomóc temu silnikowi to oddać go do specjalisty z prawdziwego zdarzenia, który przyjrzy się zastosowanym tam rozwiązaniom i wyda wiążącą opinię czy da się cos zrobić by motorek wzmocnić, czy nie. Obstawiałbym zmianę cylindra na wyraźnie większy, co wiąże się oczywiście z wieloma niezbędnymi ingerencjami, z których na samym czele będzie zmiana w dowodzie rejestracyjnym z motorowera na motocykl. |
|
#do góry | Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców. Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... Czasami aż ciężko ich wyprzedzić... |
piotr84 | 17 paź 2013, 12:37 • # |
EaserVW nie chcę Cię obrażać ale skoro nie potrafisz pomóc to nie zaglądaj tutaj. Motorek powinien iść na tym silniku 70/75km/h a idzie o wiele mniej więc blokady gdzieś muszą być wymieniłem moduł , tłumik jest ok a dla nie zorientowanych to wydech ma większe znaczenie dla silników 2T niż 4T. Gaźnik ok wymieniona dysza i świeca na NGK. Troszeczkę się zbiera lepiej lecz jeszcze czegoś brakuje oddac motor do mechanika nie rozwiąże problemu ponieważ biorą kasę za nic wiec poto są fora aby dzielić się doświadczeniami i z konkretnym problemem można się udać do mechanika ale wróćmy do LEONE DIAVOLO 50 przypomnę silnik 139FMB |
|
#do góry | piecia |
piotr84 | |
Dla osób posiadających Leone Diavolo 50 SPORT Kiedy zaczyna motorek gasnąć,niema ciągu wystarczy: Zmienić dyszę w gaźniku wraz z adapterem Wymienić świecę na lepszą firmową Porady typu : przewiercić tłumik w celu uzyskania mocy odradzam jak ktoś się chce przekonać proponuje odkręcić tłumik przejechać się bez tłumika różnica żadna więc przewiercenie to utrata gwarancji Moduł zapłonowy nic nie poprawia odblokowany tzn niema na nim blokady różowy magiczny kbelek można odpiąć całą kostkę obroty zwiększają się ale to dlatego że brak jest ładowania i silnik pracuje bez żadnego obciążenia to jest tak jak w rowerze jedziesz z włączonym dynamem masz ciężej tak samo jest w motorach więc wkońcu wymarzone 70km/h w jedną osobę osiągnięte w dwie osoby 60km/h ktoś chce więcej to tylko wymiana cylindra i to da rezultat +10-15 km/h dla swojej wygody można zainstalować sam licznik prędkośći elektroniczny seryjny przekłamuje wymiana cylindra na 80 lub większy odradzam proponuje 72ccm |
|
#do góry | piecia |