Lesiu106 | 29 kwi 2012, 16:51 • # |
ostatnio słyszałem i czytałem o świecach irydowych do silników 4T. czy ktoś miał okazję je testować? czy są jakieś zauważalne różnice w pracy silnika? |
|
#do góry | |
TSiarz | 29 kwi 2012, 17:21 • # |
różnic raczej w pracy raczej nie ma ale za to są bardziej niezawodne |
|
#do góry | Red Power!! |
BizonekM06 | 30 kwi 2012, 13:13 • # |
Zgadza się, jeśli silnik i zapłon jest sprawny, wystarczy zwykła świeca dobrej marki, nie słyszałem by irydowa poprawiała parametry pracy, ale mocno nadszarpuje sakiewkę kupujacego. Zobacz sobie ceny zwykłej oraz irydowej |
|
#do góry | |
bartnow900R | |
Mnie do ETZ świeca irydowa kosztowała 40zł, typ BR8HIX ,jak kto by chciał ciepłotą pasuje również do ETZ 250/251 i chyba do CZ i Jaw ,co do ich innowacyjności to jest tak ,MZ mają tak że jeśli masz słabszy akusiek to trudno żeby zagadały ,wiem co piszę.Według producenta irydówki potrzebują mniejszego napięcia aby wytworzyć iskrę o podobnej mocy co standardowe, poza tym "słup" iskry jest bardziej w nich wyrównany i przeskakuje bardziej jednolicie że tak napiszę dzięki temu mamy do czynienia z troszkę dokładniejszym spalaniem mieszanki. Różnice jakie odczułem to przede wszystkim pewniejszy rozruch na zimno i lepsze wkręcanie się na obroty nawet przy trochę opóźnionym zapłonie.No i świece te wytrzymują (jak deklaruje producent) 2x tyle co zwykłe. |
|
#do góry |