Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Brak zdjęć
Właściciel: pawlak2010 (PW) • link#1link#2komentarze (0) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 141)

Dodano 8 lutego 2021
Marka i model:
Średnia ocena:
0 z 0 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
b
Rok produkcji:
2000
Pojemność:
1199cm³
Moc:
65KM (47.8kW)
Waga:
950kg (0.95T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
6,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Airbag Wspomaganie kierownicy  
Opis:
Pierwsze auto kupione w cenie roweru miesiąc po odebraniu prawa jazdy (14.03.2020). Szału nie ma, ale jeździ, oleju nie bierze, hamulce ma, skręca, świeci, trąbi. Progi, podłoga i podłużnice bez rdzy, ewentualnych poprawek wymagają nadkola z przodu, co jest nieopłacalne z powodu wartości auta.
Silnik:
1.2 16V 65KM z łańcuchem rozrządu. Do miasta i spokojnej jazdy wystarczy. Nie jest to demon prędkości i mocy, ale jak na takie auto wystarczy.
Wnętrze:
Szału nie ma, nudno, ciemno i ponuro. Lata świetności ma za sobą. Ogólnie to w miarę przestronne jak na tak małe auto, aczkolwiek dla mnie jest na styk. Brakuje regulacji wysokości kierownicy.
Nadwozie:
Trzy drzwiowy hatchback, obłe kształty, jak dla mnie auto trochę nudne z zewnątrz, ale ma jeździć nie wyglądać.
Zawieszenie:
Z przodu mcpherson z tyłu zwykła belka skrętna. Ogólnie dość sztywne, zwłaszcza tył, co można odczuć na nierównej nawierzchni, auto tłucze jak wóz drabiniasty, po równej nawierzchni nie jest źle.
Tuning:
Takich aut się nie tuninguję.
Car audio:
Seryjne głośniki coś tam grają i jakieś stare radio JVC z fiesty, jest transmiter na USB, więc coś tam gra.
Plany:
Pojeździć ten rok i sprzedać za jakieś nieduże pieniądze, albo na złom jeśli padnie. Ewentualnie jeździć aż koła odpadną i kupić coś większego.
Zalety:
Jak na razie bezawaryjne

tanie części

mało pali

w miarę niski koszt utrzymania
Wady:
Wilgoć we wnętrzu

Nudne wnętrze

brak regulacji wysokości kierownicy, co przy moim wzroście musi być podstawą.
Pamiętna podróż:
Pierwsza samodzielna jazda w dzień zakupu.
Osiągnięcia:
120km|h
Wymieniono::
Pasek alternatora.
Naprawiono wentylator chłodnicy.
Akumulator.
Końcówkę drążka kierowniczego prawa strona.
Opony 2 komplety lato i zima.
Rolke prowadzącą alternatora
ustawiono zbieżność
drążek kierowniczy
olej i wszystkie filtry
zamek klapy bagażnika
koszt części z wymianą.:
Łącznie wszystko kosztowało 1840zł z robocizną mechanika.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (0):
Nie dodano jeszcze komentarzy

Podobne:


więcej...