Brak zdjęć
Właściciel: pawlak2010 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (0) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 419)
Dodano 8 lutego 2021
Dodano 8 lutego 2021
Marka i model:
Średnia ocena:
0 z 0 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
b
Rok produkcji:
2000
Pojemność:
1199cm³
Moc:
65KM (47.8kW)
Waga:
950kg (0.95T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
6,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Airbag Wspomaganie kierownicy
Opis:
Pierwsze auto kupione w cenie roweru miesiąc po odebraniu prawa jazdy (14.03.2020). Szału nie ma, ale jeździ, oleju nie bierze, hamulce ma, skręca, świeci, trąbi. Progi, podłoga i podłużnice bez rdzy, ewentualnych poprawek wymagają nadkola z przodu, co jest nieopłacalne z powodu wartości auta.
Silnik:
1.2 16V 65KM z łańcuchem rozrządu. Do miasta i spokojnej jazdy wystarczy. Nie jest to demon prędkości i mocy, ale jak na takie auto wystarczy.
Wnętrze:
Szału nie ma, nudno, ciemno i ponuro. Lata świetności ma za sobą. Ogólnie to w miarę przestronne jak na tak małe auto, aczkolwiek dla mnie jest na styk. Brakuje regulacji wysokości kierownicy.
Nadwozie:
Trzy drzwiowy hatchback, obłe kształty, jak dla mnie auto trochę nudne z zewnątrz, ale ma jeździć nie wyglądać.
Zawieszenie:
Z przodu mcpherson z tyłu zwykła belka skrętna. Ogólnie dość sztywne, zwłaszcza tył, co można odczuć na nierównej nawierzchni, auto tłucze jak wóz drabiniasty, po równej nawierzchni nie jest źle.
Tuning:
Takich aut się nie tuninguję.
Car audio:
Seryjne głośniki coś tam grają i jakieś stare radio JVC z fiesty, jest transmiter na USB, więc coś tam gra.
Plany:
Pojeździć ten rok i sprzedać za jakieś nieduże pieniądze, albo na złom jeśli padnie. Ewentualnie jeździć aż koła odpadną i kupić coś większego.
Zalety:
Jak na razie bezawaryjne
tanie części
mało pali
w miarę niski koszt utrzymania
tanie części
mało pali
w miarę niski koszt utrzymania
Wady:
Wilgoć we wnętrzu
Nudne wnętrze
brak regulacji wysokości kierownicy, co przy moim wzroście musi być podstawą.
Nudne wnętrze
brak regulacji wysokości kierownicy, co przy moim wzroście musi być podstawą.
Pamiętna podróż:
Pierwsza samodzielna jazda w dzień zakupu.
Osiągnięcia:
120km|h
Wymieniono::
Pasek alternatora.
Naprawiono wentylator chłodnicy.
Akumulator.
Końcówkę drążka kierowniczego prawa strona.
Opony 2 komplety lato i zima.
Rolke prowadzącą alternatora
ustawiono zbieżność
drążek kierowniczy
olej i wszystkie filtry
zamek klapy bagażnika
Naprawiono wentylator chłodnicy.
Akumulator.
Końcówkę drążka kierowniczego prawa strona.
Opony 2 komplety lato i zima.
Rolke prowadzącą alternatora
ustawiono zbieżność
drążek kierowniczy
olej i wszystkie filtry
zamek klapy bagażnika
koszt części z wymianą.:
Łącznie wszystko kosztowało 1840zł z robocizną mechanika.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
Nie dodano jeszcze komentarzy