Właściciel: danielos (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (7) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 4675)
Dodano 2 lipca 2015
Dodano 2 lipca 2015
Marka i model:
Średnia ocena:
4 z 2 głosów
Ten tydzień:
4 z 2 głosów
Wersja:
B4
Rok produkcji:
1994
Pojemność:
1896cm³
Moc:
90KM (66.2kW)
Waga:
1300kg (1.3T)
Przyspieszenie:
12 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
6 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Airbag Alarm Alufelgi Centralny zamek Elektryczne lusterka Hak Immobiliser Komputer pokładowy Podgrzewane lusterka Welurowa tapicerka Wspomaganie kierownicy
Opis:
Prosty, stary, lecz zadbany i nie skrzypiący!
Kupiłem go jako auto na co dzień lecz głównym moim celem, jest latanie do Rosji po rope... Uczen jakoś utrzymać sie musi :)
.
.
.
Jako, ze auto juz troche mam, to moge więcej o nim opowiedzieć.
samochód wyjechał w trase 1300 km. Spalanie około 5. 5-5 na 100km. Wyprzedzanie tym samochodem jest na prawde fajne! ponieważ nie trzeba redukować, ato na 5 biegu na prawde zbiera sie bardzo ładnie, aż jestem w szoku. auto jak na razie ma u mnie 5+
31.03.2017. Autko chodzi elegancko,przechodzi wymiane sprzegla,wtryskow 216 oraz turba. Wszystko wymieniane z przyczyn poprawienia osiągów i oszczędności.
2018. Passat dostał turbo ze 130km, sportowe zawieszenie, nowy lakier na aucie i alusach, przyciemnione szyby przednie, przyciemnione wszystkie lampy, wydech przelotów z kwasowki, i wiele wiele więcej.
Kupiłem go jako auto na co dzień lecz głównym moim celem, jest latanie do Rosji po rope... Uczen jakoś utrzymać sie musi :)
.
.
.
Jako, ze auto juz troche mam, to moge więcej o nim opowiedzieć.
samochód wyjechał w trase 1300 km. Spalanie około 5. 5-5 na 100km. Wyprzedzanie tym samochodem jest na prawde fajne! ponieważ nie trzeba redukować, ato na 5 biegu na prawde zbiera sie bardzo ładnie, aż jestem w szoku. auto jak na razie ma u mnie 5+
31.03.2017. Autko chodzi elegancko,przechodzi wymiane sprzegla,wtryskow 216 oraz turba. Wszystko wymieniane z przyczyn poprawienia osiągów i oszczędności.
2018. Passat dostał turbo ze 130km, sportowe zawieszenie, nowy lakier na aucie i alusach, przyciemnione szyby przednie, przyciemnione wszystkie lampy, wydech przelotów z kwasowki, i wiele wiele więcej.
Silnik:
1.9 TDI 90 km. Prosty, beż żadnych pompowtrysków, dwumasy i innych pierdół. Ogólnie bardzo żwawy. Ładnie pracuje, nic nie stuka i nie puka.
.
.
.
Auto przejechało już 3,5 Tyś od wymiany oleju i nie dolałem ani grama. :)
.
.
.
.
.
.
Auto przejechało już 3,5 Tyś od wymiany oleju i nie dolałem ani grama. :)
.
.
.
Wnętrze:
Duuże kombi. Przestronne, zadbane, bez jakichkolwiek syfów. Nie palone ! :)
Nadwozie:
Ma gdzieniegdzie oznaki rdzy... ale ja z tym zawalcze ! A tak poza tym, to beż zastrzeżeń.
Edit. 2018 nowy lakier
Edit. 2018 nowy lakier
Zawieszenie:
Ciche, Testowałem auto bo dziurach, i nie było żadnych niepokojących dźwięków.
Edit. 2018 sportowo i sztywno. :)
Edit. 2018 sportowo i sztywno. :)
Tuning:
-Wtryski 216
-Wydech przelot, czysty kwas
-Turbo 130 Passat b5 fl
-Sportowy zawias, sprężyny czerwone - 40 oraz amorki technica
-Wydech przelot, czysty kwas
-Turbo 130 Passat b5 fl
-Sportowy zawias, sprężyny czerwone - 40 oraz amorki technica
Car audio:
-Radyjko firmy philips 4x70 o wyświetlaczu dotykowym :)
-Seryjne głośniki w przedniej tapicerce
-Glusniki 250w w tylnej części auta
-Wzmacniacz peiying'a' 800w
-Tuba blaupunkt'a'
-Seryjne głośniki w przedniej tapicerce
-Glusniki 250w w tylnej części auta
-Wzmacniacz peiying'a' 800w
-Tuba blaupunkt'a'
Plany:
Jeździć
Zalety:
-Duże autko
-Mocne zawieszenie
-Odczepiany hak
-Duży zbiornik
-Dynamiczny
-Mało pali
-Niezawodny silnik 1.9 TDI
-Ciche w środku
-Posiada dużo fajnych schowków
-Podłokietnik ze stojakiem na napoje dla jadących z tyłu
-Mocne zawieszenie
-Odczepiany hak
-Duży zbiornik
-Dynamiczny
-Mało pali
-Niezawodny silnik 1.9 TDI
-Ciche w środku
-Posiada dużo fajnych schowków
-Podłokietnik ze stojakiem na napoje dla jadących z tyłu
Wady:
-Brak klimatyzacji
-Brak elektrycznych szyb.(korbotronik)
-Brak elektrycznych szyb.(korbotronik)
Pamiętna podróż:
Nie było, ale będzie, gdyż pod koniec wakacji czeka mnie trasa 1000 km
.
.
.
1300Km, :)
.
.
.
Trasa 750 km :)
.
.
.
1300Km, :)
.
.
.
Trasa 750 km :)
Osiągnięcia:
Kupno owego autka !
.
.
.
Wybujanie auta do 210
.
.
.
Wybujanie auta do 210
Wkład finansowy::
-Wybierak skrzyni biegów. (28 zł)
-Opony na przód.
-Alufelgi 15.
-Przyciemnienie szyb (200)
-Remont zawieszenia przedniego. 230zł
-Wymiana sprzegla dobrek firmy. 850zl
- Wymiana turba garett. 700zl
-Wymiana wtryskow na większe. (Prezent)
-Zamiana na turbiny. Koszt dopłaty 200
-Opony na przód.
-Alufelgi 15.
-Przyciemnienie szyb (200)
-Remont zawieszenia przedniego. 230zł
-Wymiana sprzegla dobrek firmy. 850zl
- Wymiana turba garett. 700zl
-Wymiana wtryskow na większe. (Prezent)
-Zamiana na turbiny. Koszt dopłaty 200
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
danielos+1 05 lip 2015, 22:51
Ja żadnego pęknięcia nie widze, a maska fakt, musze jej kupić takie gumowe odbojniki. Hak jest doczepiany na kluczyk, jak chcesz, to moge Ci pokazać jak to wygląda :) a drążek zmiany biegów jest po jakimś "Tajuningu" bo nawet ma podświetlenie ! a pod maską to nie jest kurz, tylko z koleżanka jechaliśmy sie przejechać po takiej drodze gdzie była troszke wysoka trawa, i ten pyłek usiadł na silniczek :) Bo ja bączków nie kręcę...
EaserVW0 06 lip 2015, 00:26
Byłem przekonany, że na podszybiu mechanizm wycieraczek powinien być cały osłonięty, plastik wydaje się być niekompletny na zdjęciu z frontem auta i podniesioną maską. Jeśli tak jest fabrycznie- zwracam honor. Demontowany hak to fajna sprawa, w moim Mercedesie jest na stałe, i chociaż gorzej wygląda- jest dodatkowym zabezpieczeniem przed stłuczkami- gdyby był demontowalny, nie mógł bym z nim jeździć na codzień.. A co do kurzu... dbaj by auto nie żarło dużo tego pyłu, to nic zdrowego! :)
danielos0 06 lip 2015, 00:58
Moim zdaniem, tak musi być... z resztą, jutro sie przyjrzę i Ci powiem ! a co do kurzu, to tą informację wezmę do serca ! EaserVW+1 04 lip 2015, 10:19
Na tych zdjęciach nie wygląda źle- lata mijają i spotkanie zadbanej przejściówki staje się coraz trudniejsze. Bezwzlgędnie przed zimą trzeba opanować rdzę, bo sól mamy teraz tak żarłoczną, że zniszczenia po sezonie będą katastrofalne zwłaszcza, jeśli wóz do tej pory polskiej zimy nie widział... Jeśli wóz ma jeździć i na siebie pracować to wywalił bym te wszystkie dodatkowe audia i wzmacniacze, optymalizował koszty własne wagą i miejscem. No i nie ma co się na granicy dodatkowo rzucać w oczy fanaberiami. Przydały by się dokładniejsze zdjęcia, także ze środka. Powodzenia.
Podobne:
brak podobnych pojazdów
brak podobnych pojazdów
#