Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: Igor94 (PW) • link#1link#2komentarze (28) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 5004)

Dodano 13 listopada 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4.94 z 16 głosów
Ten tydzień:
5 z 2 głosów
Wersja:
N13
Rok produkcji:
1987
Pojemność:
1600cm³
Moc:
75KM (55.2kW)
Waga:
980kg (0.98T)
Przyspieszenie:
;) s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Gaz
Zużycie paliwa:
6-7 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Alufelgi  
Opis:
Nissan sunny n13,było to auto rodzinne do czasu.;P Teraz przejąłem go ja i doprowadzam do stanu w którym będzie mi on długo służył.;D
Silnik:
Rzędowy 4 cylindrowy 8 zaworowy bęzyniak z instalacją LPG.
Jak na swoje lata pracuje całkiem przyzwoicie,ma parę wad ale postaram się z czasem ich pozbyć.Silnik zasilany monowtryskiem jest całkiem elastyczny,bardzo precyzyjna skrzynia z sensownie dobranymi przełożeniami bardziej w kierunku przyspieszenia.
Wnętrze:
Bardzo biedne,zniszczone przez czas postaram się z czasem odświerzyć je trochę.;) Myślałem nad pokryciem niektórych elementów stickerem(czarno-białym).
Nadwozie:
Poddawało się rudej,ale to na dzień dzisiejszy załatwione i mam nadzieję że i na dłuższy czas.Przydała by się pożądna polerka.Miejscami uderzone, zderzak itp.
Zawieszenie:
W dobrym stanie,niedawno wymienione:
końcówki drążka reakcyjnego
sworznie
gumy stabilizatora
Szczęki hamulcowe
Sprężyny sportowe obniżające utwardzające -40mm
4 amortyzatory Sachs
Tuning:
...
Car audio:
Nie jest orginalne,radio pionner do tego 2 głośniki pionner 17cm w drzwiach oraz 2 syki.Bass wydobywa się z tuby leżącej w bagażniku z głośnikiem Soling 123p podłączonym do wzmacniacza sony XM200.Do tego 2 głośniki w półce 17cm średniotonowe.Wszystko razem gra przyzwoicie i w zupełności zaspokaja moje potrzeby.:)
Plany:
Kupno nowych felg np.BBS 14" 7" 7,5" na to naciągnięta oponka 185/50 lub 45.
Znalezienie i zakup bardzo żadkich części z n13 GTi np.kierownica,siedzenia,dokładka zderzaka,tylna lotka.
Wymiana szwankującego silniczka krokowego wtrysku oraz kupno silnika krokowego do sterowania dawka gazu.
Możliwe jak największe "zglebienie" autka.;D
Pojemniejszy akumulator oraz kondensator do wzmacniacza
Zalety:
Oszczędny
Bezawaryjny
Dobrze się prowadzi
Orginalny
Rzadki mało takich po polskich drogach jeździ :)
Wady:
Stary??
Ciężko z częściami
Słabo wygłuszony
Brak wspomagania
Pamiętna podróż:
Autem tym były przywiezione oba moje motory,których juz aktualnie nie ma ponieważ zostały sprzedane na rzecz odnowy nissana.;D
Osiągnięcia:
Krótka trasa ze szczecina do wyszoboru(100KM w jedną stronę) w pięć osób,na autostradzie dał z siebie wszystko i pojechał 170KM/h jego vmax z takim obciążeniem ;)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (28):
Miniaturka bartnow900R0 Plus Minus 21 kwi 2013, 21:59
No, przedostatnie zdjęcie mnie trochę nurtuje... Nie wiem jak inni ,ale mnie nawet w takim miejscu jak wahacz boli widok malowania "wszystkiego" bez rozkręcania. Bagażnik zabezpieczyłeś tylko tym akrylem?

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 17 sty 2013, 21:28
..jak to 'niedługo w rdzy' ? osobiście bym się dwa razy zastanowił, japończyki w rdzy wyglądają średnio... jakie elementy chcesz tak potraktować? masz już dodatkowe blachy czy będziesz zdzierać obecne? zastanów się dwa razy w jakim stylu chcesz personalizować autko.. żeby nie wyszedł Ci kundel.. działaj, ale z głową ;)

#

Miniaturka Igor940 Plus Minus 19 sty 2013, 19:43
Chodziło mi o napis na brzegu maski,raczej nie będę robił wielu elementów w rdzy ;)

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 20 sty 2013, 14:56
Piszesz że samochodzik jest orginalny i rzadki na polskich drogach, masz w planach długie posiadanie oraz inwestycje w części, naprawę mechaniki i kosmetykę wnetrza a jednoczęśnie tniesz po kawałku zawieszenie, drapiesz scyzorykiem ładny lakier ?
Moim zdaniem to ty raczej przyspieszasz zeszrotowanie tego autka.

#

Miniaturka Igor94+1 Plus Minus 25 sty 2013, 10:56
Nic z tych rzeczy,personalizuję auto według własnych upodobań :)

#

Miniaturka Igor940 Plus Minus 15 sty 2013, 21:15
Jak na razie jechałem parę razy tylko i z komfortu jazdy dużo nie pozostało,ale wiedziałem że tak będzie ;P

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 14 sty 2013, 22:45
No, gleba konkretna, widzę.. Jak z komfortem po tej zmianie? Przy takim obniżeniu pomyśl o rozpórkach, przynajmniej na przód, żeby Ci buda nie pękła na wysokości grodzi. Nie bagatelizuj tego tematu..

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 15 sty 2013, 11:45
Jeśli można wtrącić swoje skromne zdanie, proponuję mały test. Zapakuj ze trzech kolegów do autka i przejedź się tą leśną drogą, gdzie robiłeś zimowe fotki, jeśli nie będzie potrzeby powrotu do orginału, to OK.
Chyba że autko jest modernizowane tylko do podziwiania lub w planach jest spacerowa jazda po idealnym asfalciku,
bez progów zwalniających :)

#

Miniaturka EaserVW+1 Plus Minus 15 sty 2013, 13:13
Nie no, bez przesady :) powszechnie wiadomo, że funkcjonalność obniżonych samochodów się zmniejsza i czasami oscyluje w okolicach zera ;) obawiam się/ albo inaczej- mam nadzieję, że nissan obniżony został świadomie i właściciel zrezygnował z jeżdżenia po leśnych drogach z kolegami także świadomie ;) Nie każde auto musi byś praktyczne, komfortowe i pojemne.. Jeśli zakłada się zdroworozsądkowe podejście- powinno być jeszcze bezpieczne, ekonomiczne, ekologiczne i tanie w eksploatacji.. Ale przecież w pewnym wieku ma się inne priorytety, i sam wiem jaką frajdę dają modyfikacje swojego własnego autka :) Nawiązując do siebie..skoro potrzebuję większego auta powinienem kupić kombi.. ale wolałem kupić małe.. i wyposazyć chociażby w box.. http://mojemoto.pl/photos/large/15/393dc3a8c68a8dc9.jpg frajda naprawdę spora. Bizonku, nie wierze, że nigdy nie zrobiłeś czegoś nielogicznego, zwłaszcza w nie tak odległej znowuż- młodości ;) ?

#

Miniaturka BizonekM06+1 Plus Minus 15 sty 2013, 17:58
Zgadza się, priorytety są zależne od wieku.
Doskonale rozumiem frajdę jaką sprawia dłubanie przy własnym autku, wszelaki tjuning, choćby niekoniecznie poparty właściwymi przemyśleniami, oczywiście nic mi do tego, ale nikt mi nie powie że 18-to latek, dopiero robiący prawko, świadomie zrezygnował z jazdy po leśnych drogach, z kompletem kolegów wewnątrz autka :)
Tylko dlatego zaproponowałem test na leśnej drodze.
Z drugiej strony, może jednak warto zaczynać zdobywanie szlifów kierowcy od seryjnego, sprawdzonego i może na początek, bezpieczniejszego zawieszenia ?
To oczywiście tylko moje, skromne zdanie.

#

Miniaturka Igor940 Plus Minus 15 sty 2013, 21:04
Masz rację mam cały warsztat do wyspozycji więc coś wymyślę :P

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 16 sty 2013, 13:54
Ostatecznie zmiany w aucie są odwracalne, wystarczy założyć seryjne sprężyny/amortyzatory.. Oczywiście, świezo upieczony kierowca powinien jednak jeździć na seryjnym setupie który inaczej niż 'gleba' tłumi nierównosci i trzyma się drogi.. Na usprawiedliwienie dodać należy, że nissan nie jest demonem mocy, i właścicielowi nie zależy na jakichś mega osiągach.. Wolę takie modyfikacje w słabszym wozie z historią niż zakup mocnego potwora z myślą o szerżowaniu ;)

#

Miniaturka Igor94+1 Plus Minus 16 sty 2013, 21:13
Właśnie taki jest mój tok myślenia :)

#

Miniaturka danielek637+1 Plus Minus 13 sty 2013, 23:43
Teraz to usiadł :):D

#

Miniaturka Blacha0 Plus Minus 11 sty 2013, 15:59
oo ten sprzet grający to mi się podoba :)

#

Miniaturka Equakor0 Plus Minus 07 sty 2013, 22:38
Coś tam siedzi na glebie :) heheh

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 07 sty 2013, 21:57
Glebisz przez krótsze sprężyny czy tniesz zwój na ori ? cięzko zobaczyć różnicę przed/po obniżeniu bo samochód stoi na krzywym i każde koło ustawione jest inaczje.. ale ogólnie nie widać ingerencji, słynne -30 od którego wszyscy zaczynają jest naprawdę niewidoczne. U mnie jest -70 i to dopiero jest widoczna różnica.. a komfort chociaż nędzny, jakiś symboliczny pozostał. Działaj działaj !

#

Miniaturka krzychufmx0 Plus Minus 09 sty 2013, 21:59
Musiałby wrzucić zdjęcie jak wyglądał seryjnie, teraz dużo poszedł w dół, a też nie zapominajmy że to będzie auto do jazdy codziennej :D

#

Miniaturka Igor940 Plus Minus 10 sty 2013, 13:03
W ten weekend mam zamiar jeszcze popracować przy zawieszeniu i o jakieś 15mm w dół go dać.Wrzucę pare zdjęć po ingerencji w zawiechę ;D

#

Miniaturka Igor94+1 Plus Minus 03 sty 2013, 17:33
Z tym grillem to źle napisałem(mój błąd);p A felgi 15" mogą nie wejść przy większej glebie.

#

Strona: « 1 2 »
Podobne:


więcej...