Właściciel: Gwiazda (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (17) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3074)
Dodano 15 lipca 2012
Dodano 15 lipca 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 13 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
Mk2
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
1600cm³
Moc:
75KM (55.2kW)
Waga:
-kg (0T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
4,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Wspomaganie kierownicy
Opis:
Po Vectrze musiałem coś kupić, a że stryjo chciał 1000zł za Golfa to szkoda było nie brać ;) Z początku wyglądał normalnie ale zawsze chciałem zrobić RAT z Golfa tak więc zaczynam projekt "RATowanie GwizdoVWozu" ;)
Marzec 2013 - Golf sprzedany... nadawał się na dawce tylko, jak zacząłem rozbierać go pod remont to coraz więcej dochodziło rzeczy...
Marzec 2013 - Golf sprzedany... nadawał się na dawce tylko, jak zacząłem rozbierać go pod remont to coraz więcej dochodziło rzeczy...
Silnik:
słynny poczciwy i oszczędny 1.6TD ;)
Wnętrze:
jak w każdym ;p za przednią szybą metalowa tablica "Zaopatrzenie" a z tyłu na półce PEGASUS i TV (niestety nie działa ale za tydzień będzie inny działający)
Nadwozie:
żółtek, bagażnik dachowy graciarnią, zaczynam działać z rostem, krzyżyk na halogenach, sznurek na zderzaku, co raz będą modyfikacje ;)
Zawieszenie:
na razie seria ale będzie troszke glebiony ;)
Tuning:
tylko to co pasuje do rat/rost style ;)
Car audio:
jakaś tam skrzynia na pół bagażnika, 4 głośniki z przodu no i radio na SD/USB
Plany:
-
Zalety:
-oszczędny
-przykuwa uwage
-cała reszta ;)
-przykuwa uwage
-cała reszta ;)
Wady:
-za wysoko stoi ;D
Pamiętna podróż:
pierwszy wypad na "Lubelskie Klasyki Nocą", nie spodziewałem się że się tak spodoba, chociaż pegasus odwalił największą robote ;P
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
Gwiazda+1 24 mar 2013, 22:28
Ładnie to ująłeś. Nie chciałem utopić kasy w nim, taniej by wyszło kupić zdrowego golfa i go robić na rata, ten był kupiony jako dupowóz do pracy a RAT był zajawką, choć nie mówie że rata już nie będę miał. Trochę się nauczyłem już na ten temat. Jak mam robić RAT-a to na zdrowej budzie. Przyznaję, zabrakło mi konsekwencji i kasy jak to w większości przypadków bywa.
Gwiazda0 30 wrz 2012, 09:41
A więc: kupiłem inne auto na dupowóz ;) Golfik teraz nie będzie dowoził kompletu osób codziennie robiąc 90km po dziurach :D Od 6 czerwca nabiłem nim 10tys km ;) Teraz Gofer idzie na zimę do garażu i się prawdopodobnie zglebi, kółka się poszerzą i porobią duperelki które mnie drażnią (najczęściej to niechlujne zaprawki i plasticzki + klamki, mechanizmy szyb itp) ;)
krzychufmx0 29 wrz 2012, 23:26
Na maksa podoba mi się ten golfik, ogólnie mam sentyment do tych samochodów :) Brakuje mi tutaj tylko gleby i szerokiego buta, ale ogólnie zacny projekt. 5. Pozdrawiam.
szakaszwili0 17 wrz 2012, 09:06
no nie powiem ze nie orginalny , zolte fele rzucaja sie w oczy:P ode mnie 5
Hubert0 29 sie 2012, 00:04
Jeśli to silnik 1.6 TD o oznaczeniu JR to ma równo 70 KM. Spalanie też za małe jak na ten silnik. Chyba, że na trasie jedziesz do 80-90 km/h to można mieć 4,5 (tak mówią dane techniczne). W rzeczywistości palą więcej. Ja np mam ten sam silnik w Audi, ale z intercoolerem, co zmniejsza spalanie i ja rezultat 4,5 l/100 km przy 80 km/h realnie osiągnąłem.
Pozdrawiam.
Gwiazda0 06 sie 2012, 18:22
Ostatnio nic, zbieram się z tym tyłem i może krzyż maltański na masce ale czasu nie ma przez prace ;)
EaserVW0 15 lip 2012, 15:31
No, pierwszy rat na MM.. albo inaczej: zaczątek rata. Ciekaw jestem jak to się dalej potoczy i jak będzie się projekt rozwijał. Jak wykonałeś rosta w przednim lewym rogu golfa? (maska-błotnik)?
Gwiazda0 16 lip 2012, 02:47
Szlifierka z końcówką i ku chwale ojczyzny ;) i dla szybszego efektu polewałem wodą z solą ;) I zgadzam się, to dopiero początek ;)
EaserVW0 16 lip 2012, 13:36
No, to podobnie go wyhodowałeś jak i ja, z tym że niektóre blaszki miałem w ocynku i na dodatek miedziowane, wiec się pasywowało i proces korozji się zatrzymywał.. Musiałem skorzystać ze stężonego kwasu solnego. Elementy mam już z grubsza przygotowane.. pozostaje tylko porządnie je odkwasić, pomalować klarem (tak, zdecydowałem się na mocny błysk i zatrzymanie procesu) i montaż. to mój zestaw: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/483981_3396356914532_1614027683_n.jpg
Gwiazda0 16 lip 2012, 15:02
Szczerze nie polecam klaru, widziałem na cultstyle audi chyba b3 i tak miała zrobione i nie za łądne to było, takie sztuczne, nie ma to jak naturalna rdza ;)
EaserVW0 17 lip 2012, 17:20
Rzecz w tym, że ja nie hoduję takiego klasycznego rosta. Poza tym rdza działa wiecznie i robi mega zacieki którym nie byłoby końca. Zwłaszcza z maski miałbym duzo naloty na chłodnicy, mechanizmach chowanych lamp, komputerze pod maską.. ogólnie polakierowałem sobie testowo jeden element na klar, ściemniał dosyć ale wygląda obiecująco. Wszystko zalezy od rodzaju klaru..
BizonekM06+1 15 lip 2012, 14:42
Sympatyczny klasyk :) Lubię oglądać takie pojazdy na wszelkiego rodzaju wystawach i zlotach,
mają swój urok i dodają kolorytu imprezom.
Sam jednak nie miałbym sumienia tak przerobić swego autka,
ale to raczej kwestia upodobań, gustu, może wieku :)
#