Właściciel: damianw01 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (12) (w ulubionych: 1 razy, wyświetleń: 4501)
Dodano 26 listopada 2010
Dodano 26 listopada 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 20 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1990
Pojemność:
251cm³
Moc:
21KM (15.4kW)
Waga:
153kg (0.15T)
Przyspieszenie:
9 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
27 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Dostałem ją od swojego dziadka który już nią nie jeździł.
Dziadek kupił ją od jakiegoś kolesia który za bardzo to o nią nie dbał.Ale silnik w bardzo dobrym stanie 100% DDR.
Chodzi bardzo dobrze.
Dziadek kupił ją od jakiegoś kolesia który za bardzo to o nią nie dbał.Ale silnik w bardzo dobrym stanie 100% DDR.
Chodzi bardzo dobrze.
Silnik:
* Typ: dwusuwowy, z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
* Układ: jednocylindrowy
* Rozrząd: tłokowy
* Pojemność skokowa: 243 ccm
* Średnica x skok tłoka: 69 × 65 mm
* Stopień sprężania: 10: 1
* Moc maksymalna: 21 KM/5500 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy: 27,5 Nm/5200 obr/min
* Zasilanie: gaźnik BVF 30 N 31, 30 mm
* Smarowanie: mieszankowe (50:1)
* Rozruch: nożny
* Alternator: 180 W, 12V
* Zapłon: elektroniczny
* Maks. moc przy ok. 5500 obr/min : 21 KM (15,5 kW)
* Maks. moment obrotowy przy ok. 5200 obr/min : 27,4 Nm (2,8 kGm).
* Silnik powinien być smarowany mieszanką paliwa z olejem o proporcji 50 : 1.
100% DDR :):)
* Układ: jednocylindrowy
* Rozrząd: tłokowy
* Pojemność skokowa: 243 ccm
* Średnica x skok tłoka: 69 × 65 mm
* Stopień sprężania: 10: 1
* Moc maksymalna: 21 KM/5500 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy: 27,5 Nm/5200 obr/min
* Zasilanie: gaźnik BVF 30 N 31, 30 mm
* Smarowanie: mieszankowe (50:1)
* Rozruch: nożny
* Alternator: 180 W, 12V
* Zapłon: elektroniczny
* Maks. moc przy ok. 5500 obr/min : 21 KM (15,5 kW)
* Maks. moment obrotowy przy ok. 5200 obr/min : 27,4 Nm (2,8 kGm).
* Silnik powinien być smarowany mieszanką paliwa z olejem o proporcji 50 : 1.
100% DDR :):)
Nadwozie:
Oryginał
Zawieszenie:
Oryginał i wygodne
Tuning:
Nie ma i nie będzie.
Plany:
Więc tak będę w niej robił :
- malowanie (srebrny metalik)
- malowanie pokryw proszkowo (czarny)
- przetoczyć tarcze hamulcową
- pomalować klamki sprzęgła i hamulca
- wypolerować to co można
- kupić nowe szprychy
- pomalować rame proszkowo
- malowanie (srebrny metalik)
- malowanie pokryw proszkowo (czarny)
- przetoczyć tarcze hamulcową
- pomalować klamki sprzęgła i hamulca
- wypolerować to co można
- kupić nowe szprychy
- pomalować rame proszkowo
Zalety:
+ Przyśpieszenie powyżej 3000 RPM.
+ Prędkość maksymalna.
+ Zrywny
+ MZ :)
+ Wytrzymały
+ Prędkość maksymalna.
+ Zrywny
+ MZ :)
+ Wytrzymały
Wady:
- Spalanie
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
140 km/h licznikowe,nie sprawdzałem z autem.
Wystarczająca prędkość.
Wystarczająca prędkość.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
kamo2510 07 sie 2011, 11:41
Ładna mój dziadek też posiadał jak nową czarną mz etz 250 to były motory:0szkoda że mi swojej niedał:D:D
kacper15090 11 sty 2011, 22:35
Wspaniała MZ-ka ;D Ja wszystkie niemieckie pojazdy w twojej stajni :)
Shadow0 12 gru 2010, 15:23
Swietna ETka ;D Piszesz, że planujesz malowanie. Warto? Teraz wygląda ślicznie i ja osobiście bym za wiele w niej nie robił, a lakier na zdjęciach prezentuje się świetnie :)
Pozdrawiam!
Igor940 02 gru 2010, 21:15
Super machina,klasyk,mnie sie bardzo podoba zważając na to że ma 21KM.Daje 5 i pozdrawiam.;D
bartek19960 26 lis 2010, 19:18
Witam! MZ-tak piękna;) Troszkę ją dopieścisz i będzie ślicznym motorkiem. Mam nadzieję , że też sobie sprawię MZ ale 150. Zapraszam do mojego Ogara. Pozdrawiam Oczywiście motorek dostaje 5 :)
djtobi200 26 lis 2010, 19:16
fajna mz. gdyby było mniejsze spalanie to sam bym sie zastanawiał nad kupnem :D 5.
#