Właściciel: mzrider (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (19) (w ulubionych: 1 razy, wyświetleń: 3107)
Dodano 29 lipca 2009
Dodano 29 lipca 2009
Marka i model:
Średnia ocena:
4.83 z 30 głosów
Ten tydzień:
4 z 2 głosów
Wersja:
Sprzedana :(
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
243cm³
Moc:
21KM (15.4kW)
Waga:
153kg (0.15T)
Przyspieszenie:
5 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
5/6 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Kupiłem ją całkiem rozwaloną
ozłozoną za 7 stowek. Teraz wmiare wygląda jak motor. Jeszcze kilka poprawek i będzie gicior :D
ozłozoną za 7 stowek. Teraz wmiare wygląda jak motor. Jeszcze kilka poprawek i będzie gicior :D
Silnik:
Zatarłem :/ wbiłem jedynke przy 70 kmh, zablokowało koło, cos strzeliło w silniku i koło pusciło :P. Rozkręciłem cały silnik i wymieniłem kilka rzeczy. Nowe pierscienie, wał, uszczelniacze, łozyska. Takze silniczek jest gicior.
Nadwozie:
Hmmm niestety mam kierunki od MZ TS, ale dobre i takie :P i ostatnio ułamał mi sie zegar od obrotomieza :/
Zawieszenie:
Przedni amorek leje strasznie ale jakos tam działa jeszcze :P, tył działa zarąbiscie :P
Tuning:
- Planowanie głowicy
- Spolerowany dolot z gaźnika i w cylindrze
- 3 szlif :P
- Spolerowany dolot z gaźnika i w cylindrze
- 3 szlif :P
Plany:
Zrobić tą ETZ na naprawde ładny motorek, albo sprzedać tą, dołozyć i kupić fajną 251 ETZ.
Zalety:
- Szybka :)
Wady:
- Z dużo pali :)
- Za często sie psuje
- Trzeba prowadzić jak sie zepsuje :P
- Za często sie psuje
- Trzeba prowadzić jak sie zepsuje :P
Pamiętna podróż:
Nie było.
Osiągnięcia:
Zamyka licznik bez problemu.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
stahu170 29 lip 2009, 22:57
troche zdezelowana, radziłbym ci pomalować dekle farbą piecową, zrobić te przednie amory, siedzenie, dać oryginalne naklejki MZ 251 i oczywiście nie zacierać jej... szkoda takiego pięknego sprzętu, daje 3
gonhol0 29 lip 2009, 19:54
kurwa naprawia tydzień i jeżdźi godzine haha << tak kiedyś bylo . A tera zapierdala
#