Właściciel: BobekStunt (PW) • link#1 • link#2 • link#3 • komentarze (0) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 13674)
Dodano 20 kwietnia 2013
Dodano 20 kwietnia 2013
Marka i model:
Średnia ocena:
0 z 0 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
Stunt
Rok produkcji:
1998
Pojemność:
49.9cm³
Moc:
-KM (0kW)
Waga:
-kg (0T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
6 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Elektryczny rozrusznik
Opis:
Tak jak widać na załączonych zdjęciach. Jest to Yamaha Neos czy jak kto woli MBK Ovetto. Yamaszka jest moim trzecim skuterem i zarazem z wyższej półki. Nie jest to gratka dla laików :). Osiągi bardzo zachwycające wraz z przyspieszeniem. Spalanie jak na ten setup normalne. :P. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie ten rocznik, ponieważ jest to 98 rok to inna grupa ludzi patrzy na nią jako staroć. Ale ja tak nie twierdze, bardzo duża połowa części została wymieniona na nowe, także jeszcze długo pojeździ :) Osobiście przerobiłem ją na LC czyli chłodzenie cieczą, nie badziewne AC. Skuter jest mocniejszy a zarazem cichszy i się tak nie grzeje. Oczywiście skuter sam robiłem, ulepszałem i regulowałem, nie daje w obce łapska bo by połowa części znikła.
Silnik:
Minarelli LC. Hamulec tył: Bęben.
-Cylinder Malossi Sport 70 LC
- Gaźnik Dellorto 21
- Przewody cieczy chłodzącej z aeroxa
- Chłodnica wraz z zbiorniczkiem wyrównawczym od aeroxa
- Pompa SSP + 40
- Sprzęgło Polini 3G
- Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
- Sprężynki sprzęgła Polini
- Wariator Malossi Multivar
- Rolki Motoforce
- Pasek Polini Kevlar
- Sprężyna dociskowa Stage
- Wał Korbowy Hebo Performance
- Łożyska wału i uszczelniacze Stage 6
- Wymiana oleju przekładniowego 04.06.13 na Malossi RGS Racing + nowa uszczelka przełożeń motoforce
- Gąbkowy filtr powietrza Stage 6
- Wydech Tecnigas Trek
Znawcy wiedzą ile części takie kosztują więc nie ma co się bawić w oszczędzanie kasy! :D
-Cylinder Malossi Sport 70 LC
- Gaźnik Dellorto 21
- Przewody cieczy chłodzącej z aeroxa
- Chłodnica wraz z zbiorniczkiem wyrównawczym od aeroxa
- Pompa SSP + 40
- Sprzęgło Polini 3G
- Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
- Sprężynki sprzęgła Polini
- Wariator Malossi Multivar
- Rolki Motoforce
- Pasek Polini Kevlar
- Sprężyna dociskowa Stage
- Wał Korbowy Hebo Performance
- Łożyska wału i uszczelniacze Stage 6
- Wymiana oleju przekładniowego 04.06.13 na Malossi RGS Racing + nowa uszczelka przełożeń motoforce
- Gąbkowy filtr powietrza Stage 6
- Wydech Tecnigas Trek
Znawcy wiedzą ile części takie kosztują więc nie ma co się bawić w oszczędzanie kasy! :D
Nadwozie:
w pełni seryjne ;P nie patrząc na dodatkowy stelaż i pegi .
Zawieszenie:
no cóż by tu napisać, seryjne, bardzo dobrze tłumi wyboje.
Tuning:
- Manetki Hebo One
- Kierownica Str 8
- Lusterko Stage 6
- Adapter str 8
- Przełącznik Stage 6
- Żarówka przednia str8(ala xenon)
- Żarówka tylna chromowana str8
- Osłona rozpórki kierownicy Stage6
- Przedłużka amortyzatora tył
- Wskaźnik temperatury stage6 wraz z czujnikiem
- Kierownica Str 8
- Lusterko Stage 6
- Adapter str 8
- Przełącznik Stage 6
- Żarówka przednia str8(ala xenon)
- Żarówka tylna chromowana str8
- Osłona rozpórki kierownicy Stage6
- Przedłużka amortyzatora tył
- Wskaźnik temperatury stage6 wraz z czujnikiem
Plany:
Sprzedaż lub zamiana na inny motoplik :P
Zalety:
- Szybki
- Zwinny
- Mało awaryjny
- Zwinny
- Mało awaryjny
Wady:
- Duże spalanie (jak na skuter)
- Słaby hamulec tylni ( bębnowy)
- Plastiki troszkę są do ogarnięcia bo zaliczyłem glebe xd
- Kufer się nie zamyka (jak to w tych neoskach bywa ;p )
- Słaby hamulec tylni ( bębnowy)
- Plastiki troszkę są do ogarnięcia bo zaliczyłem glebe xd
- Kufer się nie zamyka (jak to w tych neoskach bywa ;p )
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
Pokonane 133km w trasie :)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
Nie dodano jeszcze komentarzy