Właściciel: Panmistrz (PW) • link#1 • link#2 • link#3 • komentarze (6) (w ulubionych: 1 razy, wyświetleń: 9997)
Dodano 1 czerwca 2011
Dodano 1 czerwca 2011
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 20 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
2009
Pojemność:
49cm³
Moc:
3,76KM (2.2kW)
Waga:
87kg (0.09T)
Przyspieszenie:
neverending story s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
3,66 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
2,1 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik Elektryczny rozrusznik
Opis:
!!!SPRZEDANA!!!
Jest to Yamaha Giggle, w mojej wersji produkowana przez MBK jako MBK BoosterX. Jedyna różnica z Yamahą to naklejki i malowanie. Jeśli miałbym go porównać z poprzednim motorowerem, to wolałbym tego ze względu na lepszy silnik i wygodę.
Blokada do 45km/h. Zablokowany na module i wariatorze. Zdjęcie blokad polega na zmianie wariatora(seryjny jest celowo zbyt mały) na Multivar/Speed Control. Drugi etap to podróż do odległych o 100km Kielc i wgranie innej mapy zapłonu. Wariator zamawiam na dniach, nad drugim etapem się zastanowię.
Jest to Yamaha Giggle, w mojej wersji produkowana przez MBK jako MBK BoosterX. Jedyna różnica z Yamahą to naklejki i malowanie. Jeśli miałbym go porównać z poprzednim motorowerem, to wolałbym tego ze względu na lepszy silnik i wygodę.
Blokada do 45km/h. Zablokowany na module i wariatorze. Zdjęcie blokad polega na zmianie wariatora(seryjny jest celowo zbyt mały) na Multivar/Speed Control. Drugi etap to podróż do odległych o 100km Kielc i wgranie innej mapy zapłonu. Wariator zamawiam na dniach, nad drugim etapem się zastanowię.
Silnik:
Pierwszy czterosuwowy silnik 49cm3 od Yamahy. Chłodzony cieczą, na wtrysku. Montowany też w Neosach. Bardzo oszczędny i cichy.
Nadwozie:
Jednym się podoba, innym nie. Z pewnością- jest dość kontrowersyjne. Przód- mały, lampa okrągła, kierownica jakby rowerowa, niewielki licznik- można powiedzieć- do stuntu. Do czasu aż obejrzymy tył... Długi, masywny, wielki, jakby stylizowany na retro. Jednak tylna lampa nijak do tego retro nie pasuje... Skuter miejski. Tak jest rzeczywiście, jednak opony fabryczne dostał z bieżnikiem do lekkiego terenu. Swoista mieszanka retro i nowoczesności.
Zawieszenie:
Dobre, aczkolwiek głębszą dziurę odczujemy w kościach. Na ogół jest twardszy od Ogara, trasę polną, na Ogarze pokonałem raczej bez większych doznań. A tutaj jest twardo. Na szczęście mięciutkie siedzenie nieco niweluje tą twardość :) Skuter typowo na miasto. Niestety ja częściej jeżdżę po wsi niż po miastach :P
Tuning:
Brak. Tego się nie tuninguje.
Plany:
Sprzedanie go i kupno innego skuterka:)
Zalety:
+ Wygląd(na pewno nietypowy),
+ Świetnie się nim jeździ po mieście(brak wibracji, cichy silnik, żwawo się zbiera),
+ Bardzo nowoczesna jednostka,
+ Trwały silnik,
+ Niskie spalanie.
+ Świetnie się nim jeździ po mieście(brak wibracji, cichy silnik, żwawo się zbiera),
+ Bardzo nowoczesna jednostka,
+ Trwały silnik,
+ Niskie spalanie.
Wady:
- Wygląd(jest on trochę dziwny),
- Drogie części(przypadłość każdego firmowego skutera),
- Za krótkie siedzenie(gdyby było na cały tył, komfortowo jeździły by 3 osoby, a tak to grubszy pasażer i jest mały problem).
- Drogie części(przypadłość każdego firmowego skutera),
- Za krótkie siedzenie(gdyby było na cały tył, komfortowo jeździły by 3 osoby, a tak to grubszy pasażer i jest mały problem).
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Filmy:
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
Hubert+1 16 cze 2011, 09:21
Nie no, majstersztyk muszę przyznać! Jednostka napędowa mnie zaskoczyła:) liquid cooled i wtrysk! Naprawdę jestem pełen podziwu! Pozdrawiam.
EaserVW0 18 cze 2011, 02:39
Hel je, Hubert, indżyn na fjul indżekszynie . Czego się spodziewałeś, dude, przecież to yamaha ;)
EaserVW+1 02 cze 2011, 13:35
No, fajna maszyna, wreszcie można pooglądać wynalazek. Zdecydowanie mi się podoba. Linia jest bardzo fajna, ta lampa okrągła faktycznie najmniej pasuje do całego skutera. Tył jest bardzo, bardzo zgrabny, dobry w proporcjach. Opony i ta taka "dżipowatość" też mi odpowiada. Masywny, wygląda solidnie. Nie taki plastic fantastic. Duży plus. Co do żywotności- cholera go wie- wiec OBY! Co do blokady.. nie planujesz jej zdjąć ? Nie wierzę. Wrzuć jakiś filmik jaki to ma głos, pokaż licznik.. no, nie jest źle, myślałem że będzie większa draka ;)
krzychufmx+2 02 cze 2011, 00:50
Bez kitu beczka, ale podoba mi się ta orginalnalna linia budowa, prosta i funkcjonalna, ale przy takim wyglądzie to on powinien mieć bagażnik jak samochód :D Faktycznie tylko siedzenie trochę z krótkie, ale fajny skuter no i firmówka :) 5
Podobne:
brak podobnych pojazdów
brak podobnych pojazdów
#