Właściciel: PiotrekMysza88 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (14) (w ulubionych: 1 razy, wyświetleń: 4015)
Dodano 8 czerwca 2010
Dodano 8 czerwca 2010
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 19 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
400A
Rok produkcji:
1989
Pojemność:
125cm³
Moc:
10KM (7.4kW)
Waga:
107kg (0.11T)
Przyspieszenie:
ok 18-20 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
3,3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Jestem posiadaczem niezwykłego motocyklu Romet Minsk 400A. Niezwykłego, gdyż motocykl ten ma faktyczny stan licznika 21,7km. i była wykonana na nim tylko jazda próbna(gdzie wynosiła zaledwie 20km dla każdego modelu który wyszedł z produkcji) stan pojazdu idealny, gdyż stał przez 21 lat w garażu:) Wiem jestem ogromnym szczęściarzem, lecz chciałem podzielić się swoim szczęściem również z wami drodzy MOTOFANI!;)
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
Silnik:
typ 3.1121-3
jednocylindrowy, dwusuwowy ochłodzony powietrzem.
średnica cylindra 52 mm
skok tłoka 58 mm
stopień sprężania 9,5_+1
poj.skokowa 125cm3
smarowanie-mieszankowe
moc max. przy prędk. obrotowej
n=5500_+6300obr/min 7,36KW/ 10KM/
skrzynia biegów:
4-stopniowa
przełożenia:
1 bieg - 2,92
2 bieg - 1,78
3 bieg - 1,27
4 bieg - 1,00
przełożenie z silnika do skrzyni biegów - 2,75
jednocylindrowy, dwusuwowy ochłodzony powietrzem.
średnica cylindra 52 mm
skok tłoka 58 mm
stopień sprężania 9,5_+1
poj.skokowa 125cm3
smarowanie-mieszankowe
moc max. przy prędk. obrotowej
n=5500_+6300obr/min 7,36KW/ 10KM/
skrzynia biegów:
4-stopniowa
przełożenia:
1 bieg - 2,92
2 bieg - 1,78
3 bieg - 1,27
4 bieg - 1,00
przełożenie z silnika do skrzyni biegów - 2,75
Nadwozie:
długość - 2000 mm
szerokość użytkowa kierownicy - 760 mm
wysokość rączek kierownicy - 1050 mm, 1200 mm
wysokość siodła - 800 mm
masa w stanie suchym -107 kg
dopuszczalne obciąż. użyteczne - 160 kg
dop obciążenie bagażnika - 10 kg
szerokość użytkowa kierownicy - 760 mm
wysokość rączek kierownicy - 1050 mm, 1200 mm
wysokość siodła - 800 mm
masa w stanie suchym -107 kg
dopuszczalne obciąż. użyteczne - 160 kg
dop obciążenie bagażnika - 10 kg
Zawieszenie:
ogumienie kół - 3,00-18"
Łańcuch -
jednorzędowy rolkowy t=12,7
112 ogniw /GOST 13568-75/
Łańcuch -
jednorzędowy rolkowy t=12,7
112 ogniw /GOST 13568-75/
Tuning:
BRAK
Plany:
-
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
bartek19960 13 cze 2010, 21:12
Śliczny okaz jeszcze takiego nie widziałem z takim przebiegiem. Podziw dla właściciel że udało mu się tak zachować motor. Oczywiście daje 5. Bardzo mi się podoba. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam;)
Kubalessini0 13 cze 2010, 12:02
Mińsków z przebiegiem do 100 km/h jest trochę na allegro, tylko że mało który jest prawdziwy.Stan rzeczywiście BDB.Sam jestem posiadaczem Mińska 125 400A, jest tutaj w albumie, i wiem ze to moto jest zarąbiste.Osiągi jak na 125 przyzwoite,a spalanie na poziomie jawki 50.Dynamika tez BDB. Ten jest w zarąbistym, białym kolorze, który bardzo mi się podoba, planowałem pomalować tak swojego.Wbijaj obejrzeć mojego :D
michalsr50+1 09 cze 2010, 21:50
Co za unikat! Motorów z przebiegiem poniżej 100 km jest trochę zawsze, ale z takim niskim to jeszcze się nie spotkałem :) Postaw go na kocyku w ciepłym garażu, przykryj kocem i rób co jakiś czas takie maleńskie wycieczki jak będize suchutko :D Oczywiście daję 5 i zobacz moją też nieźle zachowaną Jawę :D
PiotrekMysza880 09 cze 2010, 16:16
Dziękuje Wszystkim za komenta!;) A jednak uchował się taki...:) może faktycznie nie będę nim jezdził tylko odpale 2 razy w miesiącu niech silniczek sobie popracuje....
oczywiście dorzucę więcej foto ale dpoiero w przyszłym tyg jak zjadę do domu na wekend
Hubert+2 08 cze 2010, 22:36
Również jestem posiadaczem Mińska, (tyle że wystylizowanego na moto wojenne). Silnik to bardzo udana i żywotna jednostka. Elektroniczny zapłon z odśrodkowym wirnikiem zdaje egzamin. Ponadto gaźnik wzorowany na japońskim Keihin'ie też jest dobrze dobrany przez konstruktorów do tego silnika. No i te 4 biegi!
Pozdrawiam szczęśliwego posiadacza!
Shadow+1 08 cze 2010, 22:12
Popieram kolegów, motocykl naprawdę nadaje się na jakąś wystawę. Przejedź się maszyną, a później odstaw i ciesz się widokiem :P 5 oczywiście, bo jakże by inaczej!
Marcin+1 08 cze 2010, 20:04
Jak on się uchował :D Piękna sprawa po tylu latach mieć tak unikatową nówkę. Choć ja bym na nim delikatnie czasem jeździł :)
5
EaserVW+1 09 cze 2010, 11:39
też bym czasem pojeździł na takim, ale jak znam życie zaraz byś się obalił gdzieś i urwał lusterko, wgniótł bak albo uskutecznił jakiegoś innego fejspalma ;)
krzysztan0 08 cze 2010, 19:46
Piękny motocykl i niesamowity stan licznika !!! Chłopie nie odpalaj go już pozostaw go tak ja teraz jest i zgłoś do legend PRL'u. Za sprzęta 5
Pozdrawiam kolegów zwłaszcza właścicieli Mińsk Rometów (taką nazwę mam w dokumentach).
Leszek
#