Właściciel: bartnow900R (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (17) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 4785)
Dodano 29 listopada 2009
Dodano 29 listopada 2009
Marka i model:
Średnia ocena:
4.9 z 21 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
Racing
Rok produkcji:
2009
Pojemność:
50cm³
Moc:
3.7KM (2.7kW)
Waga:
97kg (0.1T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
ABS Bagażnik Elektryczny rozrusznik
Opis:
Ten Ogarek jest moim pierwszym pojazdem silnikowym jest to wersja Racing z którego jestem bardzo zadowolony zawiódł mnie tylko raz kiedy nie dolałem mu benzyny do baku ;).
Muszę przyznać ,że ta aktualizacja zrobiona jest po trzech latach intensywnej eksploatacji tego sprzętu i muszę przyznać SWOJE ZROBIŁ i robi dalej!!! 8 tys. km w 3 lata nie wiem czy to dużo ,jednak oddaje temu sprzętowi szacunek choć ma rodowód china. Kilkadziesiąt spalonych żarówek ,7 wypadków, setki litrów benzyny i oleju jakie przejechał i nie zawodził nigdy, oczywiście sprawiał niespodzianki które wymienię jak sobie przypomnę ,ale pchać nigdy ;) w dodatku woził już praktycznie wszystko od butli gazu po butelki z mlekiem ,przez ramy motorowerów ,holowanie przyczepek ,motocykli ,sanek.
Muszę przyznać ,że ta aktualizacja zrobiona jest po trzech latach intensywnej eksploatacji tego sprzętu i muszę przyznać SWOJE ZROBIŁ i robi dalej!!! 8 tys. km w 3 lata nie wiem czy to dużo ,jednak oddaje temu sprzętowi szacunek choć ma rodowód china. Kilkadziesiąt spalonych żarówek ,7 wypadków, setki litrów benzyny i oleju jakie przejechał i nie zawodził nigdy, oczywiście sprawiał niespodzianki które wymienię jak sobie przypomnę ,ale pchać nigdy ;) w dodatku woził już praktycznie wszystko od butli gazu po butelki z mlekiem ,przez ramy motorowerów ,holowanie przyczepek ,motocykli ,sanek.
Silnik:
4o suwowy 1o cylindrowy ,jedni mówią że gówno china inni się podpierają tym ,że to licencja hondy. Ja mówię tak, szpilki i śrubki to ciastolina. No i taka historia mi się narzuca:
Od razu po kupnie w salonie ,nie mogliśmy go zabrać... Powód?? Gaźnik był zupełnie rozregulowany, Ogar nie odpalał po przelaniu, nie trzymał obrotów i nie mógł się wkręcać. przestał pierwsze dwa tygodnie w serwisie ,a i tak nie usunęli problemu... Zrobiłem to ja dopiero po dotarciu i odblokowaniu (ok. 1500km) ,całkowita regulacja gaźnika wraz z jego wyszorowaniem i przedmuchaniem. Później zmieniłem zębatkę zdawczą z 13 na 14 ,zmieniając tym samym całą charakterystykę jazdy ,można zapiąć przy 20 na godzinę czwórkę i jechać równo z zapasem mocy i momentu a osiąga przy mocnym kacie ok. 88 km/h (nie umiem ustalić bo wskazówka wychodzi poza skalę i opiera się o plastik)
Od razu po kupnie w salonie ,nie mogliśmy go zabrać... Powód?? Gaźnik był zupełnie rozregulowany, Ogar nie odpalał po przelaniu, nie trzymał obrotów i nie mógł się wkręcać. przestał pierwsze dwa tygodnie w serwisie ,a i tak nie usunęli problemu... Zrobiłem to ja dopiero po dotarciu i odblokowaniu (ok. 1500km) ,całkowita regulacja gaźnika wraz z jego wyszorowaniem i przedmuchaniem. Później zmieniłem zębatkę zdawczą z 13 na 14 ,zmieniając tym samym całą charakterystykę jazdy ,można zapiąć przy 20 na godzinę czwórkę i jechać równo z zapasem mocy i momentu a osiąga przy mocnym kacie ok. 88 km/h (nie umiem ustalić bo wskazówka wychodzi poza skalę i opiera się o plastik)
Nadwozie:
Kolor czerwono-srebrno-czarne plastikowe przeszło kilka szlifów ;/ ale się trzyma, niektóre z mojej niektóre i z innych kierowców, winy.
Zawieszenie:
Przód widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym
Tył amortyzatory sprężynowe regulowane są już dobrze dobite ;)
Tył amortyzatory sprężynowe regulowane są już dobrze dobite ;)
Tuning:
Moduł odblokowany
Własna regulacja gaźnika
Zdawcza 14z
Własna regulacja gaźnika
Zdawcza 14z
Plany:
Dbać.
Może chłodnica oleju.
Może chłodnica oleju.
Zalety:
+Niby Romet
+Manualna skrzynia
+Szybki
+Wygodny
+Ekonomiczny
+Koła aluminiowe
+100X lepszy niż wersja podstawowa.
+Manualna skrzynia
+Szybki
+Wygodny
+Ekonomiczny
+Koła aluminiowe
+100X lepszy niż wersja podstawowa.
Wady:
-Mierna jakość plastików
Pamiętna podróż:
Holowanie Yamahy Virago 750 z dociążeniem 2 osobowym i na Ogarze i na Virago. Nieźle się zasapał ale dał radę :).
Holowanie Ogara 205 chyba z pięć razy.
Holowanie Rometa Charta po kupnie.
Wygrane wyścigi z Zetką 50+ ,Hondą MTX 80 i Motowellem Magnet Sport.
Wakacyjne wypady na wsie.
Wypad z kolegami do Macdonalda.
Trasa 90 km w jedną stronę bez sapania i postojów.
Holowanie Ogara 205 chyba z pięć razy.
Holowanie Rometa Charta po kupnie.
Wygrane wyścigi z Zetką 50+ ,Hondą MTX 80 i Motowellem Magnet Sport.
Wakacyjne wypady na wsie.
Wypad z kolegami do Macdonalda.
Trasa 90 km w jedną stronę bez sapania i postojów.
Osiągnięcia:
-Odblokowanie
-Zamknięcie licznika
-Przebieg 8 tys km i rośnie
-Zamknięcie licznika
-Przebieg 8 tys km i rośnie
Opony :
Na przodzie ma oryginalną Oponkę KBF z Taiwanu ,tylna się rozwarstwiła po dwóch kapciach i została zastąpiona zniszczoną ,ale jeszcze kulejącą Stomilką z Ogara 205. Po dobiciu do końca ,została założona druga idealna!!! i Nowa Stomilka Super Duet znaleziona w zapasach strychowych z 1988. Nie palę jej ani nie katuję. Właśnie ta opona wytrzymała na razie najwięcej i zapowiada się ,że będzie jeszcze długo długo :). Dzięki niej motorower zachowuje się pewniej na pisaku i jest ... szybszy... z tylnym KBF-em nie miał szans utrzymać prędkości 80km/h a z tą jeszcze ma zapas mocy na kole. :) Co Polskie to Polskie :)
Hamulce:
Tu mi się podoba bo pod tym względem przegania nawet większość motocykli z dzisiejszego Rometu. Ma hantle których nie powstydziłaby się nie jedna 125tka. Oba tarczowe z podwójnymi zaciskami! Dla porównania Zetka 50+ i Romet k125 mają pojedynczy tłoczek na miernej tarczy na przodzie, a z tyłu bęben ,który się często zacina i wymaga konserwacji (wiem z doświadczenia u kumpli) Skuteczność jego hamulców jest imponująca ,zablokować je nie jest łatwo na prawdę wymaga to sztuki xd i chyba tylko na prawdę solidne kopnięcie w nóżkę i ścisk wszystkimi czterema palcami rączki może spowodować zablokowanie kół i utratę kontroli. Konserwacja i np. odpowietrzanie nie nastręczają problemów :) I nie występuje wichrowanie tarcz.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
SIEWKA0 01 gru 2009, 22:42
zajebisty ! chciałem sobie takiego kupić na wakacje ale jakoś i kasa się rozproszyła xD i kupiłem yamahe neosa :D 5 jak nic.
Shadow+2 30 lis 2009, 18:25
Świetny Ogarek, nadwozie i jego kolor strasznie mi się podoba, zobaczymy jak będzie Ci się sprawować silnik. pozdrawiam :)
michalsr500 29 lis 2009, 17:37
fajowy ogarek ekstremalnie wygląda wersja Racing :) dla mnie super 5 szerokości i zapraszam do mnie :D
Kamil2100 29 lis 2009, 16:58
Fajny ogarek, super wygląda w takich kolorkach 5 i wpadnij do mnie :)
#