Właściciel: bananxx15 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (12) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3270)
Dodano 20 marca 2009
Dodano 20 marca 2009
Marka i model:
Średnia ocena:
4.95 z 22 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
232
Rok produkcji:
1963
Pojemność:
49cm³
Moc:
2KM (1.5kW)
Waga:
-kg (0T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
- l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Komara otrzymałem w 2000-2001 roku od dziadka,ktorego kupil za podajze 200 zł w stanie dobrym :
silnik odpalal za pierwszym razem, lecz farba odchodzila ( błekitna )
!!!( NIESTETY BRAK DOKUMETOW )!!!!!
Miałem wtedy 5/6 lat wiec jezdzilem z dziadkiem, lecz po paru latach gdy podoroslem zaczalem sie uczyc jezdzic na nim.
silnik odpalal za pierwszym razem, lecz farba odchodzila ( błekitna )
!!!( NIESTETY BRAK DOKUMETOW )!!!!!
Miałem wtedy 5/6 lat wiec jezdzilem z dziadkiem, lecz po paru latach gdy podoroslem zaczalem sie uczyc jezdzic na nim.
Silnik:
Silnik Typ: S-38
Rozruch: pedaly
Skrzynia Biegow: 2 biegowa
Remont Kapitalny: Grudzień 2007r.- Luty 2008r.
Rozruch: pedaly
Skrzynia Biegow: 2 biegowa
Remont Kapitalny: Grudzień 2007r.- Luty 2008r.
Nadwozie:
W stanie bardzo dobrym
Zawieszenie:
W koncu to sztywniak ;)
Tuning:
Tuningowac takie cos to byl by grzech!!!!
CHROM!!!
CHROM!!!
Plany:
Wymalowac,i trzymac dla siebie przez kolejne lata....
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
Oj.... bylo ich troche..
Osiągnięcia:
Zdjecia po i przed remontem silnika....
Filmy:
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
michalp0 08 sie 2009, 13:38
fajny filmik terz spoko z tuningiem terz się zgodzę pozdro wpadnij daje 5
michallagoon0 22 mar 2009, 10:29
Fakt, malowanie by się przydało :) Na zachęte 5 i życzę powodzenia przy reanimacji Komarka :D Pozdro
daniel2308960 20 mar 2009, 19:21
Szacunek za to że nie oddałeś go na złom dbaj o niego bo warto naprawde , zrób go na chrom i będzie git i oczywscie 5
#