Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: Vinis (PW) • link#1link#2komentarze (25) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 3980)

Dodano 27 lutego 2009
Marka i model:
Średnia ocena:
4.86 z 44 głosów
Ten tydzień:
5 z 2 głosów
Wersja:
?
Rok produkcji:
1976
Pojemność:
49cm³
Moc:
2KM (1.5kW)
Waga:
85kg (0.09T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik  
Opis:
Prosze nie wystawiac ocen. Dopiero rozpoczynam renowacje.

Kupiona za "Flaszke" odebrałem ją 27 lutego 2009. Myśle ze za jakies 4 miesiące oglądniemy oryginał.
Silnik:
Oryginalny, do remontu :)
Nadwozie:
Wygodne
Zawieszenie:
Oryginalne
Tuning:
Napewno nie.
Plany:
Renowacja jak z komarem.
Zalety:
Hmm...
Wady:
Zły stan...
Pamiętna podróż:
Holowanie do domu xD
Osiągnięcia:
Narazie brak
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (25):
Miniaturka Semmao0 Plus Minus 06 mar 2014, 09:22
Szkoda, że pomalowałeś na biało piasty i amorki, a koła na czarno... po za tym efekt rewelacja. :)

#

Miniaturka danielek6370 Plus Minus 15 kwi 2012, 13:51
jaka goła :D:D:D ale i tak dam ci 5 bo masz chęci do roboty i pewnie bd ładny zabytek ;p

#

Miniaturka michalsr500 Plus Minus 30 paź 2009, 20:53
dokończ ją i będzie super ale i tak dam 5 :D szerokości i zapraszam do mnie

#

Miniaturka kowalll15220 Plus Minus 03 paź 2009, 10:23
Ale goła jawka he odolnie 5 i wpadnij do mnie

#

Miniaturka karnoch150 Plus Minus 27 wrz 2009, 20:09
noo za flache to tak jeszcze pewnie starogardzka najgorsza hehe 5

#

Miniaturka Kamil2100 Plus Minus 10 lip 2009, 22:32
Jak za flaszke to się opłacało 5 i wpadnij do mnie

#

Miniaturka albert04110 Plus Minus 09 cze 2009, 21:14
Daję 5 :):) zapraszam do mnie....

#

Miniaturka Vinis0 Plus Minus 24 maj 2009, 11:40
Ale ona nie jest skonczona jeszcze :D

#

Miniaturka krzypuc0 Plus Minus 23 maj 2009, 12:21
widać że zaczynałeś od podstaw... Jawa robi wrażenie..

#

Miniaturka cyberpony0 Plus Minus 01 maj 2009, 13:29
Super jawka wpadnij do mnie

#

Miniaturka Vinis0 Plus Minus 05 kwi 2009, 18:55
Ostatnie 2 zdjecia to z przygotowań do piaskowania i malowania.

#

Miniaturka Korsarz0 Plus Minus 03 mar 2009, 12:23
moge sprzedac tanio części jakies jak chcesz:) bardzo tanio

#

Miniaturka jaogonek0 Plus Minus 01 mar 2009, 15:52
No, trzeba nad nią popracować.

#

Miniaturka Azarah0 Plus Minus 01 mar 2009, 14:46
Fajna jaweczka. Daję 5. Pozdro

#

Miniaturka Vinis0 Plus Minus 01 mar 2009, 13:00
Renowacje dopiero zaczne za jakiś miesiąc...

#

Miniaturka krystian0 Plus Minus 01 mar 2009, 11:34
fajna jawka oczywiscie 5

#

Miniaturka BobekStunt0 Plus Minus 28 lut 2009, 20:20
Fajna Jawka Tylko Odpicuj ją troche tzn. pomaluj bo widać że rdza idzie xD Zapraszam do siebie 5!

#

Miniaturka patryxV170 Plus Minus 28 lut 2009, 18:28
Fajna jawka . To chyba P21

#

Miniaturka michallagoon0 Plus Minus 28 lut 2009, 17:30
Ogolnie fajna jawka,przydałoby się trochę przy nej porobić, ale nie jest źle ;) 5.Pozdro :D

#

Miniaturka mosquito0 Plus Minus 28 lut 2009, 08:51
Bo tą owiewke można zdemontować :P. Ta owiewka wygląda jak pogięta blacha z kilkoma dziurami na śróby :P. Pozatym to jest jedna owiewka :). Zakładasz ją "pod" jawką. Sam kiedyś miałem mieć taką jawke ale rodzice kupili mi jednak WSK :). Pozdr---->

#

Strona: « 1 2 »
Podobne:


więcej...