Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: BizonekM06 Pro (PW) • link#1link#2komentarze (1) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 346)

Dodano 25 lipca 2017
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 2 głosów
Ten tydzień:
5 z 2 głosów
Wersja:
RD 09
Rok produkcji:
1999
Pojemność:
644cm³
Moc:
39KM (28.7kW)
Waga:
180kg (0.18T)
Przyspieszenie:
6,5 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
54 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik  
Opis:
Honda SLR 650 rocznik 1999.
Motocykl zakupiony z myślą o rekreacyjnych wyjazdach na łono przyrody
oraz do kręcenia się wszędzie tam, gdzie FJR-ka się nie sprawdzi.
Silnik:
Leciwa, sprawdzona i solidna konstrukcja.
Nie zmęczona zanadto przez poprzednich właścicieli.
Raźno odpala, sympatycznie chodzi.
Przegląd techniczny: co 6000 km
Wymiana oleju: co 3000 km
Olej silnikowy: SAE 10 W 40, 2,2 l
Luz zaworowy przy zimnym silniku: zawory ssące i wydechowe 0,10 mm
Akumulator: 12V 8Ah
Świece zapłonowe: NGK DPR 8EA-9
Odstęp elektrod świec zapłonowych: 0,8 - 0,9 mm
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: OHC, 4 zawory
Pojemność skokowa: 644 ccm
Średnica x skok tłoka: 100 x 82 mm
Stopień sprężania: 8,3: 1
Moc maksymalna: 29 kW - 39 KM przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 54 Nm przy 4500 obr/min
Zasilanie: gaźnik, 40 mm
Smarowanie: z suchą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 186 W
Zapłon: bezstykowy, tranzystorowy
Przeniesienie napędu: silnik-skrzynia biegów - koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuchem rolkowym
Nadwozie:
Typu enduro, jak widać na załączonych obrazkach.
Rama: pojedyncza, zamknięta, stalowa
Zawieszenie przednie: teleskopowe, 41 mm, skok 190 mm
Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, centralny amortyzator, skok 170 mm
Hamulec przedni: tarczowy, 276 mm, zacisk pływający, dwutłoczkowy
Hamulec tylny: tarczowy, 220 mm, zacisk pływający, jednotłoczkowy
Zawieszenie:
Do wyczynowych to go zaliczyć nie można ale na moje potrzeby wystarczy.
Opony uniwersalne na szosę i lekki teren:
przednia nowa - Mitas Enduro Front E08, rozmiar 100/90-19,
tylna w ładnym stanie - Continental Conti Escape, rozmiar 130/80-17.
W przyszłości zostaną zmienione na bardziej agresywne,
coś w stylu: HEIDENAU K60 SCOUT lub MITAS E-07.

Tuning:
Zamontowana pod lewym boczkiem wtyczka do ładowania akumulatora.
Plany:
-
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Koszty:
+ 60 zł zwrotu za sprzedany kufer tylny :)
134 zł - uszczelniacze lag przednich, All Balls + olej Repsol 10W
52 zł - klocki tylne TSU BOSS
16 zł - filtr oleju Hiflo Filtro HF 112
81 zł - podnóżki przednie, aluminiowe - ryflowane
21 zł - filc korka paliwa
125 zł - rejestracja w WK
49 zł - olej silnikowy Valvoline SynPower 4T 10w40 - 2 litry
145 zł - polisa OC
450 zł - regulacja zaworów, serwis napędu i zawieszenia
59 zł - zapasowe filtry ( olejowy i powietrza )
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (1):
Miniaturka Marcin Pro+1 Plus Minus 26 lip 2017, 18:44
Gratuluję zakupu, w fajnym stanie, silnik z serii nie do zajeżdżenia :)

#

Podobne:

brak podobnych pojazdów