Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: Marcin (PW) • link#1link#2link#3komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 12674)

Dodano 29 stycznia 2016
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 3 głosów
Ten tydzień:
5 z 3 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
2009
Pojemność:
654cm³
Moc:
65KM (47.8kW)
Waga:
145kg (0.15T)
Przyspieszenie:
3,9 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
68 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Zużycie paliwa:
5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Elektryczny rozrusznik  
Opis:
Nowy nabytek po XTeku, więc napisać mogę tylko pierwsze wrażenia. Oryginalny, rzadki i niezwykle mocny.
W porównaniu do Yamahy XT 660 (która była i tak na większej z tyłu zębatce) idzie o wiele lepiej, rodzi się potężna adrenalina i emocje.
Hydrauliczne sprzęgło, hamulce w stalowym oplocie, czterotłoczkowy zacisk z przodu. Wszystko w standardzie.
Wyświetlacz z wskaźnikiem temperatury, wreszcie obrotomierz, całość ładnie zaprojektowana.
Kierownica bez poprzeczki, "niełamliwa". Ledowa tylna lampa ze stopem, kierunkowskazy - odpada problem przepalonych żarówek.
Generalnie jest wiele smaczków.
Silnik:
Najmocniejszy singiel jeżdżący po drogach. Pozytywnie zaskakuje jakość użytych materiałów, jest to kawał porządnej technologii i wykonania.
Nadwozie:
Cóż, mogę napisać, że trzyma się kupy i robi wrażenie. Co się da jest aluminiowe - m. in. półki, wahacz.
Zawieszenie:
Upside down, amortyzator WP, bardzo długi tylny wahacz.
W pełni regulowane, obecnie dość twarde - zmienię na bardziej komfortowe.
Tuning:
Wydech Leo Vince, handbary Acerbis.
Plany:
-
Zalety:
Niska waga, wielka moc. Bardzo dobra jakość wszystkich elementów metalowych, zarówno użytego materiału i wykonania.
Wady:
Plastiki i części gumowe - średnio mi się widzą. Ale skoro ma ważyć jak najmniej...
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (6):
Miniaturka Marcin0 Plus Minus 04 lut 2016, 20:29
Lata temu napisałem w swoim profilu w wymarzonym pojeździe - m.in. o tym Duku. I nawet o tym zapomniałem, a tu proszę, stało się!

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 04 lut 2016, 12:16
Z profilu miazga, bardzo zgrabny, dynamiczny i zadziorny. Od frontu płaczące dziecko cyklopa. Czyli jak większość KTMów. Generalnie nietuzinkowy i z charakterem.

#

Miniaturka Marcin0 Plus Minus 04 lut 2016, 16:06
Jego aparycja na żywo jakoś niewspółmiernie pasuje do fotek, na plus oczywiście.

#

Miniaturka Marcin0 Plus Minus 02 lut 2016, 17:34
Na progach zwalniających jest dobrze, nie zawadziłem (jak byłby jakiś wyjątkowo wysoki zawsze można pójść na koło :D), olej zmieniłem na najlepszy - syntet. Motorex 10w60, filtry ktma. Nic tylko śmigać :) A i nawet ma założone dosyć świeże opony Michelin, które teraz przy niskich temperaturach zaskakująco dobrze się trzymają.
Jeszcze nie wspomniałem o możliwości zmian map zapłonowych potencjometrem - oczywiście włączona była i taką zostawiłem - najmocniejsza sportowa, są jeszcze standardowe i deszczowa, ale po co go kastrować :)
I z ciekawostek, na obu ktmach rejestracja kończy się na XT, ciężko się od przeszłości odciąć ;)

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 30 sty 2016, 12:42
No sympatycznie się prezentuje, przyznam, fajna para w zestawieniu z terenowym :)
Zwinne, szosowe wozidełko z faktycznie mocnym silniczkiem.
Ciekawe jak będzie się sprawował ten dolny tłumiczek, wygląda bardzo ładnie ale jak z prześwitem
i progami zwalniającymi na drodze ? nie za nisko ?
Ja muszę pamiętać o tym w swojej FJR-ce, zwłaszcza jak jedę z żoną i pełnymi kuframi.

#

Miniaturka Marcin0 Plus Minus 30 sty 2016, 17:52
Duke nie jest taki mały na jakiego na fotach wygląda, myślę, że prześwit jest w miarę dobry, choć przetestuję na wyższych progach. Niemniej jego umiejscowienie to dla mnie plus na oryginalność. A swoją drogą brzmienie robi swoje i ten wylot na bok :)
Co do mocy - daje doświadczonemu motocykliście dawkę adrenaliny. "Rowerek dziecięcy z napędem odrzutowym".

#

Podobne:

brak podobnych pojazdów