Właściciel: wfm125 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (4) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 1797)
Dodano 11 stycznia 2014
Dodano 11 stycznia 2014
Marka i model:
Średnia ocena:
4.6 z 5 głosów
Ten tydzień:
4.6 z 5 głosów
Wersja:
353
Rok produkcji:
1959
Pojemność:
250cm³
Moc:
-KM (0kW)
Waga:
-kg (0T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
- l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Witam przedstawiam wam Jawe 353 kyvacka z 1958r. kupiona od pierwszego właściciela z pełną dokumentacją, Stan jak na foto, niestety wymaga renowacji ale bez reperacji nie ma frajdy:D dałem rade sobie już z dużą ilością motocykli to dam rade z Nią :) remont planuje zakończyć na wiosnę 2014r. Renowacja jest już w trakcie.
Silnik:
250 z głosem powalającym, jeden duży żeliwny cylinder z dwoma otworami na tłumiki daje piękny klasyczny głos silnika dwusuwowego
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
jest na kołach 16, Powiadają że jest to jeden z najbardziej wywrotnych motocykli jakie zostały wyprodukowane, lecz moim zdaniem koła 16 na miękkim zawieszeniu idealnie przebierają dziury i nierówności w naszych drogach:)
Tuning:
Nie ma opcji
Plany:
skończyć renowacje na wiosnę 2014. Dokupić orginalny wózek boczny velorex 560
Zalety:
kupiłem od pierwszego właściciela, z dokumentami w niezłym kompletnym stanie. WERSJA Z AMPEROMIERZEM NA BAKU
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
kupno jej
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
pawlak2010+1 12 sty 2014, 12:55
Piękny motocykl nie jest źlre a po renowacji zakładam że będzie jeszcze lepiej,powodzenia w renowacji i szerokości na drodze,gratuluje posiadania tego motocykla sam bym chciał taki posiadać.
BizonekM06+1 12 sty 2014, 10:24
Faktycznie lakier na zbiorniku wyszedł całkiem nieźle. Tu widać lepiej, w zestawieniu z całym motocyklem. Tak jak pisałem na innym forum, z ładnie zrobionym chromem, byłby dopiero efekt. Powodzonka, może kiedyś znajdziesz odpowiedniego fachowca do tego zadania.
BizonekM060 22 sty 2014, 17:03
Dziś byłem w galwanizerni, zleciłem renowację części do Jawki. Rozmawiałem z gościem o chromowaniu zbiornika, twierdził że koszt u niego wynosi 4 stówki a nawet taniej jeśli właściciel sam wyszlifuje starą farbę i rdzę. Pokazywał mi nawet foty identycznego zbiorniczka jak twój, całkiem nieźle się prezentował. Jakość robionych u niego chromów jest niezła, zlecałem mu już robotę ze 3 lata temu.
Podobne:
brak podobnych pojazdów
brak podobnych pojazdów
#