Właściciel: marcinek1997 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (6) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2730)
Dodano 22 września 2013
Dodano 22 września 2013
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 6 głosów
Ten tydzień:
5 z 6 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1971
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
1,4KM (0.7kW)
Waga:
50kg (0.05T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
2,8 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
1,8 do 2 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Opis:
Komarka kupiłem na złomowisku był w masakrycznym stanie, brakowałom u nim ok. 85% wszystkich części. Pozostałe części na szczęście posiadałem. Komar został odrestaurowany na wzór prawdziwego komara 2350. Na zdjęciach mojej maszynie brakuje osłon na gaźnik , króre posiadam ale nie zostały jeszcz pomalowane. 30.11.2013 Dodane nowe zdjęcia z polamolanymi osłonami.
Silnik:
S38 przeszedł remont generalny
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
-
Tuning:
W rzadnym wypadku
Plany:
-
Zalety:
+ Polska maszyna lat 70,
+ Ładna przyciągająca oko sylwetka,
+ Wygodna pozycja prowadzenia.
+ Ładna przyciągająca oko sylwetka,
+ Wygodna pozycja prowadzenia.
Wady:
Brak
Pamiętna podróż:
5 km od domu zgubiła się spinka na łańcuch.
Osiągnięcia:
Ze złomu zrobienie coś wspaniałego
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
BizonekM060 30 paź 2013, 14:32
W swoim 2350 zrobiłem podobnie ale już w 2351, osłonki poszły w kolor ramy - tak dla odmiany :)
BizonekM06+1 22 wrz 2013, 13:02
No proszę kolejny ładny Komarek na MM :) Do tego taki sam jak mój, rocznikowo, modelowo i kolorystycznie.
Tylko ja jeszcze nie zakończyłem prac renowacyjnych,
dodaj więcej fotek :)
#