Właściciel: Gospodarz96 (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (10) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2312)
Dodano 3 maja 2013
Dodano 3 maja 2013
Marka i model:
Średnia ocena:
4.8 z 5 głosów
Ten tydzień:
4.8 z 5 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1979
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
1,9KM (0.7kW)
Waga:
50kg (0.05T)
Przyspieszenie:
? s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
4500 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
1.7/2.5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Mam go od wakacji 2012. Wytargałem go z piwnicy, i od stycznia do maja go remontowałem.
Silnik:
017 1.9km
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
Przód oryginalne: amortyzator sprężynowy bez tłumienia
tył, WSK 175 kobuz: amortyzator olejowo sprężynowy z tłumieniem
tył, WSK 175 kobuz: amortyzator olejowo sprężynowy z tłumieniem
Tuning:
nigdy w życiu
Plany:
naklejki na bak
zaliczyć dłuższą podróż
zaliczyć dłuższą podróż
Zalety:
duże koła
wygoda
piękno
mało pali
wygoda
piękno
mało pali
Wady:
mały schowek
słabe światło
słabe światło
Pamiętna podróż:
jak na razie nie ma, ale mam nadzieję że to się zmieni
Osiągnięcia:
jak na razie brak, bo nie było okazji nic osiągnąć
Filmy:
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
Gospodarz960 15 cze 2013, 12:30
W zimie, gdy będą fundusze, wszystkie części które powinny być chromowane pójdą do niklowania. Z silnikiem jest taka sprawa, iż ma duży luz na wale. Jak na taki sprzęt to raczej rzadko się psuje, a jak już to jakieś drobne usterki :D
BizonekM060 19 maj 2013, 11:11
Patrząc na foty, gdzie jest pokazany jego stan przed remontem, widać efekty włożonej pracy :) Taj jak napisał Heliox, musisz dopracować wygląd silnika i paru innych detali, koniecznie dodaj naklejki, od razu efekt wizualny na tym zyska.
Wstępna polerka i czyszczenie aluminium oraz innych metali, to nic wielkiego. Z mojego doświadczenia polecam delikatną szczotę, okrągłą z włosiem z mosiądzu, do zamontowania na wiertarce. Tylko nie stalową bo zniszczysz delikatne aluminium. Ta z mosiądzu daje ładne efekty, możesz zobaczyć na profilu mego Komara 2351, gdzie pokazałem silnik i bębny po takim właśnie czyszczeniu.
By uzyskać efekt lusterka to mozolna i czasochłonna, dalsza polerka z odpowiednią pastą i filcem.
Gospodarz960 19 maj 2013, 14:22
właśnie się zastanawiam jakie by naklejki dać. Te oryginalne do T-1 na czarnym tle, czy Romet pod chorągiewką, takie jak w ogarach
BizonekM060 19 maj 2013, 18:28
Na zbiorniku powinna być: ROMET na czarnym tle, te z chorągiewką są nowsze od Ogarów. Masz wersję z małymi schowkami, jak dokupisz orginalne, większe schowki to na nich powinny być naklejki oznaczające typ, czyli 50T-1.
Gospodarz960 27 maj 2013, 16:06
człowieku ja wiem jakie były i w czym, ale zastanawiam się czy nie wyglądał by lepiej z ogarową naklejką :D
BizonekM06+1 27 maj 2013, 21:07
Super człowieku że wiesz jakie były i w czym :) Do orginału maszynce daleko to i nalepki z Ogara będą pasować. Ja bym jeszcze pomyślał o koralikach na szprychy.
Fajnie by klekotały podczas jazdy. Powodzenia w dłuższej podróży :)
Gospodarz960 01 cze 2013, 10:25
nie przesadzaj z tymi koralikami... jak ci się podobają to se załóż
#