Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: BizonekM06 Pro (PW) • link#1link#2komentarze (0) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 2886)

Dodano 24 marca 2013
Marka i model:
Średnia ocena:
4.33 z 6 głosów
Ten tydzień:
4.33 z 6 głosów
Wersja:
50T-1
Rok produkcji:
1982
Pojemność:
49,8cm³
Moc:
2,5KM (1.5kW)
Waga:
63kg (0.06T)
Przyspieszenie:
? s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
3,5 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
około 3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Romet 50T-1 z rocznika 1982.
Kupiony w maju 2012, atutem była dokumentacja i przyzwoity stan zachowania.
Od początku, celem była, pełna renowacja pojazdu,
prace nad przywracaniem do świetności trwały spory kawał czasu lecz wreszcie dobiegły końca.
Efekt finalny obrazują zdjęcia :)

Więcej o tym modelu Rometa tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_50_T-1
Silnik:
Silnik typu 019, dwusuwowa jednostka posiadająca 3 biegi.
Po remoncie kapitalnym, posiada nowy, oryginalny gaźnik GM13F, dedykowany do takiego silnika.
Fabryczny iskrownik i koło magnesowe, zostały zdemontowane.
W ich miejsce został zastosowany bezobsługowy zapłon CDI,
który zasila instalację oświetlenia napięciem 12V.
Cewka zapłonu i regulator napięcia zostały ukryte w lewym boczku.
Nadwozie:
Po kompleksowej renowacji lakierniczej.
Całość została wypiaskowana i zabezpieczona podkładem cynkowym.
Zbiornik, błotniki i puszka na klucze w akrylu,
rama i pozostałe elementy - malowane proszkowo.
Lakier dobrałem maksymalnie zbliżony do fabrycznego,
jest to RAL 6018 - may green.
Dokupiłem nowe pokrywy boczne, kiedry, stopki, linki, śrubki
oraz komplet naklejek.
Zawieszenie:
Koła rozmiar 19 cali, takie montowano w tym modelu Rometa.
Kilka lat temu udało mi się kupić nowe, z epoki,
wraz z oryginalnymi oponami i dętkami.
Teraz się przydały, idealnie pasują do odnowionego pojazdu.

Tuning:
Amortyzatory tylne od nowszego Ogara 205.
Zamontowany nowoczesny zapłon CDI 12V.
Plany:
CIESZYĆ SIĘ Z POSIADANIA ROMETA :)
JEŚLI JEDNAK ZNAJDZIE SIĘ ZDECYDOWANY KUPIEC,
MOTOREK JEST DO SPRZEDANIA.
Zalety:
-
Wady:
-
Pamiętna podróż:
-
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (0):
Nie dodano jeszcze komentarzy

Podobne:


więcej...