Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: BizonekM06 (PW) • link#1link#2komentarze (0) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 5376)

Dodano 21 marca 2013
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 7 głosów
Ten tydzień:
5 z 7 głosów
Wersja:
50 typ 20
Rok produkcji:
1978
Pojemność:
49,9cm³
Moc:
3,5KM (2.2kW)
Waga:
65kg (0.07T)
Przyspieszenie:
? s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
? Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
około 3,5 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Jawa P20, rocznik 1978.
Kupiona w maju 2010r, kompletna, zarejestrowana i w miarę sprawna.
Obecnie trwają nad nią prace renowacyjne.
Całość po piaskowaniu, części fabrycznie lakierowane na szaro, otrzymały nowy lakier proszkowy w odcieniu RAL 7044 - silk grey.
Dla zielonych osłon, wybrałem akryl RAL 5021 - water blue.
Silnik:
Typu Jawa 223, trzy biegi, 2T, chłodzony wiatrem.
Był na chodzie lecz z wyciekami oleju, wymagał remontu.
Po rozmontowaniu i weryfikacji części dostał:
nowy - fabryczny wałek zdawczy, zębatkę zdawczą,
tarcze sprzęgła, komplet łożysk i uszczelniaczy oraz nowe zabezpieczenia kosza sprzęgłowego plus oryginalny łańcuszek, fabryczne pierścionki i przerywacz.
Kartery, wał i cylinder były praktycznie bez uszkodzeń.
Do skręcenia silnika zastosowane zostały śruby imbusowe.
Nadwozie:
Wymiany wymagał kokon, przednia osłona i podesty.
Siedzenie zmieniłem na ładniejsze, z nowym pokrowcem.
Elementy ozdobne otrzymały nowe powłoki galwaniczne.
Do tego, nowa instalacja elektryczna, lusterko, linki i śrubki.
Zawieszenie:
Koła przeszły całkowitą renowację:
nowe szprychy i chromowane obręcze, do tego komplet łożysk,
piasty są oryginalne - poddane czyszczeniu mikro kulkami szklanymi.
Opony firmy Duro: tylna 16/3,00 a przednia 16/2,50.
Amortyzatory przednie - zregenerowane, nowe tulejki i gumy,
tylne - nowe zamienniki z tłumieniem olejowym.
Tuning:
-
Plany:
-
Zalety:
Kompletna dokumentacja.
Oryginalna tabliczka znamionowa ze zgodnym numerem ramy oraz silnika.
Wady:
-
Pamiętna podróż:
Dopiero w planach.
Zrobione raptem kilka kilometrów, przed zdemontowaniem,
tyle co przejazd na badania techniczne do rejestracji.
Osiągnięcia:
-
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (0):
Nie dodano jeszcze komentarzy

Podobne:


więcej...