Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: michalsr50 (PW) • link#1link#2komentarze (2) (w ulubionych: 1 razy, wyświetleń: 2402)

Dodano 30 września 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
4.33 z 6 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
M760
Rok produkcji:
1976
Pojemność:
49cm³
Moc:
1,7KM (0.7kW)
Waga:
45kg (0.05T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
- l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik  
Opis:
Witam.
Nareszcie mam swojego wymarzonego Rometa, czyli Polo. Jego historia jest prawdopodobnie taka: W latach 70 kupił go mój wujek (brat mamy) i po kilku latach sprzedał swojemu sąsiadowi, który pół roku temu wywiózł go na złom. Następnie ze złomu odkupił go kolega, a ja się z nim wymieniłem za T-1 z rozwalonym przodem. Tak więc Polówka, można rzec, wróciła do rodziny. Nie jestem pewien w 100%, że to ten sam egzemplarz, ale prawdopodobieństwo jest duże :)
Silnik:
Wymieniliśmy się tylko ramami, więc silnika na razie w nim nie ma, ale aktualnie 019 nie ma gdzie jeździć, więc pójdzie do niego.
Nadwozie:
No nie najlepiej. Cały jest beznadziejnie pomalowany pędzlem i gdzieniegdzie widać oryginalny lakier. Przyda się to przy dorabianiu, bo będzie malowany na wzór takiego, jaki był od nowości. Poza tym przód jest trochę krzywy, tylne koło na wyrwane uchwyty na szprychy i kilku brakuje, dętka dziurawa. Ale i ma swoje zalety, np. jest w miarę kompletny, bak nie jest pordzewiały i dzisiaj po zmyciu srebrzanki z felg ukazał mi się ładny chrom. Kto mógł tak ładne felgi zamalować srebrzanką?! Sam się zastanawiam :) Gdy go kupiłem, miał niską kierownicę, ale leżała u mnie ta wysoka i założyłem ją. Od razu wygląda jak rasowy Polo!
Zawieszenie:
To również jego plus, bo ładnie chodzi i przód, i tył. Dodatkowo ten niesprężynowy typ tylnych amorków dużo lepiej tłumi nierówności niż te ze sprężynami, więc komfort jest duży :)
Tuning:
Nie ma mowy, to już rzadko spotykany model Rometa i należy mu się porządna renowacja.
Plany:
Gruntowny remont ramy, piaskowanie i pomalowanie na oryginalny lakier, w jakim wyszedł z fabryki. Na razie jeszcze włożenie 019, a potem może poszukam oryginalnego 017.
Zalety:
+Polo
+kompletny
+dobre chromy na felgach
+bak bez rdzy
+pamiątka rodzinna
Wady:
-pomalowany pędzlem
-gdzieniegdzie krzywo dokręcone elementy
-brak kilku szprych, podnóżek, silnika
Pamiętna podróż:
Przywiezienie do na przyczepce do domu :D
Osiągnięcia:
Mam długo wyczekiwane Polo :)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (2):
Miniaturka rafcio970 Plus Minus 02 paź 2012, 19:55
Bardzo fajne polo dbaj o niego

#

Miniaturka BizonekM060 Plus Minus 30 wrz 2012, 22:16
Patrząc na Rometa Polo, zawsze się zastanawiam czy ktoś odpowiedzialny w fabryce za decyzje o wdrożeniu produkcji, przypadkiem nie miał problemów pod sufitem :)
Składak, z kilku modeli, zmontowany chyba przypadkowo. Może mieli nadmiar części a naród i tak kupował wszystko co zostało poskładane. Inaczej nie potrafię wytłumaczyć jak powstał ten model. Faktem jest że warto go posiadać, jest orginalny, mało spotykany i polski, w całej swej urodzie konstrukcji - jest nawet sympatyczny :) Tylko dlaczego fabryka nie skasowała tej obejmy na zbiornik, stosowanej w Pegazach ? Gdyby to poprawiono, konstrukcja zyskałaby na poprawności stylistycznej. Powodzenia w renowacji - sympatyczny Romecik :)

#

Podobne:


więcej...