Właściciel: BobekStunt (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (33) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 5037)
Dodano 23 września 2012
Dodano 23 września 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 7 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
Szport
Rok produkcji:
1984
Pojemność:
60cm³
Moc:
-KM (0kW)
Waga:
60kg (0.06T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
- l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Ogar 200 inaczej "jawasaki". Bardzo dobre przyspieszenie, biegi nie wyskakują. Zero problemów. Wymieniłem w nim:
- nowy łańcuch (japan)
- nowa tylna zębatka 55z
- zębatka zdawcza 11z/12z
- gaźnik AMAL 19mm na ssaniu ręcznym
- cylinder, tłok, pierścienie 60cm3 z powiększonymi kanałami by Chmielu
- kierownica simsonowska wraz z osprzętem
- gume od filtra powietrza
- wkład filtru powietrza
- tarczki sprzęgłowe
- olej lux
- kranik
- przednie zawieszenie simson s51
- tylny wahacz simson sr50
- wydech spawak 8500 obr
- kierownica z osprzętem simsonowska
- bak mz150( pójdzie w dół jeszcze bardziej tylko musze przenieść cewke)
Tylne zawieszenie zostanie zmienione na mz; )
- koła 16" simson
- tylne zawieszenie z regulowaną twardością (Mz)
- wahacz simson s51
- przednia owiewka UFO 2x halogenówki
- filtr powietrza gąbkowy malossi E5
Jak narazie brak foto :P
- nowy łańcuch (japan)
- nowa tylna zębatka 55z
- zębatka zdawcza 11z/12z
- gaźnik AMAL 19mm na ssaniu ręcznym
- cylinder, tłok, pierścienie 60cm3 z powiększonymi kanałami by Chmielu
- kierownica simsonowska wraz z osprzętem
- gume od filtra powietrza
- wkład filtru powietrza
- tarczki sprzęgłowe
- olej lux
- kranik
- przednie zawieszenie simson s51
- tylny wahacz simson sr50
- wydech spawak 8500 obr
- kierownica z osprzętem simsonowska
- bak mz150( pójdzie w dół jeszcze bardziej tylko musze przenieść cewke)
Tylne zawieszenie zostanie zmienione na mz; )
- koła 16" simson
- tylne zawieszenie z regulowaną twardością (Mz)
- wahacz simson s51
- przednia owiewka UFO 2x halogenówki
- filtr powietrza gąbkowy malossi E5
Jak narazie brak foto :P
Silnik:
- dwusuwowy
- chłodzony powietrzem
- trójstopniowa skrzynia biegów
- czeski
"budzik zamyka" :>
- chłodzony powietrzem
- trójstopniowa skrzynia biegów
- czeski
"budzik zamyka" :>
Nadwozie:
oryginalne
Zawieszenie:
-
Tuning:
- lusterko w carbonie
i nic po za tym .
i nic po za tym .
Plany:
- malowanie czerń-pomarańcz
- skrzynka narzędziowa simson
- nóżka boczna z stalkera
- siedzenie wraz z zadupkiem :D
- lampa przednia z simsona s51
- błotniki odpowiednio skrócone z simsona s51 lub też yamahy rd
- tylna lampa led
- sety z hondy ns1
- skrzynka narzędziowa simson
- nóżka boczna z stalkera
- siedzenie wraz z zadupkiem :D
- lampa przednia z simsona s51
- błotniki odpowiednio skrócone z simsona s51 lub też yamahy rd
- tylna lampa led
- sety z hondy ns1
Zalety:
- zwinny
- szybki :D
- szybki :D
Wady:
-
Pamiętna podróż:
Każda :D 30km bez przerwy z odkręcającą się kapą od strony zapłonu :P
Osiągnięcia:
Jak narazie jeżdżę nim na co dzień i nie mam z nim problemów :) pali od pierwszego kopnięcia.
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
BobekStunt0 09 sty 2013, 10:17
Może i jest zbyt nowoczesna, zastosuję się jednak chyba do lampy od simsona 6V, ponieważ mam problem z iskrą po podłączeniu halogenówek 12V. Wydech nie jest wcale taki długi, po odpowiednim podniesienu kolanka ku górze wejdzie głębiej.
EaserVW0 09 sty 2013, 11:53
Co do możliwoścui ustawienia wydechu nie wypowiadam się- po prostu to nie moja bajka, nie wiem co można technicznie a czego nie. Mogę jedynie się wypowiadać na temat tego co moim zdaniem fajnie wygląda albo psuje bryłę. Naprawdę bym się na Twoim miejscu zastanowił raz jeszcze względem montazu tej owiewki... Silnik wygląda staro, wszystko wygląda staro.. ale to nie problem, jesli jako twórca wizji udowodnisz, że właśnie tak ma być. Pociągnij tą konwencję, a będzie dobrze. TO tak jakbyś do malucha dał wielki jajcarski spojler na pół dach albo jakieś inne brewki i maskę bad look. Seryjny fiacik budzi powoli podziw a moze i zazdrość, a taki obwieszony gównami plastikowymi- litość i zażenowanie. Pokaż, że Twój cafe racer nie jest wynikiem tego, że na nowoczesny motocykl Cię nie było stać, ale że jest to spójna wizja która nie wstydzi się sama siebie. Moim zdaniem ta owiewka wszystko kładzie na łopatki i niszczy cały sens modyfikacji oryginalnego Ogara. Nie jestem mocny w motocyklach, ale są różne motory klasy naked które mają okrągłe lampy- i nie są one archaiczne czy jakieś czerstwe. Kilka detali, smaczków, chromików i mógłbyś stworzyć coś unikatowego za czym ludzie będą się oglądać z ciekawością, a nie ze śmiechem. Kwestia dopasowania elementów tworzących klimat. Mi się udało kompletnie zmienić klimat auta kołami i szarymi pasami, wszystko w cenie 300zł.. co jak na samochód jest naprawdę sumą żadną. Rusz głową, zastanów się jeszcze ;)
BizonekM060 09 sty 2013, 13:04
Jako inspirację polecam program Cafe Racer na kanale Discovery World, tam pokazują jak budować wysmakowane maszyny i unikać druciarstwa. Sorki za opinię, to tylko moje skrome zdanie ale do prawdziwego cafe racera to droga jeszcze daleka, narazie to wygląda jak druciarska, przypadkowa zbieranka części, bez jednolitego smaku.
BobekStunt0 09 sty 2013, 14:06
Cóż każdy ma swój gust, a o gustach sie nie dyskutuje, owiewkę raczej wyrzucę i wstawię lampkę od simsona s51 jak pisałem wcześniej. To nie jest koniec, lecz dopiero początek ! :)
EaserVW0 09 sty 2013, 20:00
działaj działaj, tu się zgodzę, że zjechać będzie można ewentualnie dopiero jak powiesz "projekt skończony". Tak czy inaczej Bizonek ma rację w tym, że dobrze naoglądać się tego, co w temacie zostało osiagniete przez najlepszych i podpatrywac, wzorować się, może ciut zgapiać.. lub jak kto woli... cytować ;)
Kubalessini0 13 sty 2013, 10:03
Dobrze by było siedzenie jakieś dopasować żeby współgrało z bakiem MZ. I tył jakoś przerobić, bo wygląda co najmniej dziwnie. Ale wszystko przed tobą.
BobekStunt0 13 sty 2013, 11:26
siedzenie będzie obszyte, zostanie założone na podstawę która będzie z za dupkiem lekko podgięty tył do góry, pod za dupkiem lampa led + tablica rejestracyjna, taka jest moja wizja do tego błotnik odpowiednio skrócony od simsona s51 .
Kubalessini0 13 sty 2013, 11:36
ha, to czekam na realizację tych założeń, zobaczymy czy to się będzie dobrze komponowało.
danielek6370 17 lis 2012, 15:39
to mówisz że teraz będziesz ogarka tuningował? :D ciekawe jak będzie wyglądał :)
danielek6370 25 lis 2012, 21:17
nom. jak zrobisz cafe racer-a to będzie pięknie. jeśli zrobisz to z głową. ale teraz nawet jest ładnie, bo w oryginale. ale powodzenia.
#