Właściciel: Amanssy (PW) • link#1 • link#2 • komentarze (8) (w ulubionych: 1 razy, wyświetleń: 2127)
Dodano 8 lipca 2012
Dodano 8 lipca 2012
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 5 głosów
Ten tydzień:
5 z 1 głosów
Wersja:
Elektronik
Rok produkcji:
1987
Pojemność:
50cm³
Moc:
2,8KM (1.5kW)
Waga:
76kg (0.08T)
Przyspieszenie:
Nie pojedzie tyle s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
5700 Nm
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa:
2,3-3,0 zależy l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik
Opis:
Romet kupiony 3.07.2012 w stanie do lekkiego remontu.
Jest to egzemplarz przed produkcyjny z 1987 roku z numerem ramy 0000051 i silnika 000001 przez co z uwagi na rok produkcji podejrzewam iż jest to pierwszy silnik do charta.
Jest to egzemplarz przed produkcyjny z 1987 roku z numerem ramy 0000051 i silnika 000001 przez co z uwagi na rok produkcji podejrzewam iż jest to pierwszy silnik do charta.
Silnik:
Jednostka 027 DEZAMET stworzona specjalnie od tego modelu.
Cechująca się w miarę niską prędkością ale dużą siłą
Cechująca się w miarę niską prędkością ale dużą siłą
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
Bardzo wygodne tłumi wszystkie dziury idealnie.Dobrze spisuję się w lesie czy szybszym pokonywaniu pól (40-60 km/h)
Tuning:
Nie ma i nie będzie.
Plany:
Zarejstrować,Pomalować,Ogarnąć elektrykę
Zalety:
-Wygodne zawieszeie
-Piękna praca silnika
-Wygląd podobny do ETZ 250
-Małe spalanie
-Łatwość naprawy konstrukcji
-Polski
-Piękna praca silnika
-Wygląd podobny do ETZ 250
-Małe spalanie
-Łatwość naprawy konstrukcji
-Polski
Wady:
Kiepsko z częściami
Pamiętna podróż:
Jazda testowa kiedy to zgasł.Winą był zatkany gaźnik
Osiągnięcia:
-Zamknięcie licznika na polnej drodze 60 km/h
-Doprowadzenie go do stanu używalności
Rozpędzenie się do 75 km/h mierzone GPS'em
-Doprowadzenie go do stanu używalności
Rozpędzenie się do 75 km/h mierzone GPS'em
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.
Amanssy0 13 lip 2012, 10:33
A więc tak: Najprawdopodbniej zostanie on zarejstrowany i przywrócony do ruchu. (odpalenie te sprawy).Następnie zostanie rozebrany ,pomalowany,wyczyszczony.Zostaną też wyelminowane wszystkie mankamenty typu urwane klamki aby tykał już jak w zegarku.Zostaną też wymienione częsci silnika te ,które są nie sprawne.Musze się też pochwalić ,że mam pierwszą wyprodukowaną jednostke 027 w roku 90 o numerze 000001. BizonekM06+1 10 lip 2012, 17:47
Ostatni prawdziwy Romet :) Ładnie zachowany, ja bym zrobił to co radzi bartnow900R,
rozmontować, wszystko ładnie wyczyścić, naprawić a potem
to już tylko lansik po okolicy i odpowiadanie na zaczepki
w stylu: panie ile za tego simsona ? fajny jest !
bartnow900R0 10 lip 2012, 13:21
Proponował bym gruntowne rozebranie ,usunięcie wszystkich mankamentów, umycie i złożenie ,z silniczkiem też wyjąć zobaczyć co nie styka ,zrobić i jeździć :) Ogółem ładnie zachowany ,życzę powodzenia :)
Mares0 08 lip 2012, 11:25
Ładny charcik. Sam kiedyś chciałem takiego kupić bo lubię MZ a chart jest bardzo podobny do ETZ 250 ale nie było nigdzie w pobliżu i kupiłem simsona :D Napraw go i się nim ciesz :D Daje 5/5. Zajrzyj do mnie. Pozdrawiam ;)
#