Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: ninja (PW) • link#1link#2komentarze (5) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 927)

Dodano 9 października 2011
Marka i model:
Średnia ocena:
4 z 4 głosów
Ten tydzień:
0 z 0 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1980
Pojemność:
49cm³
Moc:
6KM (4.4kW)
Waga:
70kg (0.07T)
Przyspieszenie:
3,9 s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
5200 Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Olej
Zużycie paliwa:
3 l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
Bagażnik  
Opis:
Romet 50 T-1 z 1980r.Motorek posiadam od 2000r
Silnik:
Dezament 019,z 2 biegowa skrzynią biegow
Nadwozie:
-
Zawieszenie:
Amortyzatory od Jawy
Tuning:
Jawoski tłok
Plany:
Chromowanie kół
Zalety:
+Niskie złuzycie paliwa
+prosty w naprawie
+Pali na dotyk
+Prędkość
+Zawieszenie
Wady:
-Przyspieszenie
-Moc
-Brak kierukowskazow
Pamiętna podróż:
Boisko koło oczyszczalni scieków w Ciebłowicach
Osiągnięcia:
110 km/h(sam)
100 km/h(z kolegą)
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (5):
Miniaturka arek4120 Plus Minus 21 paź 2011, 20:58
fajny romecik ;D 5/5 i zapraszam do mnie

#

Miniaturka ninja0 Plus Minus 18 paź 2011, 21:01
ale ja mam 2 silnik jeszcze 3 bieowy

#

Miniaturka Kentis0 Plus Minus 13 paź 2011, 15:55
Jeśli ma dwa biegi, to nie jest 50 T-1 tylko Komar 2375

#

Miniaturka Kubalessini0 Plus Minus 17 paź 2011, 22:45
W żadnym wypadku nie jest to 019,tylko 023.Ja go oceniam tak na 4. Powodzenia w dalszej eksploatacji. Pozdrowionka. :D

#

Miniaturka michalsr500 Plus Minus 11 paź 2011, 23:21
Też mam takiego, tylko zielonego, fajne motorki najfajniejsze z Rometów. Zdejmij z niego te "Ghost Ridery" bo w ogóle na nim nie pasują :) pozdro.
P.S. silnik 019 miał 3 biegi, 2 biegi miał 023 :)

#

Podobne:


więcej...