Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Maluch126
08 gru 2008, 16:54#
Posty: 61
Może ktoś zwas wie ile kosztowało by polakierowanie komara (metalik) i odnowienie chromów?
#do góry"...Na policję sram, na pedałów szczam..."
Franz
09 gru 2008, 18:17#
Posty: 98
Jak chcesz to zrobić w specjalistycznym zakładzie no to musisz liczyć od 300 do 400 zł Najdrożej wyjdą chromy. Chyba że załatwiasz u jakiegoś Kazka za flaszkę chromowanie i sam malujesz to inna sprawa :)
#do góry
Azarah
15 lut 2009, 16:36#
Posty: 9
Lakierowanie motocykla na metalic u mnie kosztuje 100zł
[ w jednym kolorze ]
A chromy to już nie mam pojęcia... :P
#do góry
EaserVW
27 lut 2009, 21:24#
Posty: 363
zalezy w jakim są stanie chromy. Profesjonalne zrobienie chromowania wiąże się z poprzedzającym go niklowaniem, i dla przykładu za dwa zderzaki do np starego malucha w tysiącu byś się nie zmieścił. Chromopodobnego spreju oczywiście można użyć, ale inaczej to wygląda:)

A malowanie samodzielne to frajda i doświadczenie, które warto zdobyć. To nie harley davidson żaden, zawsze można poprawić. Kompresor masz? Jakiś aerograf w miarę szeroki i szczęście :)

post moderował EaserVW 2 marca 2012 , 22:00.
#do góryCzasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
mosquito
28 lut 2009, 08:55#
Posty: 83
No dokładnie :). Jeśli tylko masz sprężarkę i jakiś pistolet do malowania to sam możesz ładnie go pomalować :P. Nie potrzebny tu jest żaden zakład chociaż wiadomo że różnica będzie ale nie wielka :P. Więc kasę na lakiernika masz kieszeni :P.
#do góryNie ważne jaką jesteś osobą ważne że te chwile masz za sobą^^
EaserVW
28 lut 2009, 19:56#
Posty: 363
Zwłaszcza że większość dziadów bierze od elementu, tak samo jak i przy malowaniu samochodu, i mogą bez kalkulatora powychodzić jakieś dziwne sumy. Kupujesz lakier, utwardzacz i wio. Poza tym możesz sobie na błotnikach pomalować grubą warstwą antyodpryskową tak, jak chcesz. A taki chłop popatrzy ze motorek stary i Ci wszystko opierdoli tak samo, i jeszcze krzywo;)
#do góryCzasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Vinis
22 kwi 2009, 20:47#
Posty: 111
1. Nie sprężarka tylko kompresor. To zasadnicza różnica.
2. EaserVW ma racje.
3. Wypiaskuj rame, zdobądź aerograf + kompresor (najlepiej jak najwiekszy) kup farbe jaka Cie interesuje i maluj. Chyba o to w tym wszystkim chodzi, zeby samemu dojsc do ideału. I na dodatek, malujesz sobie dokładnie, tj. kilka warstw farby. A w zakładzie pomalują Ci do dupy i tylko kase stracisz :|
#do góry
cichy12221
02 mar 2012, 21:35#
Posty: 17
Razem z chromem ok 200 zł zależy ile tego chromu ma być
Wiem bo mój Ojciec jest Lakiernikiem.
#do góry
EaserVW
02 mar 2012, 22:05#
Posty: 363
z pełnym przygotowaniem pod lakier i chemią w cenie ?
#do góryCzasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
BizonekM06
03 mar 2012, 11:12#
Posty: 186
O widzę że stary temat został odkopany. Ciekaw jestem skąd kolega cichy12221, ma tak rewelacyjny cennik ? Za lakierowanie Komara razem z chromem - około 200zł - poproszę o adres fachowca, natychmiast dowiozę ze 3 pojazdy :) Niestety zbyt piękna ta cena. Miałem okazję zostawić kilka zł, w warsztatach robiących profesjonalnie tego typu usługi, ale nie były to tak niskie kwoty. Oczywiście cena końcowa zależy od zakresu prac, ceny lakieru, oraz tego czy część prac wykonamy we własnym zakresie. Ja ograniczam się do rozmontowania pojazdu, dostarczenia go do lakiernika i na miejscu z palety wybieram kolor lakieru oraz jego typ. Całość zabawy, pozostawiam fachowcowi: piaskowanie, ewentualne poprawki spawalnicze, przygotowanie pod lakier i sam fakt lakierowania. Potem odbieram gotowy pojazd i sam powoli go składam do kupy - tą część najbardziej lubię :) Jakie są ceny - proszę bardzo: chromowanie samej kierownicy - 150zł, ocynk i drobniejsze części, odpowiednio mniej, na jednym z moich profili Komara, widać fotkę z gromadką części - całość roboty za jedyne 500zł. Lakierowanie z piskowaniem, przygotowaniem i kosztem dobrego lakieru na gotowo, w przypadku Komara, to koszt około 800-1000zł, zależy czy robimy jeden kolor na całości, czy np zbiornik w dwu kolorach i do tego ręczne szparunki. Takie niestety są koszty tej zabawy. Można taniej: opalarka, papier ścierny, farba w spreyu. Albo bardziej fachowo, samodzielnie w garażu z kompresorkiem. Tylko nie wszystkim się chce, nie wszczyscy potrafią i nie wszyscy mają do tego sprzęt. Ja nie mam zamiaru kupować kompresora i potem czekać na osiągnięcie efektów, choćby zbliżonych do tego, jakie zrobi mi prawdziwy fachowiec. Pozdrawiam - chętnie pomogę w przypadku pytań :)
#do góry

Aby móc pisać posty zaloguj się, jeśli nie posiadasz konta dołącz do nas.

Strona: « 1 2 3 »