Serwis mojemoto.pl utrzymuje się wyłącznie z jednego banera zawierającego reklamy.
Aby kontynuować, proszę wyłączyć program blokujący reklamy i odświeżyć stronę.

Motologi
Rankingi
Kluby
Forum
Zaloguj sięUtwórz konto
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Kliknij, aby powiększyć
Właściciel: Gwiazda (PW) • link#1link#2komentarze (11) (w ulubionych: 0 razy, wyświetleń: 4417)

Dodano 11 kwietnia 2014
Marka i model:
Średnia ocena:
5 z 4 głosów
Ten tydzień:
5 z 4 głosów
Wersja:
-
Rok produkcji:
1990
Pojemność:
1500cm³
Moc:
-KM (0kW)
Waga:
-kg (0T)
Przyspieszenie:
- s. do 100 km/h
Maks. moment obr.:
- Nm
Rodzaj paliwa:
Benzyna Gaz
Zużycie paliwa:
- l. na 100 km
Dodatkowe wyposażenie:
 
Opis:
Fiacik jak Fiacik, kupiony w święto Niepodległości (do tej pory nie mogłem się zmobilizować aby utworzyć profil).
Rok 1990 ale z adnotacją w dowodzie "składak".

****01.06.2014 Fiacik stał przez ponad dwa miesiące u znajomego mechanika i miał remont blacharki robiony,ogólnie to podłoga plus amortyzatory tył i drążek reakcyjny. Z ważniejszych rzeczy to jeszcze hamulce z tyłu musze zrobić, podwiesić wydech po normalnemu (jak kupiłem to był nowy wydech ale podwieszony elektrodami) no i potem na przegląd.
Silnik:
1.5 z LPG, skrzynia 5 biegów
Wnętrze:
do ogarnięcia :) siedzenia welur, zegary okrągłe (ale jak trafie to biorę "termometr")
Nadwozie:
w trakcie remontu, stoi autko u blacharza, podłoge i podłuznice zrobił, jeszcze progi i poszycie drzwi mu zostały a potem ubytki lakieru i polerka
****01.06.2014 Fiat już u mnie, podłoga progi i podłużnice porobione, ubytki nadwozia również, tylko przepolerować lakier zostało
Zawieszenie:
na razie seria ale chcę go troszkę w dół posadzić (nie mam na myśli mega gleby)
Tuning:
chcę tylko lekko obniżyć, wsadzić ładne klasyczne kółko i żółte halogeny ;) w myśl "koło lakier gleba i nic więcej nie trzeba"
****Halogeny już są żółte :)
Car audio:
na razie niedziałająca unitrai jeden głośnik ale coś z tym zrobię
Plany:
doprowadzić do ładu + to co w tuning, ogólnie w myśl "koło lakier gleba i nic więcej nie trzeba" :)
Zalety:
zakup i poniekąd spełnienie marzenia
Wady:
blacha ale niedługo zamieni się w plus ;)
Pamiętna podróż:
Jak na razie to po zakupie, trasa Dęblin - Lubartów bezawaryjnie
Osiągnięcia:
zakup i remont
Aby móc głosować i dodawać komentarze zaloguj się, jeśli nie masz konta dołącz do nas.


Komentarze Komentarze (11):
Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 07 cze 2014, 18:13
Generalnie fajnie!- pamietaj, że zółte szkła po zmianach przepisów są całkowicie nielegalne- włączysz- tracisz dowód rejestracyjny, światło żółte zostało wycofane z obiegu (bezsens).
Poza tym.. porób jakieś ładne, wyraźne zdjęcia po odnowieniu karoserii, ciekaw jestem jak się prezentuje w pełnej krasie..bo niestety na tym materiale który udostępniasz obecnie- nic nie widać ;/

#

Miniaturka Equakor0 Plus Minus 10 paź 2014, 09:04
mnie kilka razy złapali :) i nie zabrali dowodu :P 5/5 !!

#

Miniaturka BizonekM06+2 Plus Minus 12 kwi 2014, 11:01
Fajna baza do renowacji :)
Ja szedłbym maksymalnie w oryginał, w przypadku F125p tylko taka opcja.
Obniżenie, alusy owszem tak, ale wyłącznie w innego rodzaju klasykach.
To by pasowało w autkach sportowych ale nie koniecznie w kancie :)

#

Miniaturka EaserVW+1 Plus Minus 11 kwi 2014, 21:03
Cześć. Te foty na borbetach są sprzed remontu, czy już po blacharce? powiem Ci w zaufaniu, i zupełnie bez żadnych zawiści czy złośliwości, że moim zdaniem na tych borbetach kant znacznie (znacznie!) stracił na klimacie. Nie jestem (jak kol. Bizonek) przeciwnikiem gleby, sam mam porsche sporo niższe od serii (ale nie jest to gleba tylko wyglądająca, ale sprawdzająca się dobrze w szybkiej jeździe, także po torze ) ale tutaj, w Twoim fiacie, nawet już spora gleba na fabrycznych kołach była by lepsza od borbetów. Są firmy które profesjonalnie poszerzają stalowe felgi, i można zachować charakter wzoru i jego najbardziej charakterystyczne elementy.. I w tym kierunku bym poszedł. Fantastycznie prezentował się przedliftowy 125p, tzw. polski skurviel, było jeszcze kilka innych projektów w których właściciele wycisnęli z kanta naprawdę ładną maszynę. Ten wóz nie jest łatwy ani wdzięczny do modów, to trzeba przyznać. Dlatego o fajny pomysł i świetne wykonanie tak bardzo trudno. Natomiast felgi borbet moim zdaniem stawiają całe przedsięwzięcie na takim martwym rozdrożu- bo niby mam klasyka, ale pakuję odczapową felgę, która może nawet nie jest nie z tej epoki (f40) ale ideologicznie jest odległa... I cóż dalej można wymodzić wobec takiego stanu rzeczy? Ściemnić szyby? rzucić żółty halogen? Nakleić naklejkę o cyckach i ciastku albo wydziergać na lusterku krzyż maltański? Sam nie wiem, chociaż żadnej z tych rzeczy bym nie zrobił... Zastanów się dobrze co chcesz stworzyć, i nie spiesz się, bo pośpiech słabym doradcą, a baza jest fajna..

#

Miniaturka Gwiazda0 Plus Minus 11 kwi 2014, 21:26
Borbety nie są docelowe. Są wystawione na handel a docelowo chcę szeroką stal. Gleba będzie i tak Ale minimalna. Auto jeszcze stoi u blacharza, jak wroci to wstawiam foty ;)

#

Miniaturka EaserVW+1 Plus Minus 11 kwi 2014, 21:44
I prawidłowo ! :)

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 13 kwi 2014, 00:20
Tak na marginesie- znalazłem coś, co moim zdaniem jest niemal tym, czym mógłby być fajnie zmodzony, ale jednak klasyczny-klasyk: https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-h.ak/hphotos-ak-frc1/t31.0-8/10007314_691125000925864_5158058459476529282_o.jpg
POLECAM jako inspirację i proponuję twórczo wziąć pod rozwagę. Jest styl, smak i szyk. ps. Jak Pan uważa, Panie Bizonku ;)?

#

Miniaturka Gwiazda0 Plus Minus 13 kwi 2014, 02:20
Nie ukrywam że to moja mała inspiracja, mało tego to dzisiejsze zdjęcie, byłem, oglądałem, znam właściciela ;) żeby było fajniej to właściciel tworzy 125p coupe, na FB trzeba szukać "klasyczny Fiat" :)

#

Miniaturka EaserVW0 Plus Minus 13 kwi 2014, 02:46
świetnie, że widziałeś, dotykałeś... ja bym się tylko dwa razy zastanowił nad faltdachem, chociaż jako motyw sam w sobie jest rewelacyjny i jestem 50x na tak! Trzeba wzmocnić dach, zrobić konstrukcję, zaaranżować odpływy, ale gra warta świeczki. Ten fiat miażdży system, felgi rewelacyjne, gleba optymalna. Nie wiem jak z mechaniką i prowadzeniem, ale optycznie w zasadzie nie ma mniej uroku niż przedlift na licencji włoskiej.

#

Miniaturka BizonekM06+1 Plus Minus 13 kwi 2014, 08:35
Podoba mi się w całości, poza tą glebą.
Lakier, dodatki, zielony listek, nawet białe nakładki na klasyczne Dębice, wszystko OK.
Kolor felg mnie zaskoczył ale po chwili oglądania, stwierdzam że pasuje do całości.
Ale z tą glebą mi nie pasuje. Wybaczcie ale nie tak nisko, nie w tym aucie i nie z takimi kołami.
Popatrzcie na przednie nadkole, czy w takiej postaci, z tym konkretnie kołem, nie wygląda jakby to była dojazdówka ?
Gdyby zamontować jakieś fajne, szerokie, chromowane i na szprychach. Wtedy ostatecznie do przyjęcia :)
Generalnie lubię zmodyfikowane klasyki, chętnie je oglądam na zlotach. Rozumiem ludzi robiących takie modyfikacje i bardzo cenię za wkład pracy, koszty oraz dobry smak. Sam jednak robiłbym w stylu fabrycznym. Może ociupinkę bym fabrykę poprawiał ale subtelnie i bardziej nastawiając się na lepszy lakier, poprawę błyskotek, czy zastosowanie elektroniki poprawiającej niezawodność silnika i osprzętu. Tak więc uparcie twierdzę że gleba owszem ale subtelna i nie we wszystkich klasykach :)

#

Miniaturka Gwiazda0 Plus Minus 13 kwi 2014, 08:59
Ten dach to ja sobie odpuszczam a co do gleby to on ma airride :) a wczesnoj smigal na.szerokiej stali :) Wejdźcie na klasycznyfiat.pl :)

#

Podobne:


więcej...